Behöver lite tröst
Idag är det 1 år sedan min pappa fick somna in. Jag vet att det var hans önskan och det bästa för honom, men saknaden kommer lite extra en sån här dag.
Vaknade några minuter i 06 i morse och det var precis då för 1 år sedan min pappa tog sina sista andetag. Tårarna trillar nedför kinderna nu och jag kan ta fram den där dagen som om det vore igår. Jag vet ju att det här var pappas önskan att få återförenas med mamma igen och jag vet ju att vi kommer att ses igen och jag har ju redan haft kontakt med dem från andra sidan. Men just nu känns det så sorgligt ändå..
Och så skall jag ju till Lasarettet idag med och det var där min pappa dog.
Jag hoppas ändå nu att jag får ett givande läkarbesök och att det inte blir ett stressigt besök utan att läkaren tar sig tid med mig för jag har en del frågor att ställa runt min sjukdom.
Före innan jag skall åka till lasarettet skall jag åka till mina föräldrars grav och sätta lite vackra blommor. Ett ljus kommer jag att åka och tända till kvällen.
Vet att ni har det bra mamma & pappa, men jag saknar er…
Ni goa människor här inne på ÖN, sänd gärna mig lite styrka inför denna dagen..
Kram/ Britt-Marie

ger dig den största kramen man kan ge via skrift och sänder dig många varma tankar… saknaden är enorm,alla som förlorat någon kär vet hur de känns för dig.. kram och massa styrka till dig

Jag sänder kraft och ljus till dig idag och massor av kramar!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Förstår så väl Britt-Marie!
Ljus och värme till Dig!
Kräv svar på dina frågor under läkarbesöket!

Jag tänker på dej, Chakra. Förstår hur du känner det.
Kram/Eva
Skickar lite extra kraft och styrka denna dagen till dig! Många kramar
Erika

Tack snälla ni, ni är så godhjärtade människor allihop..Vet att ni finns med mig under dagen. Och så gör nog också mina kära från andra sidan..
Kramar till er alla !!
Britt-Marie
Skickar varma o ljusa tankar till dig.Lycka till på lasarettet.
Kram Marina

Tänker på dig o sänder massor av kramar!
Tänker på dig i dag och skickar dig mycket ljus och styrka. Ett par rejäla kramar får du på köpet. :)
Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.
Sänder allt jag kan.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Tänker på dig i dag vännen! förstår dig så väl.
Sänder dig ljus och styrka i dag vännen.

Varma hälsningar härifrån också!!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus
Kram 
Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Tack alla ni här inne på ÖN som tänkt på mig idag, sänt kramar och kraft och det har hjälpt..
Läkarbesöket gick bra. En bra läkare som talade i raka termer om vad jag gått igenom. Han sade att jag hade varit mycket sjuk och det förstod jag ju att det var allvarligt i och med att jag fick en inflammation. Han berättade även om att då man blir så sjuk som jag var att man kan bli gul, jag började ju bli det och att man kan kissa helt gråsvart urin. Han berättade att min sänka hade legat på 330 och det är ju väldigt mycket det. Jag hade lite blandade storlekar på mina stenar i gallblåsan. Och han sa att de är de små som nästan kan ställa till de värsta besvären om de börjar vandra i gallgångarna och sätta sig fast. Så det kommer att bli op framöver, troligen vecka 39 om det inte skulle komma många akutfall i mellan.
Har fått tagit EKG idag, prover av olika slag och träffat Narkosläkaren och sköterskor som berättat för mig hur allt kommer att gå till före, under och efter op. De hoppas kunna op mig via titthål i första hand. Och det är vad jag hoppas på att det skall gå att göra det. Så nu är det bara till att vänta på en ny kallelse för op.
Min bror och jag var upp till Föräldrarnas grav innan jag åkte in till lasarettet. Och satte blommor. Och ikväll så har jag och sambon + vår katt varit till graven igen och tände ett par små marschaller.. Och nu skall jag tända ljus här vid min minnesplats här hemma..Det blev så fint vid graven..Det har känts rofyllt och lugnt båda gångerna jag var där.
Men nått som var lite underligt i morse var att jag vaknade slog upp ögonen och tittade på klockan. 05.57 och det var precis den tiden som min pappa dog för 1 År sedan..
Dagen har gått bra trots allt och det är tack vare er och mina kära där på andra sidan..Och så har jag ju haft stöd från mina nära med..
Kramar om er alla som sänt kraft och varma tankar och kramar under dagen. Jag är så glad över att ha funnit er här..
Britt-Marie

Massa kramar till dig, BrittMarie.. Jag känner med dig…