Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 487 ggr
ruphus
0

Hjälp med drömtydning?

Jag är övertygad om att jag har en stark drömkraft och att en del av det jag drömmer betyder i alla fall någonting!

Jag drömmer t ex ganska ofta att jag ser fiskar i vatten och det är alltid fiskarter som egentligen inte finns. Senast inatt så klubbade jag ihjäl en. Fisk för mig symboliserar väl mest mitt stjärntecken, vatten samt mat och att jag tycker om att fiska. Men jag kan liksom inte få ut någonting ur det? Så är jag förmodligen för opartisk i mitt tänkande då det gäller analysering av drömmar.

Så är det en annan sak som jag drömt som jag gärna skulle vilja diskutera med någon som känner sig villig via pm då jag inte vill skriva ut allt då det är ett öppet forum.

Elisabeth-J
0

Ovanliga fiskar och vatten brukar symbolisera själar och känslor, alltså att du står i kontakt med andra sidan och ska lita på dom känslor dom ger dig. Det är en tolkning  men behöver ju inte betyda det för just dig.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

ruphus
0

#1 Det skulle mycket väl kunna stämma faktiskt. Jag har blivit erbjuden ett jobb som jag är väldigt osäker på och har hela tiden haft en magkänsla som säger "nej, nej, nej".

Elisabeth-J
0

#2 Ok, lita på magkänslan, där är din intuition Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

ruphus
0

#3 Jag jag tänkte det. Brukar ha mer flyt än vad jag har rörande det här jobbet också så helt klart, jag ska tacka nej. Tack för hjälpen! :)