Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 2159 ggr
Elisabeth-J
0

Godmorgon 29/8

Här är det mulet ute just nu men jag hoppas att solen kikar fram lite sen Glad Idag blir det mest lugnt, har jobbat intensivt nu några dagar så nu blir det några lediga dagar med bara datajobb och distanskursen. Ikväll ska här ätas kräftor! Tungan ute

Önskar er alla en underbar fredag!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Cristine
0

God morgon Elisabeth och alla på Ön! Vädret mycket bättre än igår!  Kanske solen tittar fram till slut.

Jag ska hälsa från Nancy som blev tagen på sängen av flytt-      gubbarna att hon är tillbaka på Ön på måndag. Hon kommer inte in själv för närvarande.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

God Morgon på er ute i Etern..

Lycka till med kräft ätandet, Elisabeht.

Och ni skall alla ha en trevlig fredag………

Skall klippa gräset o det jobbet skall ja ha hela dagen.Skrattande

Lena.P är jag i verkliga livet.

misel
0

God Morgon på er alla! Här skiner solen och det blåser lite, så idag blir det till att tvätta o hänga ut. Bäst att passa på när det är bra torkväder. Tvätten luktar så gott när den har hängt ute. Glad

Manni
0

Gomorron! Här är det mulet och trist ute, men varmt och skönt inne och jag är ledig! :)

Thinka
0

Godmorgon från ett mulet kolsva. Förhoppningsvis slipper vi regn idag, så att tvätten torkar här med =)

Karis
0

Godmorgon! Här ser vi solen, efter en regnig vecka.

Är ledig i dag men ska fixa en del.

Vi ska äta kräftor i morgonGlad

Ha en trevlig fredag.

[Chakra]
0

Godmorgon solen och alla här!

NancyAlke
0

God morgon på er alla! Nu kom jag in en stund, men snart snor väl flyttgubbarna min dator förståss… På måndag dyker jag upp igen hoppas jag… bara jag hittar dator och modem i kartongerna Flört

Ha en trevlig helg nu alla!

signemo
0

Hej på Er. Är lite omtumlad efter gårdagens healing. Känner mig inte riktigt vaken.

Men solen skiner så vackert här idag. Jag skall tvätta, städa och handla. Har min lediga dag idag :-)

Sen kommer jag naturligtvis att springa fram och tillbaka hit.

Igentligen borde jag ta på skorna och gå ut i skogen och leta svamp istället.

Lycka till NanyAlke. med flyttet. HUr skall du klara Dig hela helgen utan oss Flört 

Kram på er allihop

Var rädda om varandra

Soffe
0

Hej! Äntligen skiner SOLEN Cool O så ska jag köra runt med dammsugarn o moppisen idag Skrattande Ska kolla extra i hörnen om dammråttorna gömmer sig där Tungan ute

doddel
0

god middag.. Hoppas du hinner läsa det jag skrev till dig igår.. Är nyfiken på hur du ser på det…

Trisha
0

Nu bär det av ut i skogen efter att jag översatt senaste News Alerten. Ska bjuda Happy på godaste karljohanssoppan, hittade härligt recept igår! Men då måste man ju ha svampar, förstås…

Ska försöka fixa mig in till stan så jag får krama lite på pappsen!

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Marina2
0

Hej alla! Här skiner solen idag! Önskar er alla en härlig helg!

wolfie
0

Goddagens alla!Har varit ute o målat bräder(till balkongen)..måste passa på när det varit uppehåll i vädret,regna i morse..nu vidare till andra sysslor..ha en bra dag alla!och jag önskar er alla en trevlig helg!