Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterseansupplevelserfrågor
Läst 929 ggr
Vibeka
0

I kväll....

Åker jag på storseans med Mia Ottosson på Ljusgården i Linköping, det ska bli jättespännande att få se henne jobba ,har hört så mycket gott om henne. Är det några härifrån som skall dit? Vore skoj att ses då Glad

Ljus Carina

Jimmy-Ottossn
0

Aj aj vad synd att man inte är kvar där uppe, då hadde ja säkert åkt!

Hoppas ni som åker får en trevlig kväll.

stina63
0

Nä jag ska inte dit är lite långt för mej,, Men du får ha en trevlig kväll på storseansen

kram Tina

wolfie
0

Ha en underbar kväll!!

Kram

Njord
0

#0 - Tyvärr är jag ute och far omkring med lite datasupport som lär ta hela kvällen. Skriver detta på en av problemdatorerna just nu……Obestämd Annars hade jag gärna åkt med och sett henne!

Kramen / Jerry  Glad

Vibeka
0

#1 Ja det var synd men du måste juh vara hemma nu och sköta om din sambo Glad

#2 Det var synd Tina men tackar för ditt inlägg Glad *Kram*

#3 Ja det ska jag verkligen ha! *Kram*

#4 Okey värsta datateknikern här nu då Flört men så är det livet rullar på! Det får bli en annan gång då. *Kram* Glad

[Hellas]
0

Hoppas att kvällen blev kanonbra för Er alla som var där :)

Vibeka
0

Kvällen vart toppenfin!!! Jag fick besök av min mor och far + en till person Glad dessutom fick jag njuta av Mias Phsycic art, så spännande fick en bild på min far och den andra personen!! Jag var lyckligt lottad i kväll Glad Mia är ett mycket duktigt Medium som dessutom bjuder mycket på sig själv. Detta gör jag gärna om!

Mias man Per var oxå med och tog ner några länkar även han jätte duktig Glad Så ni som har möjlighet på något annat ställe gå gärna och var med då Mia har seans!

Ljus Carina

rosmarin90
0

Skrattandeoh va kul, jackpott med andra ord. Du fick ju två stycken på Lasses seans också. Mia är jättehärlig och det är så spännande med psychic arten.

Jag såg ju Mia Per och Rickard i köping i vintras. Per var kanon då också, ja de var suveräna alla tre.

kram Rose

Vibeka
0

Ja det kan man lugnt säga!!! Nu haglar de in Skrattande och så sitter man där och nästan skäms *S*S* du vet…men man kan ju inget göra de kommer de som är snabbast och har vassast arbågar Flört Ja det var så häftigt att se henne måla, vill gå kurs nån gång jag med!!! nåja kommer tid kommer råd Glad

Kramis Carina

Eija
0

Va kul för dig Vibeka, sådant förgyller tillvaron extra eller hur….det var du nog värd, inte skall du skämmas heller…..alla går ju dit med vetskapen om detta…….jag säger bara grattis….

kram/Eija

rosmarin90
0

SkrattandeDu får börja spara nu så kan du gå i vår. Rekommenderar verkligen Mias psychic art kurs och åk till Köping det var jättemysigt däruppe med Rickard o Renee. Jag kanske kan hänga på, sitter gärna och målar en hel helg igen.

kram Rose

Vibeka
0

Glad Ja första Prioritet är Boden men sen…ja det vore juh skojsigt om vi åkte tillsammans! Hur långt är det till Köping? du vet jag avstånd här "nere" *S*S

Kramis

rosmarin90
0

hehehe ja det är 12 mil härifrån så 16 från dig. Ja Boden först då och sen Köping Flörtkommer tid kommer råd ska du se.

kramis

Vibeka
0

Okey det är juh en "pees of cake" för en Norrlänning! Hihihihi

Ja gärna jag ska tala med Univerum så att de hjälper till ;)

Kramis

rosmarin90
0

SkrattandeJa du får göra det så ska du se att det löser sig.

kram

Jimmy-Ottossn
0

Psychic art, Kanske något man skulle gå en kurs i, vore nog intressant! Mia verkar ju också vara ett medium som både kan leverera och vara en god medmänniska.

Elisabeth-J
0

Vad roligt Vibeka! Kul att du fick flera besök Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

wolfie
0

Vad kul att du fick besök!SkrattandeKram

Happyspirit
0

Vibeka du kan sova hos mig om du åker till Köping på kurs. Det tar 20min att åka från mig till köping.Flört

Puss!