Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterifokussajten
Läst 417 ggr
Trisha
0

Info vad som händer??

Kan inte iFokus ansvariga lägga ut info när det blir så här mycket problem? Vad är det som händer? Räkneverk funkar inte på hur mycket läst, inläggen är svartmarkerade hela tiden, artiklar syns inte, kollar man medd så måste man logga ut. osv osv osv.

Vad händer? Vore nog lite fint med info som kunde gå ut till alla olika sajter. Nu börjar det kännas irriterande…. fast jag tränar och tränar på det där med tålamod!

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

NancyAlke
0

Men dom lägger ju en del info på support i fokus där alla kan gå in och både skriva och läsa om ev problem. Läste just att det här med fetmarkeringen skulle lösas i natt med stor säkerhet…

Elisabeth-J
0

Ja det är tålamodet som prövas nu Flört Dessa buggar är ingenting jämfört med ett par gånger tidigare så mitt tålamod står högt, men det har prövats många gånger sen jag startade sajten, härdad har man blivit med tålamod Glad

Förhoppningsvis ska det här vara fixat inatt, så håll tummarna!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

wolfie
0

Ja det har ju varit ett evigt snurrande i dag..hehe..jag har nog tålamod..GladHåller tummarna jag med!

kram

Trisha
0

Ursäkta min otrevliga ton…. Happy undrade om det var röksuget som gjorde det. Inte meningen låta sur. Det ordnar sig ju med allt!

Elisabeth-J
0

#4 Hahahaha nej du "låter" inte sur men det kanske bara är jag som vet det eftersom jag känner dig, läste med ett leende Glad

Annars får du låta sur när giftet går ur kroppen och röksuget kommer, vi får ha tålamod med det vännen Kyss

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

wolfie
0

Inte gör det nåt heller Trisha!Du skrev nåt som vi alla funderat på!Flört

Njord
0

0# + #4 - Urrsch! Tur att man inte har sådana planer ännu! Att sluta alltså! Tungan ute Och inte skulle jag palla att både ta bort "nappen" och ändra kosthållet på en gång. Men jag hejar på er, och håller tummarna! Keep up the good will!

*Hmmm…Nu blev jag sugen på en kopp kaffe å ett bloss! Cool*

See you later, non-smoking generation! crazy

Trisha
0

Än så länge går det bra, så länge inget tjafsar med mig! Imorgon bitti blir det jympa på Friskis&Svettis!!!

Njord
0

#8 - Herregud, vilken energi ni måtte ha! Förvånad