Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1248 ggr
marsjo
0

känslor

Är det vanligt att man byter sinnes stämmning lätt om man har aktivitet/andar hemma?

Att man ena stunden kan vara t ex glad och lycklig sen kommer det kanske över en massa känslor..att bli ledsen känna sorg osv?

Hur kan man hantera det på bästa sätt?

Elisabeth-J
0

Ja det är vanligt att man kan känna så när man känner av den som är där, det är alltså inte dina egna känslor som du upplever då.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

marsjo
0

Nej, jag fick även så i det boende jag bodde tidigare och kände av en man.

först trodde jag att jag blivit galen men pratade då med en kvinna som bodde i huset innan mig och hon hade sett och känt av saker.

Men där jag bor nu ska det bli så himla blandade känslor, inget jag känner av när jag befinner mig på andra platser.

Då är det bara positivt.

marsjo
0

Ibland när jag sitter kan huvudet bli tungt och sakta luta framåt och man känner sig så borta i huvudet och knappt kan röra sig.

Känns som man inte är sig själv riktigt..det är en väldigt lustig känsla och man tror ju att man blivit lite knäpp Glad

Crowone
0

Du bör nog lära dig hur man "stänger av" andevärlden ibland, eftersom det inte låter så piggt o glatt med dina känslor du får.

Prata med te.x Elisabeth hon om någon bör veta hur du kan göra.

Mvh Crowone

[Susannaa]
0

är man öppen och kanske har andlig aktivitet i närheten är de nog lätt att känna av andens känslor omedvetet.

Dravcena
0

Det är inte bara andevärlden man kan bli påverkad av, man kan också bli påverkad av levande människor i sin omgivning. Är man väldigt sensitiv för energier så kan en vistelse i till exempel tunnelbanan verkligen påverka dig. Därför är det viktigt att lära dig att stänga av och lära dig vilka känslor som tillhör dig och vilka som inte gör det.

Jag levde till exempel med en man förut och när han kom hem kände jag mig sorgsen, negtivt energifylld och som om ett lock lades på mitt huvud. Det behöver inte alltid vara så att det är andar som påverkar oss….. Glad

Trisha
0

Det här är, enligt mig, en av de svåraste sakerna att förhålla sig till när man verkligen öppnar upp sina förmågor. För visst känner man av - mycket också - både andevärlden, energier på platser och som Dravcena säger andra människor. Innan man lärt sig hantera detta är det nästan mer en förbannelse än en gåva.

Lätt att känna sig helt psykiskt obalanserad, då man inte vet från minut till minut hur man mår.

Det här är dock övergående, ju mer du lär dig lita på dig själv och vad du känner av, desto mer kan du hantera det hela. Många barn och ungdomar känner av det här så tydligt, då de är så öppna själar många av dem och det här orsakar många och stora problem emellanåt.

Känn efter nästa gång du ändrar sinnestämning, bli stilla en stund och gå igenom - vem träffade du, vad passerade du för plats? Vad är det du får in? Är det något du kan ha nytta av eller på annat vis förstå, se vad du kan göra av det hela. Annars - släpp taget om det. Ingen har nytta av att du blir som en magnet för andar, energier och andra människors mående.

Det är en konst, men ta reda på det du kan, välj några sätt som passar dig så kommer du att fixa det!

Och då blir dina gåvor precis det dom är tänkta att vara - gåvor att känna o veta.

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

marsjo
0

Tack för ditt svar #7