Dagens 27/8
Här kan ni skriva er egen dagens, lite tankar och eftertankar kanske :)
Dagens humör: Dagens borde: Dagens frisyr: Dagens klädsel: Dagens väder: Dagens planer: Dagens materiella, vill ha: Dagens längtan: Dagens tanke: Dagens middag: Dagens tråkigaste: Dagens personer: Dagens irritation: Dagens låt: Dagens glädje: Dagens inspiration:
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

**Dagens humör: Glad men väldigt trött just nu
Dagens borde: Har gjort mina borden idag
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens klädsel: Tights och tshirt
Dagens väder: Regn
Dagens planer: Planer inför morgondagen
Dagens materiella, vill ha: ---
Dagens längtan: Längtar till imorgon
Dagens tanke: Följ hjärtats röst
Dagens middag: Pizza
Dagens tråkigaste: En bilolycka som jag tror ändå gick bra
Dagens personer: Mina barn och mina vänner
Dagens irritation: ---
Dagens låt: Har lyssnat på många låtar genom radion
Dagens glädje: Mitt arbete
Dagens inspiration: Kurserna
**
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Dagens humör: Det har varit bra Dagens borde: Inga borden Dagens frisyr: Nyklippt igår Dagens klädsel: Jeans, jumper och tröja Dagens väder: Det har varit fint väder idag Dagens planer: Planerade att hälsa på min faster och min farbror som båda är på Hemmet nu och det har jag gjort och de blev så glada. Så det känns så bra att fått glädja dem en stund Dagens materiella, vill ha: Har köpt mig ett par nya skor, med bra sula. Det förmedlade ju min pappa mig om då jag var på en sittning i början av sommaren. Unna dig det min flicka förmedlade han och nu är det gjort. hoppas du är glad nu pappa. Dagens längtan: Att läkarbesöket i morgon skall gå bra Dagens tanke: Att i morgon är det 1 år sedan pappa dog Dagens middag: Fisk i ugn.potatis och lite kokta grönsaker Dagens tråkigaste: - Dagens personer: Mina söner som jag träffat båda två idag Dagens irritation:- Dagens låt: Har lyssnat på radion Dagens glädje: Solskenet Dagens inspiration: Kraften jag börjar få tillbaka
Dagens humör: glatt Dagens borde: hade några, som jag fixat Dagens frisyr: oorganiserad Dagens klädsel: mjuk Dagens väder: njae Dagens planer: var en del, som genomförts Dagens materiella, vill ha: diskmaskin Dagens längtan: till Mariestad Dagens tanke: lite galen måste man få vara… eller mycket Dagens middag: köttgryta Dagens tråkigaste: att grytan inte blev bra Dagens personer: mina barn och några till.. Dagens irritation:har klarat mig Dagens låt: ingen än Dagens glädje: saker som gjort att flytten känns enklare Dagens inspiration: mina barn

Dagens humör: Trött men glad!
Dagens borde: Ska jag göra i morgon istället
Dagens frisyr: Börjar bli långhårig…
Dagens klädsel: Avklippta jeans + t-shirt
Dagens väder: Regn & Grått
Dagens planer: Genomförda i stort sett
Dagens materiella, vill ha: En digital diktafon med USB
Dagens längtan: Träffa nya människor & sprida ljuset
Dagens tanke: Friskt vågat - Hälften vunnet
Dagens middag: Stekt Lax och gräddfil, grönsaker
Dagens tråkigaste: Anonyma surbullar
Dagens personer: Många, ni vet vilka ni är!
Dagens irritation: Att jag sköt upp en grej tills i morgon
Dagens låt: "Aquarius" från musikalen "Hair"
Dagens glädje: Alla snälla och kärleksfulla på ÖN
Dagens inspiration: Energierna
Dagens humör: Både glad o lite lessen Dagens borde: Ringa ett samtal Dagens frisyr: Vet inte Dagens klädsel: Det jag har på mig Dagens väder: Regn Dagens planer: Har suttit inomhus Dagens materiella, vill ha: Mer pengar Dagens längtan: Att få jobba Dagens tanke: Upp o ner Dagens middag: Oxpytt med svamp o zuccini Dagens tråkigaste: Besvikelser Dagens personer: Mig själv Dagens irritation: Att jag är frustrerad Dagens låt: Ingen speciell Dagens glädje: Mina skratt Dagens inspiration: Internet