Ewa Åkerlund
Hej!
Det var ett tag sedan jag gjorde ett inlägg här, dels för att jag varit utan dator och dels för jag helt enkelt inte velat.
Nu är det dax för mig att dela ut rosor och det gör jag inte om inte mitt hjärta verkligen menar det..Rosorna och kramarna vill jag ge en person som verkligen ger så mycket av sig själv till andra, en person utan avund, utan egoism, en person som verkligen höjer andra före sig själv. Sådana egenskaper verkar vara sällsynta i denna värld. Igår var jag efter ett långt uppehåll( medialträning) med på hennes cirkel och denna trygghet känsla hon ger är helt otrolig. Jag lider av osäkerhet och blir lätt nervös men när jag bad om hjälp kom hon starkt med denna känsla av trygghet och säkerhet som hon förde vidare till mig. Det här är en unik gåva att kunna ge detta till sina medmänniskor.
Jag är inte en person som rekomenderar medium hit och dit utan när jag gör det så menar jag verkligen det jag säger för det är mina egna upplevelser. Henne kan jag verkligen rekomendera!
Ett stort, stort tack för att du är den du är, du ger från hjärtat..
Eva

Härligt att höra! Det är när utbildning är som bäst. Ge henne en kram från mig.
Kram
Anne Mari
Jag kan inte annat än att hålla med föregående skrivare… TACK Ewa för att du finns.
Kramelikram!

Håller med
Kram Katarina
Så roligt för dig.Skickar också gärna en ros till Ewa.
Kram till Dig Ewa! Jag vet hur bra du är!

Kram Ewa från lilla mig!

Håller med övriga talare.En stor kram till dig Ewa,vet vilken underbar och go person du är.Kram
#1 Ja det lovar jag, hon ska få en riktig live kram från dig Ann Mari…Du kan också få en kram från mig…
kram kram
Jätte kramar till en go person som står mig välldigt varm om hjärtat!

Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Många kramar till Dig Ewa, tack för du är en sån varm och härlig person 
Vad ska jag säga…JAG HÅLLER MED ALLA SOM SKRIVIT!! Du är underbar EWA!!! Kramiiii…
Massor med kramar från mig också!! Du är så härlig! 
KRam Ewa gumman!
Kramiz från mig med du duktiga härliga kvinna :)
Vill också vara med och ge en STOOOOR KRAM till denna varma Ewa som har ett stort hjärta!
Erika

Jag känner inte ens Eva, så det verkar väl fjantigt….men det kostar ju inget att ge henne en kram….så…Kram på dig även från mig!
Jerry

Vem är Ewa?? Jag blir så nyfiken 

Känner inte heller denna Ewa, men känner att jag vill ge henne en kram i alla fall!

Jag vill oxå ge dig en bamsekram Ewa! Känner dig inte så väl, men det lilla har visat mig vilken varm och god människa du är :)
Må solen lysa på dig, vännen! - nja kanske inte just nu för nu är det kväll ;)

En stor kram från mig också, till en modig kvinna som växer….
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus
Meeeen
Tack snälla!
Och Trisha, du fick mej att se det jag tyvärr inte märkte riktigt själv. Vilket jag högaktar och respekterar dej för,och du om någon är värd all världens vackra rosor!!

Det här är för mig sann andlig utveckling. Det är ju tyvärr alltför sällsynt att någon tar såna steg med sig själv som du. Vilket mod. Betyder massor. När sånt här händer får jag bamsestor tilltro till mänskobarnen igen!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus
Kramar också om dig Ewa, du starka modiga kvinna! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

En stor Kram till dig Ewa. Tänker på dig och hoppas att vi kan ses snart igen..