Dagens 29/8
Här kan ni skriva er egen dagens, lite tankar och eftertankar kanske :)
Dagens humör: Dagens borde: Dagens frisyr: Dagens klädsel: Dagens väder: Dagens planer: Dagens materiella, vill ha: Dagens längtan: Dagens tanke: Dagens middag: Dagens tråkigaste: Dagens personer: Dagens irritation: Dagens låt: Dagens glädje: Dagens inspiration:
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
**Dagens humör: Trött
Dagens borde: Städa
Dagens frisyr:Rufsig
Dagens klädsel: Kallingar och tröja
Dagens väder: Målnigt
Dagens planer: Vet inte än kanske träna reiki
Dagens materiella, vill ha: Så nöjd så
Dagens längtan: Att få reda på mina drömmar
Dagens tanke: Undrar om jag kan köpa glass idag
Dagens middag:Får se
Dagens tråkigaste: Inget än.. Jo kanske jag hoppade över jobbet
Dagens personer: Ingen tyvärr
Dagens irritation:………..
Dagens låt: Har inte börjat lyssna än..*ler*
Dagens glädje: Får besök
Dagens inspiration: Mina kurser…
**
Dagens humör: bra… kanske lite pirrig… Dagens borde: se till att gubbarna inte packar mina tågbiljetter Dagens frisyr: oordning Dagens klädsel: Jeans å tröja Dagens väder: gråmulet och blåsigt Dagens planer: hålla koll på flyttgubbarna Dagens materiella, vill ha: Diskmaskin Dagens längtan: Att vara på plats i nya lägenheten Dagens tanke: jäklar va mycket grejor jag har Dagens middag: ingen aning Dagens tråkigaste: att jag ska ta adjö av mina barn i eftermiddag Dagens personer: flyttgubbarna, pigga och glada… Dagens irritation: När jag blev väckt av flyttgubbarna vid sju, när dom sagt att dom skulle komma efter förmiddagskaffet. Dagens låt: har inte tid med sånt i dag Dagens glädje: att gubbarna tyckte att jag hade ordning och reda på grejorna. Dagens inspiration: Flytten…

#2 Jag önskar dig all lycka till med flytten Nancy!
Elisabeth

Dagens humör: Så där, har fått ont i halsen Dagens borde: - Dagens frisyr: Är nöjd Dagens klädsel:Tajts och tunika Dagens väder: Lite växlande, blåsigt Dagens planer: Inget inplanerat ännu Dagens materiella, vill ha: Det vore den där lilla damsugaren. Dagens längtan: Att det halsonda skall gå över Dagens tanke: Jag blir nog frisk snart igen Dagens middag: Vet inte, blir nog rester nu på dagen alla fall Dagens tråkigaste: Ont i halsen och lite frusen av mig Dagens personer: Får försöka tänka på mig själv idag Dagens irritation:- Dagens låt: Har inte lyssnat nått ännu Dagens glädje: Pratat med en väninna på telefon, som jag inte pratat med på länge Dagens inspiration: Kommer väl
#3 Tack, snälla gulliga!!! 

Önskar dig också lycka till med flytten Nancy
Dagens humör: Glad och Besviken Dagens borde: Städa Dagens frisyr: Hårband Dagens klädsel: Kortärmat o Jeans Dagens väder: Sol Dagens planer: Städa lite Dagens materiella, vill ha: Mer pengar Dagens längtan: Hmm.. Dagens tanke: Sådär Dagens middag: Vet ej än Dagens tråkigaste: --- Dagens personer: Mig själv Dagens irritation: Hemligt Dagens låt: Har ingen just nu Dagens glädje: Mina riktiga vänner! Dagens inspiration: Internet as always

Lycka till med flytten Nancy!!
Dagens humör: Jämn i humöret :) Dagens borde: Städa Dagens frisyr: Spretigt Dagens klädsel: arbetarkläder(braller med färg på.. Dagens väder: regn,sol,alltså varierat Dagens planer: redan klart..målningen av bräder till balkongen Dagens materiella, vill ha: -- Dagens längtan: Finns en del.. Dagens tanke: en sak i taget Dagens middag: vet ej ännu Dagens tråkigaste: vädret Dagens personer: -- Dagens irritation: -- Dagens låt:-- Dagens glädje: känner mig rätt harmonisk Dagens inspiration: hemmet i dag
**
Dagens humör:Glad och energifull
Dagens borde:Känna ännu mer tacksamhet
Dagens väder:Sol
Dagens planer:** Älskar lediga fredagar då jag gör vad jag känner förDagens materiella, vill ha: Nej, men jag har så mycket**
Dagens längtan:** Mina vänner som bor långt bortaDagens tanke: Min son han blir nog politiker**
Dagens middag: Nåt riktigt gott, men vet inte än
Dagens tråkigaste:Kommer inte på nåt
Dagens personer:Barnen en stund
Dagens irritation:Människor som inte tar hänsyn till andra
Dagens låt:Bra låtar på radio hela förmiddagenDagens glädje:** Samtalet med barnen**
Dagens inspiration:**Distanskursen och mer därtill
Dagens humör:Väldigt bra..har skrattat hela morgonen Dagens borde:Har snickrat en ram till nya fönstret i boden..nu borde jag sätta dit fönstret också så det blir klart. Dagens frisyr:På ände Dagens klädsel:Hemmadress Dagens väder:Soligt till nu hmmm men det ser inte ut att bli regn Dagens planer:Klippa klart häcken Dagens materiella, vill ha:… Dagens längtan:Få badrummet och köket klart Dagens tanke:Det är härligt att börja dagen med ett gott skratt Dagens middag:Sugen på afrikans cous-cous men får inte äta det. Dagens tråkigaste:…. Dagens personer:De jag har haft kontakt med Dagens irritation:… Dagens låt:Meditationslåt Dagens glädje:Glädjen Dagens inspiration:Allt
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

**Dagens humör: Glad :)
Dagens borde: Fortsätta med att jobba en stund till
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens klädsel: Jeans och tröja
Dagens väder: växlande, mest molnigt
Dagens planer: Jobba klart, sen ut och cykla och därefter bara ta det lugnt :)
Dagens materiella, vill ha: Har redan beatällt så jag väntar på att det ska komma måndag eller tisdag :)
Dagens längtan: Längtar efter min äldsta son
Dagens tanke: Låt inget eller ingen hindra dig!
Dagens middag: Vi får se… men kräftor blir det ikväll :)
Dagens tråkigaste: ---
Dagens personer: Anders och Lisbeth
Dagens irritation: ---
Dagens låt: Cosmica
Dagens glädje: Mitt arbete
Dagens inspiration: Kurserna
**
Elisabeth