kanalisering 31/8
På söndag kl 18.00 är det dags igen för kursdeltagarna att göra kanaliserings-övningar för er medlemmar här på ÖN.
Det går till så att ni som kommer med får tillgång till den låsta delen och en av deltagarna läser av dig genom ett foto, flera av dom försöker också att få kontakt med någon som du har på andra sidan och förmedlar budskap till dig. Jag finns med i trådarna och hjälper till där det behövs.
Om du vill och vet att du kan på söndag så skriv upp dig här i tråden.
Övningen pågår ca en timme och det är som sagt övningar för deltagarnas utveckling, en del har övat länge och andra kortare tid eller för första gången.
Det här är för att dom ska få öva så ni som ställer upp blir till en stor hjälp i deras utveckling.
På söndag f.m kväll gör jag en lista på er som har kommit med och senst söndag kl 14 måste du ha skrivit i den tråden så vi vet att du är med för det har inträffat att vi har fått ändra i sista minuten vilket inte blir så bra.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Hej. Anmäler mig. Som det ser ut nu kan jag och det skulle vara så kul. Om jag kommer med, skulle det kännas bra om det fanns en reserv, för det finns ett litet osäkerhetstecken om att vi får åka bort. Ha en fin helg
Var rädda om varandra

Jag ställer gärna upp.
Jag med för alla som vill öva
mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus
"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"
"Ingen är felfri"

anmäler mig gärna o hoppas ja är me som ordinarie perosn så kanske det blir bättre hehe
kram

Jag kan på söndag!
Jag anmäler mig också

Jag anmäler mig. Och hoppas på att inget skall komma i mellan ifall jag blir uttagen..
MVH /Britt-Marie
Jag anmäler mig också.. Men jag blir nog svår *ler* Så vi får se om någon vågar plocka mig….
Jag anmäler mig gärna :-)
ställer gärna upp
Jag har passligt på söndag. Men listan är full redan ser jag. Är gärna reserv i fall det behövs om jag inte slipper med.

Jag finns tillhanda för den som vill!
Jag vill jättegärna vara med på Söndag. Jag kan även vara en person som läser av och kanaliserar också om det skulle behövas hjälp med detta.
Jag vill gärna vara med! 
Hej…
Jag vill gärna vara med *L*
Kan oxå, men det är väl fullt redan.

#13 Det är dom som går distanskursen som övar 
Elisabeth
HeJ!
Ställer gärna upp på söndag om det är någon som vill öva.

Listan kommer att göras senare ikväll 
Elisabeth

Är det för sent? Vore jättespännande att få testa detta!
Kram Ewa

Jag ställer gärna upp om det inte är försent redan att anmäla sitt intresse 
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo
Finns som vanligt här om jag behövs 

Hoppar gärna in om det blir en plats över… 

Jag vill gärna, gärna, gärna vara med…
oj vad roligt - vill förstås också jättegärna vara med :) om det finns plats
Jag vill jättegärna vara med. Om det finns plats.
jag ställer gärna upp ..

Listan kommer ut imogon på f.m för allt är inte klart än om hur många som kan öva imorgon. Men den kommer ut så fort som möjligt :)
Elisabeth

Jag finns med om nån behöver =)