Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 541 ggr
Soffe
0

Trevlig Helg!

Önskar alla en riktigt Trevlig Helg! Glad Berätta gärna om ni ska göra något kul Glad Kram!

Elisabeth-J
0

Jag önskar dig med och alla andra en trevlig helg! Glad

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

wolfie
0

Jag önskar er alla en trevlig helg!

Har inget särskilt inplanerat denna helg,men blir nog lite kräftor i kväll!Varit på biblioteket o lånat böcker,en om reiki o en om kristaller..ska nog läsa lite denna helg..

Kram

Cristine
0

Jag önskar detsamma! Ska nog åka till Holmö Brygga i kväll och äta på restaurangen. Har ingen lust att laga mat idag.

Kramar Cristine.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

LillanyfiknaIza
0

Haha.. Soffe… nu skriver jag med. Du vet vad jag ska göra i helgen!!! :) Kramar

Soffe
0

#4 Att jag vet Flört Kul att du ville skriva här oxå! Kramis på dig Glad

Elisabeth-J
0

Jag var ute och cyklade när det var solsken här för en stund sen och tänkte att mina lediga dagar nästa vecka ska jag cykla till vackra och rofyllda platser, ta med mig fika och bara vara i naturen. Kanske jag hinner med det nån dag i helgen också Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Soffe
0

#6 Låter Härligt! :-) Om vädret håller uppe i helgen, kanske jag tar en tur till skogen o hämtar lite kraft, krama träden :-)

chik
0

Hej Soffe!!Jag önskar dig en trevlig helg också!

Jag skall göra mina vanliga syslor, sen är det Texasdagen här o det får man inte missa,schover livband tävlingar indianer cowboys ja massa saker.Det är lördag.

Söndag är det fornminnes.f. det tar oftas hela dagen. Vi skall kolla på järnframstälning  från rödjord.Rödjord fins lite över allt i vårt avlånga land. Jag tycker arkilogi är väldigt intre sant. Har gått kurs.Det är ju våra förfäder o mycket av deras levende var mycket bätre än vi har  i dag…

Ja trevlig helg. Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

Soffe
0

#8 Tack chik! Låter som att det blir en spännande o givande helg för dig :-)

Frejzan
0

Jag är gräsänka under lördagen då Peter är på kurs i Stockholm så då ska jag passa på att åka till Yxskaftkälen o handla lite blommor till stenpartiet jag håller på med. Han är inte så jätteintresserad av att ränna o titta på blommor så jag får gärna åka dit o kolla själv. Inte hans grej precis. Klart han hjälper mig med det som behövs, annars har jag fria tyglar.

Sen får jag kliva upp tidigt på söndag för att åka in o hämta hem herrn från tåget. Det blir härligt. Man saknar ju kon mest när den inte står i båset så att säga, eller tjur´n kanske…Skrattande

Annars blir det väl som vanligt att man fastnar här….

Kram / Brittmarie