God Morgon Ön!
Uppe före tuppen igen! Några mörka moln på himmlen men det ser ut att klarna.Skulle egentligen upp på garagetaket och måla sista gaveln på huset men vågar inte..är så yr på mornar och kvällar..måste ju göras när det är uppehåll. Får väl be någon om hjälp.
Önskar alla er en underbar lördag.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

God morgon Cristine o alla här!Ta det försiktigt o be om hjälp med resten av målningen..jag har oxå målnig här,plankor till balkongen,stommen,verkar va skapligt väder så gäller o ligga i..på tisdag ska vi sätta upp stommen..golvet är ju klart..ha en fin dag alla!
God morgon Christine och alla vänner på ÖN! Här i Sundsvall är det lite molnigt och jag o stblues ska ta upp potatisen i dag.
Ha det fint allihopa!

Gomorron allihop ;) Lite molnigt, men helt okey väder annars.. Måste handla i stan, städa och tvätta så vi får väl se hur mkt jag hinner vara ute idag ;)
Morning! Här skiner Solen
Ska ner till stan och röja runt lite, råna lite böcker från bibblan
Skämt o sido! Det ska bli trevligt iaf
Ha en bra dag på er! Kram
Godmorgon! Har varit uppe länge redan! Solen också!
Lycka till i potatislandet kvasthilda och stblues! Underbart med jord under naglarna!

God förmiddag! Har varit vaken ett tag men sitter här i morgonrock fortfarande, kanske dags att börja fixa sig i ordning istället 
Önska er alla en underbar dag!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

God Förmiddag!
Här tittar solen fram i mellanåt..men mest molningt just nu.
Jag är förkyld och nyser och nyser…Hoppas jag inte smittade ned Eija & Gunnar igår då de kom förbi här på sina motorcyklar. De hade två små fina jyckar med i sidovagn, det såg för härligt ut..
Ha en bra dag alla här på ÖN..

Morrn! På väg till bröllop nu. Duschad, sminkad, nymålade naglar. Hm. Fåfäng?? Jag????? Nääääääääeeeeee! Fan, GI-maten har inte hunnit göra den nytta jag ville. Månne jag ser ut som ett blått tält… Well… nu är det så här. Får gå ner till mitt eget bröllop. När det nu kan tänkas bli. Har ju ingen karl än!
Hej o hå - läser någon det här så förstår ni att Trishahjärnan går på högvarv…. loggar ut nu så det inte blir några dumheter!
Ha en underbar dag!
Kram!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus