Dagens 28/8
Här kan ni skriva er egen dagens, lite tankar och eftertankar kanske :)
Dagens humör: Dagens borde: Dagens frisyr: Dagens klädsel: Dagens väder: Dagens planer: Dagens materiella, vill ha: Dagens längtan: Dagens tanke: Dagens middag: Dagens tråkigaste: Dagens personer: Dagens irritation: Dagens låt: Dagens glädje: Dagens inspiration:
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Dagens humör: RastlösDagens borde: Koncentrera mig mer på jobbet 
Dagens frisyr: Hästsvans med massa lösa testar som verkar leva istt eget livDagens klädsel: Blå jeans, brunt linne och lila kofta, lila kängornaDagens väder: Inte så pjjåkigt med tanke på hur det var igårDagens planer: Shoppa mutor åt syskonbarnen jag ska passa i helgen**
Dagens materiella, vill ha:** En scootermoppe, klassisk "vespa-stil"Dagens längtan: Paris, ska dit nästa veckoslutDagens tanke: Det surrar som vanligt runt en massa ostrukturerat dravel innanför pannan på mig…Dagens middag: Vet inte än, men åt libanesiska aubergineplättar till lunch. Egentligen gårdagens middag om man ska vara nogaDagens tråkigaste: Min sambo såg inte alltför rolig ut i morse efter att ha varit ute och festat med sin kör igår. I gårnatt när han kom hem var han ganska rolig dock 
Dagens personer: De vanliga på kontoret och gubben där hemmaDagens irritation: Tjatiga poplåtar på radionDagens låt: Inte den ovannämda som jag sitter och stör mig över i skrivande stund i alla fall…Dagens glädje: Jag är inte helt paj i magen idag!Dagens inspiration: Upptäckte just att om man pressar ihop en läckerol med salmiaksmak med en med cassis-smak så blir det rysligt gott. Räknas det?

Dagens humör: Som en berg o dalbana det går upp o ner Dagens borde: Städa huset Dagens frisyr: Rufsigt Dagens klädsel: jeans o t-shirt Dagens väder: blåsigt Dagens planer: Ringa en vän Dagens materiella, vill ha: Dagens längtan: frid i själen Dagens tanke: lyssna på mitt inre Dagens middag: lax o potatis Dagens tråkigaste: blåsten ute Dagens personer: en vän jag ska ringa i dag Dagens irritation: lite ryggont Dagens låt: -- Dagens glädje: hittade kantareller Dagens inspiration: skogen
Dagens humör:Kan inte säga att jag är glad precis..har varit till läkaren i detta regn.
Dagens borde:Ta reda på buskar jag klippt ner men det går ju inte
Dagens frisyr:
Dagens klädsel:Bra
Dagens väder:Kan inte bli värre..blåst och regn
Dagens planer:Kura framför datorn med en kopp hett kaffe eftersom jag int kan göra nåt
Dagens materiella, vill ha:Något gott..vet inte.
Dagens längtan:Att kunna använda tvättmaskinen
Dagens tanke:Kan det inte slut blåsa
Dagens middag:Grönt
Dagens tråkigaste:Skulle sätta in ett fönster i boden men det går inte .
Dagens personer:Nancy
Dagens irritation:Vädret
Dagens låt:Breathe Pink Floyd
Dagens glädje:Kanske kan ta bort gammla medicinen
Dagens inspiration:..
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Dagens humör: Bättre nu, efter lite köksdans
Dagens borde: Ringa olika mybdigheter :-(
Dagens frisyr: -
Dagens klädsel: Kjol och top
Dagens väder: Blåsigt, 16c
Dagens planer: Gå och handla ( som kan vara lite omständigt utan bil och 5 km till närmaste affär) och plocka rönnbär.
Dagens materiella, vill ha: Cykel ( lättare att ta sig till affären bla;-)
Dagens längtan: Veta min mening att vara här..
Dagens tanke: Ordnar sig
Dagens middag: Nudlar
Dagens tråkigaste: Disken
Dagens personer: Min ena son som är hemma och sjuk
Dagens irritation: På mig själv
Dagens låt: Olika, bla 70-tals disco ( typ: Don´t leave me this way, Hot Stuff)
Dagens glädje: Ingen räkning i postlådan i dag
Dagens inspiration: Musik
Dagens humör: glatt ibland/melankolisk ibland Dagens borde: plocka ihop det sista i lägenheten Dagens frisyr: lockig och blöt… efter att jag varit ute Dagens klädsel: jeans, top och kofta Dagens väder: ösregn hela dagen Dagens planer: efter sista plocket ska jag spela WoW Dagens materiella, vill ha: diskmaskin Dagens längtan: Mariestad Dagens tanke: Undrar om jag klarar mig utan ungarna ända till jul Dagens middag: blev ordentlig lunch med arbetskamtaterna i stället. Fläskkarre, pepparrotsröra och massor av god sallad. Dagens tråkigaste: vädret Dagens personer: Cristine och alla mina fd arbetskamrater Dagens irritation: Dagens låt: Dagens glädje: Det vackra halsbandet jag fick av mina fd arbetskamrater i dag. Dagens inspiration: flytten och mitt nya liv som är nääära nu!

**Dagens humör: Glad med pirr i magen fortfarande :)
Dagens borde: Tvätta en till maskin tvätt
Dagens frisyr: Som vanligt
Dagens klädsel: svarta jeans och grän tröja
Dagens väder: Regn hela dagen!
Dagens planer: Ett telefonjobb och 2 sittningar är klara, nu ska jag fixa lite datajobb :)
Dagens materiella, vill ha: Har redan beställt det idag. En digital diktafon med cd-printare till så jag kan skriva ut skivan direkt efter sittningarna.
Dagens längtan: Längtar efter min äldsta son
Dagens tanke: Gör det du mår bra av!
Dagens middag: Sonen beställde spagetti och köttfärssås
Dagens tråkigaste: ---
Dagens personer: Mina barn och mina vänner
Dagens irritation: ---
Dagens låt: Flera
Dagens glädje: Mitt arbete, jobben idag har gett så mycket glädje, att få förmedla budskap från nära och kära, både se och höra deras glädje är en stor glädje för mig :)
Dagens inspiration: Kurserna
**
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

**Dagens humör: Riktigt bra.
Dagens borde: Gå igenom papper. Varit ett borde allför länge nu.
Dagens frisyr: Nåja.
Dagens klädsel: Jeans som är lite för stora, t-shirt o kamoflagemönstrad tröja.
Dagens väder: Grått, men uppehåll.
Dagens planer: Ett möte.
Dagens materiella, vill ha: En Porsche…… En ruggigt snabb en så jag fick trycka på gasen och få "kill i magen" som jag ÄÄÄÄlskar…
Dagens längtan: En mysig man som kunde ge mig kel på ryggen, hehe!
Dagens tanke: Många och skiftande.
Dagens middag: pasta
Dagens tråkigaste: Att få höra om hur en mening som uttalats blivit till nåt helt annat än som sagts, Suck!
Dagens personer: Min dotter….love her!!
Dagens irritation: Ett läskigt gammalt ex
Dagens låt: Trouble med Coldplay.
Dagens glädje: En rackartyg-grej på jobbet som gjorde dagen sååå mkt roligare
Dagens inspiration: När man avslutat sånt som man dragit ut på lääänge blivit gjort, så blir allt annat måste-göra-grejer gjorda nästan av sig självt. =)
**
Dagens humör:Glad för det mesta…Dagens borde: "Möblera om" färdigt i ett av rummenDagens väder: Blåst och en hel del solDagens planer: Jobbat, bakat grahamsbullar, varit ute**
Dagens materiella, vill ha:Ett fönster mindre i ett rumDagens längtan:** Till Ölands skördefestDagens tanke: Varför ska det ta så lång tid att skriva tjänstgöringsrapporten…hatar siffror
**
Dagens middag:KycklingrättDagens tråkigaste:** Att det bara dras in personal inom vården! Blir så förb….Inte konstigt att människor mår dåligt!Dagens personer: BarnenDagens låt: Summer holiday, men nu är det "Klartext"Dagens glädje: Imorgon bitti behöver jag inte gå upp så tidigtDagens inspiration: En röd fin väska
Dagens humör: Bra
Dagens borde: Vara mer med barnen
Dagens frisyr: Page
Dagens klädsel: Svarta träningsbyxor och svart collegetröja
Dagens väder: Molnigt och kallt
Dagens planer: Göra mig av med några rädsor…
Dagens materiella, vill ha: Nya tapeter till sovrummet
Dagens längtan: Förändring
Dagens tanke: -
Dagens middag: Kycklinggryta och ris
Dagens tråkigaste: Att min sambo jobbar över
Dagens personer: Elisabeth, som hjälpt mig framåt idag
Dagens irritation: -
Dagens låt: Don't look back in anger - Oasis
Dagens glädje: Att jag har så tydliga drömmar
Dagens inspiration: Mina drömmar och kursen
Dagens humör: glatt…..
Dagens borde: hmm en massa…..
Dagens frisyr: nytvättat och uppsatt
Dagens klädsel: nja just nu nattlinne….
Dagens väder: grått men lite uppspricket nu
Dagens planer: nja soffläge…..
Dagens materiella, vill ha: hmmmmm ett konto med mer pengar på
Dagens längtan: sängen…..
Dagens tanke: vill prata med gamla vänner
Dagens middag: pasta på jobbet, korv med bröd hemma
Dagens tråkigaste: vädret
Dagens personer: mina kära jobba kompisar som förgyller min dag på jobbet
Dagens irritation: hmmmmm inte något direkt
Dagens låt: nja ingen som fastnat
Dagens glädje: ställa sig i den varma duschen
Dagens inspiration: ….. vet inte riktigt……

Dagens humör: Har varit blandat, tårar och skratt Dagens borde:- Dagens frisyr: nöjd Dagens klädsel: Jeans och jumper Dagens väder: Bra väder idag, lite blåsigt kanske Dagens planer: Att göra fint på föräldrarnas grav och läkarbesök Dagens materiella, vill ha:- Dagens längtan: Att det fina vädret får hålla i sig Dagens tanke: På min pappa, mina barn och mig själv Dagens middag: Fisk idag med Dagens tråkigaste: Att vara på lasarettet, men gick förvånansvärt bra ändå Dagens personer: Pappa, där på andra sidan Dagens irritation:- Dagens låt: någontinh lugnt Dagens glädje: Har träffat en kusin Dagens inspiration: Vet inte idag eller ikväll