Universums energier
Här regnar det och jag kände att jag skulle gå ut, ställa mig en stund i regnet och titta upp mot himmelen, När jag tittar upp ser jag massor av klara ljus som stjärnor men det är är ju tunga moln så det finns inga stjärnor att se?? inte är det stjärnfall heller, men en stark ljuvlig känsla fick jag när jag stod där, det händer mycket nu och det är starka enerier som påverkar oss, kan vi bara behålla lugnet och tilltron så kommer saker att manifesteras imorgon redan.
Spännande ;)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Ops, låter spännande. Får nog gå ut på trappan jag med en stund :-)
Jag har varit ute på en härlig promenad och fick samma känsla som du. Jag längtar efter att få se vad som är på gång! :)

#2 Härligt! Vad roligt att vi fick samma upplevelse, kanske fler härinne som har fått det också?
Kram
Elisabeth

Känns så intensivt!! Läste just lite på en indiansida, maya närmare bestämt. Mycket som pågår rent konkret i vårt himlavalv! Huah!
Nu kan vad som helst hända! Blir så glad av BWO:s senaste låt, tycker det är vår themesong för närvarande!
Håll i hängslena, medkrigare!!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

"UGH" Sister! Vi har talat….

#5 Hahaha :-) Fiiin utrustning :-) Köpt den på Indiska eller gjort den själv kanske
Heja Jerry!! Keep Up Da Good Work!
#5 Hahahaha… jisses så sött 
#7 Verkligen sött
Ser oxå ut som att den andliga björnen vill fråga Jerry något, spiritual search 

Har suttit ute på verandan ett tag och lyssnat på regnet… känner oxå av energier som får mig att känna mig uppåt som bara den!! 
#5.. *ger "Guldmannen" en björnkram* Tack igen!

Nja..nallen är mest förvånad för att se en dansande BigBear…
*Det är en gammal bild från 06, som låg och skräpade….*
#9 - Kramis på dig Playa! Men nu får du sluta tacka mig, blir ju förlägen!
Jag har ju inte tagit ner månen precis….
*I'm not worthy* 

#5 Hahahahaha härlig bild 
Elisabeth
Jättesnoffsig! Går du till jobbet sådär?Björnen springer nog än!!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag såg också ett jättekonstigt ljussken på himlen igår. Här var det annars så svart och fullt med moln. Jag stod och tittade och funderade vad det kunde vara och nu vet jag. Härligt att höra att något är på gång.
#5, hahah, fick roligt nu på morgonen härligt.
Jag känner att jag bara måste vara ute mer i naturen än någonsin just nu,har kännt det ett tag.Jag går ju annars varje dag med hunden i skogen och längs stranden(sommargästerna borta!) men förutom det så har jag tagit cykeln och gett mig iväg.Starka energier!
Är utomhus en hel del, och har blivit extra påverkad nu!
Ju mer påverkad jag blir av naturen ju mer tar jag också in från andra människor antagligen.Och jag har fullt upp med att "stänga mig"
Här spöregnar det just nu men efter allt ni skrivit så får man väl gå ner och sätta sig på altan en stund och lyssna på regnet. Det brukar vara härligt att sitta där när man är skyddad och inte blir blöt.
Datorn är lite seg i dag, vet inte vad det är med den. Nyss ändrade den textstorleken på detta inlägg helt av sig själv. Kanske dom håller på att fixa krånglet som jag läste ni/vi hade i går. Det var samma för mig.
Kram / Brittmarie som ska gå ut en liten stund nu med en kopp kaffe och en kaka

Så konstigt… De sista veckorna har jag tänkt för mej själv att aldrig har väl molnen varit så vackra! De ser så mycket klarare och bulligare ut och när solen strålar ner mellan dem så är det "himmelskt vackert"
Häftig bild, Njord! Du är roli´du 

Nu är jag tillbaka här inne efter min kaffekopp på altan. Ställde mig och tittade upp på himlen och såg samma sak som dig Elisabeth. Det var som små ljuskorn, som små stjärnor som dansade runt som lätta snöflingor. (Eller oxå var det mina ögon som spelade mig ett spratt.)
Jag har läst att forskare har kommit så långt in i neutroner, kvarkar och vad det nu heter att längst in är ett ljuskorn. Kanske det är dom som vi ser.
Satte mig med kaffet och fick båda katterna i knä, vilket är ganska ovanligt. Dom brukar komma en och en men dom senaste dagarna har dom ofta legat ihopkrypna på stolarna tillsammans. Kanske för att få lite värme av varandra nu när det är lite rått och kyligare ute. Eller oxå känner dom av något som är på G.
Apropå katter måste jag få berätta:
Vi hade reikikurs hemma hos oss när jag bodde i Hudik. Då kom den ena katten och ville vara med. Han hoppade upp i knä på flera av deltagarna och när en låg på britsen så la han sig mellan hennes ben så han fick oxå reiki. Annars var han den som gick undan när det kom folk o hälsa på. Lustigt, men han behövde väl energierna just då.
Kram / Brittmarie

Det bumpar rejält idag också tycker jag. Tydlígen varit något som dom kallar jordbävningssvärm i Vancouver i USA igår. Läste på maya-sidan idag när jag kom hem om att dom också väntar en jättelik jordbävning med runt 10 på richterskalan. Plus att det nu är fullt ös med solstormar som påverkar oss.
Hej och hå… för mig, och säkert många med mig här på ÖN, som känner av det här mycket så gäller det att andas långa djupa… och fortsätta tycka det är spännande…
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

#19 Hej och hå…. ja precis så känns det, det pirrar i kroppen och det är sååå starkt nu 
Elisabeth
Jag hade faktiskt oxå en liten tanke på solstormarna och magnetismen som norrsken blir av. Men jordbävningar låter inge kul. huaa
Brittmarie

#18 Katter känner ju energierna och det är vanligt att dom gärna är med när man mediterar m.m. 
Elisabeth