Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdagensrosdagenskram
Läst 6813 ggr
Trisha
0

Hasse Nyander

www.hassenyander.com/

SNÄLLA NI - GÅ IN OCH LÄS HANS HEMSIDA!!

Det här är en av de mest äkta, kärleksfulla människor jag mött.

Kan inte sluta gråta, även om jag vet att allt sker som det ska.

Har ingen aning varför det blir sån här understruken stil, men får inte bort det. .

Ibland undrar man, trots allt man tror sig veta, varför vissa drabbas. Han är en så Sann Ljusbärare!

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Elisabeth-J
0

Det är svårt att hålla tårarna borta när jag läser och jag frågar också varför? Mina tankar finns idag hos Hasse Nyander.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

rosmarin90
0

Hasse är en av de varmaste och kärleksfullaste personer jag känner. Precis som Trisha skriver en sann ljusbärare.

Jag skickar masor med kärlek och ljus till honom och har honom ständigt i mina tankar.

Trisha
0

Han skriver så otroligt ärligt om hur fel vi ibland kan använda vår mentala kraft och styrka. Tror hans resa kan få oss som har vett i hjärtat att bli ännu mer lyhörda för HUR vi använder vår styrka på ett sant sätt.

Att han väljer att dela med sig på det här viset, är ju också en sån stor kärleksgåva!

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Cristine
0

Vet faktiskt inte vem han är men jag tycker det är väldigt starkt gjort att finna sig i och förstå sin situation och veta att ut ur detta kommer något nytt. Jag sätter min in i hans situation eftersom jag hade en väldigt grav olycka. Jag har fått för mig att min var för att jag levde ett liv som snurrade på allt hastigare och att jag behövde stanna till och tänka och ta det lungt..också att komma hem till Sverige till de mina,,jag fick ett helt nytt liv som blev bättre för mej även om jag fick lämna personer jag älskar högt. Men vi har ju kontakt.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

rosmarin90
0

#3# Ja detta gav mig en tankeställare. Eldsjäl som jag är tar jag lätt på mig för mycket. På seanser och när jag får budskap handlar det alltid om detta med tid och att inte ta på sig för mycket. Ha tid för sig själv och för de närmaste är jätteviktigt. Ge till sig själv och inte till andra hela tiden.

NancyAlke
0

Jag har aldrig träffat Hasse, men efter att jag läst det han skriver på sin sida så känns det som att jag känner honom väl Jag har varit i den situationen och det är tungt men nyttigt. Ibland behövs det för att man ska förstå att hur mycket man än älskar sitt arbete och sin tillvaro.. så orkar man inte hur mycket som helst om man inte hinner ta sig tid till eftertanke. Nu tycker jag ju att det är lite väl häftigt "av vad det månde vara" att ta till en hjärtsjukdom, då allvaret i åkomman ger stress i sig.

Hasse kommer att finnas i  mina tankar vid kvällens Meditation och jag kommer att försöka skicka healing efter bästa förmåga.

Happyspirit
0

Jag kan inte påstå att jag känner Hasse, men jag träffade honom på en transkurs med Iris Hall. Jag fastnade för honom direkt, en mjuk och kärleksfull person rakt igenom så upplevde jag honom. Vi hälsade på varandra första dagen på kursen och kände igen varandra direkt men så kom vi på att vi faktiskt aldrig träffats tidigare. *ler*

Jag blev väldigt ledsen när jag läste vad som hänt, tänkte blixtsnabbt NEEEEJ inte HAN!!!!! Men jag tror som han skriver själv att om ett tag med facit i hand kommer han förstå varför det hände. Men mitt hjärta gör ont för hans skull i alla fall.

Om du läser detta Hasse så vet att vi tänker på dig och skickar så mycket ljus och kärlek vi bara orkar. Såna som du behövs verkligen Hasse!

Kram/Happyspirit/Anki/Eskilstuna

Njord
0

Jag känner inte heller Hasse, men den uppfattningen jag har är att han är en mycket god och kärleksfull person. Han kommer säkert att klara detta och komma ur det hela med ännu större erfarenheter att kunna använda i sitt arbete.

Allt sker ju av en mening, och många kör ju lite för hårt med sig själva vilket gör att man förr eller senare tvingas varva ner och ta det lugnare.

Ljus & Kraft till Hasse!

Ljuset
0

Jag känner inte heller Hasse men brukar vara inne på hans hemsida och titta ibland. Har läst hans bok för ett tag sedan. Får tårar i ögonen när jag läser det han har skrivit på hemsidan. Tänker på dig idag och sänder en stor kram till dig.

Zedd75
0

Jag känner inte heller hasse men vet att han är ett otroligt respekterat medium i göteborg. såm int tanke går med natulit vis till honom.

Jag vet hur han käner sig och hur det käns och ligga där även jag har legat i den salen.

Men ljuset och viljan finss i oss alla och det tycker jag hasse beskriver på ett underbart sätt.

Kram Zedd

Ina123
0

Känner honom inte men har varit på en sittning hos honom för ett antal år sen. Upplevede honom som en mjuk och kärleksfull människa med glimten i ögat som förmedlade budskapen från andra sidan på ett väldigt bra sätt.

Blev otroligt rörd när jag läste vad som stod på hans hemsida, mycket tänkvärda saker.

Tankarna går till Hasse och hans familj.

Kram och ljus / Cathrine

Soffe
0

Usch va hemskt Rynkar på näsan Jag fick en så obehaglig känsla när jag läste Rynkar på näsan

Soffe
0

Sänder oxå Ljus! Så sorgligt även om jag heller inte kände honom så har jag hans meditations.cd och haft mailkontakt en gång.. Med cd:n känner man att han verkligen ger av sig själv och sitt bästa!

[Chakra]
0

Jag har gått flera kurser för Hasse, och han är en jättefin människa och jag trivs så bra på hans kurser.Man lär sig mycket!

Hade bokat en kurs till, men fick veta i helgen att den inte blev av just nu!

Marina2
0

Känner inte Hasse men han verkar vara en mycket varm männsika.Kramar till dig Hasse.

maiya
0

Känner inte Hasse,men jag blev väldigt rörd av det han skrivit.

Tankarna går till Hasse och hans familj.  Kram/maiya

Jane-Lyzell
0

Ljus och kärlek i healing form till Hasse!

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

stina63
0

Jag blir så rörd när jag läste hemsidan.. Har inte träffat honom men har varit inne på hans hemsida innan,,
Skickar ljus och värmen till honom och hans familj
Kram//tina

MariaJ
0

Tänker på dig, och skickar ljus och styrka till dig och dina nära som går igenom en tung prövning just nu.. Kram och ljus  MariaJ

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Erika-A
0

Skickar också mina varmaste tankar med kraft och styrka till Hasse och hans sambo Monika!
Kramar
Erika Andreasson, Ljusstrålen, Borås

Britt-Marie
0

Jag känner inte heller Hasse. Men har läst det han skrivit på sin sida och det var väldigt fint skrivet. Hoppas att han skall krya på sig snart.

Jag har själv varit sjuk en tid och först trodde de att jag fått en hjärtinfarkt vilket jag trodde själv med, allt liksom tydde på det. Men som tur var det ju inte det. Men blev i ställer väldigt sjuk i gallinflammation. Och efter det så har jag förstått att jag måste varva ned. Ta dagarna mer som de kommer, det jag inte orkar den ena dagen kanske jag orkar en annan dag. Det var nog samtidigt en fingervisning att jag höll på att få en inre stress. Mycket har hänt i mitt liv de senaste åren och det har gjort att jag ibland nästan blivit för uppe i varv. Kanse för att slå undan sorgen ibland och oro. Jag tar det mycket lugnare nu. Och vardagen funkar ändå..

Värmande tankar till Hasse och hans sambo och ett återfrisknade för Hasse

Vibeka
0

Massor med ljus och healing till Hasse och hans nära och kära,har aldrig träffat honom personligen men vet genom andra att han är en vacker själ.

Kram Carina

Frejzan
0

Känner inte Hasse men har läst på hans hemsida och de artiklar han skrivit i Livsenergi. Han verkar vara en mycket fin människa. Han skrev så fint på sin hemsida om sin situation.

Jag kan förstå hur han känner eftersom min man varit med om samma innan vi träffades och har pratat mycket om det. Och för Peter var det alldeles för mycket jobb som orsakade infarkten. Han var hela tiden i farten. Någon tyckte väl att nu måste du vila. Han lyssnade inte till varningarna han fått tidigare och då måste dom ta till detta drastiska sätt. Nu orkar han inte arbeta mer än halvtid och det händer emellanåt att orken tar helt slut. Det får han leva med och anpassa sig efter.

Tänker på Hasse o hans anhöriga och skickar helande ljus.

Kram Hasse / Brittmarie