Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterseansupplevelserfrågor
Läst 1579 ggr
Vibeka
0

Utomhus seans

Hej alla glada!

I går Lördag var Norrljus (andlig förening) utomhus och höll seans, på en underbar plats vid havet Skrattande vi var i runda tal 20-25 personer och jag, Mats, Rosie, Jerry samt en medlem till verkade som Medium. Det var jättespännande för ingen av oss har tidigare haft seans utomhus. Vi alla upplevde det lite "svårt" för att normalt när man har seans är man i ett rum med väggar och då samlas allas energier i rummet vilket vi upplevde som att det är lättare för man känner tydligare då var man ska med anden som kommer. Men kul var det och det fungerade fint!! De flesta själar som kom blev igenkända,mycket värme och kärlek och stor sol på himlen! Är det någon av er andra Medium som provat på utomhus seans eller andra som deltagit på en utomhus seans?!

Varma kramar Carina

[Hellas]
0

Vad härligt och vilken annorlunda upplevelse det måste ha varit!

Kram //Hellas

[Hellas]
0

Jag skriver igen eftersom reklamgrejjset vill vara med i #1 

Vad härligt och vilken annorlunda upplevelse det måste ha varit!

Kram //Hellas

Vibeka
0

Ja det var jätteintressant faktiskt! Det funkade juh men visst var det mycket runt omkring som påverkade oss som inte annars finns med i sammanhanget,het sol,vindar,alla synintryck osv.

Men på det hela taget så verkade alla nöjda Skrattande

Kram på dig gumman Glad

Vibeka
0

Puffar lite och hoppas få höra om er andra och era erfarenheter av utomhus seanser Skrattande

Jimmy-Ottossn
0

Har endast arbetat en gång utomhus det var på en på en plats där en våldtäkt ägt rum där man skulle berätta vad man upplevde, det var otroligt kraftfullt. annars har jag inte gjort något medialt jobb utomhus men jag kan tänka mig att det är en liten utmaning att hålla seans utomhus när man inte är van!

Vibeka
0

#5 hej vännen :) oj ja det är juh inte så roliga omständigheter att arbeta med. Ja men kul var det Skrattande Hoppas du mår toppen i värmen!

Kramen

Jimmy-Ottossn
0

6#, Hej:)

nä inte direkt!

Ja det kan jag tänka, första gången man testar på någon ny metod att arbeta egenom brukar vara väldigt givande och intressant!

Jag mår toppen! men är riktigt varmt här!, håller på att förbereda flytt till ukna trakten nu inför hösten så är en hel del att pyssla med, inte för att man ska klaga på värmen men åtminstone lite skugga hadde underlättat.

Hoppas allt är bra med dig?

Kram!

[Hellas]
0

Vi hade lite övningar i utvecklingscirkeln jag går där vi körde "Spindeln" i kombination med länkningar!

Jag trodde nog att det skulle "störa" lite med naturen och alla ljud som man ju inte var van vid och visst gjorde det så först men efter en stund började pennan gå (vi skriver ner vad vi får till oss) och det hela flöt bara på så att säga.
En stund tyckte jag nästan att naturen var till hjälp.

Men detta har ju ingenting med Seans att göra fast jag ser lite framför mig att man är ute på en liten Amfiteater eller sitter ett fåtal personer vid en lägereld och bara kör på WOW vilken känsla oavsett om det blir kontakt eller inte *L*

rosmarin90
0

SkrattandeDet var en kul o annorlunda upplevelse med utomhusseans. Vilket så klart passar bra under sommaren. Vi hade en oerhörd tur med vädret också. Det fanns ett magasin vi kunnat vara i om det regnat. Vi planerar redan en ny utomhusseans nästa sommar. Med grillning på kvällen och ev. trumresa. Det fanns ju badmöjligheter så flera svalkade sig efter seansen.

Happyspirit
0

Meeen va härligt det låter. Jag och min man har faktiskt i flera år pratat om att man skulle arrangera en seans ute är på gården. Vi har en perfekt gårdsplan här ute som skulle kunna fungera perfekt för det. Kul att det gick så bra! Det vi också har funderat på är om man hörs bra. Ljudet blir ju lite lägre tex om det blåser lite och det är stora öppna ytor.

Vibeka
0

#8 Låter ju intressant det där, kul att det funka bra! Ja precis lite olika saker som blir störande med med övning så Flört

#10 Låter juh toppen kör på bara!! Man får harkla opp sig lite så hörs man fintSkrattande

stina63
0

Så härligt med utomhus seans.. de ska jag prova på nångon gång..

Vibeka
0

#12 Ja det var toppen även om det var en annorlunda "arbetsplats" *Ler*

rosmarin90
0

SkrattandeKan man ha utomhusgudstjänster, kan man väl ha utomhusseanser. Vi var 30 stycken och många har kommit på våra andra arrangemang i sommar också, vilket är jättekul.

Njord
0

#14 Jajamen Rose! Nu ökar vi farten vet du! SkrattandeOskyldig

rosmarin90
0

#15# Ja visst Jerry och det är toppen. Skrattande

Njord
0

#16 Ja, Rose! Sant! Skrattande

Happyspirit
0

Vi hade i alla fall utomhus cirkel i kväll. Det var svalt och skönt!Skrattande

tarotlasse
0

Vi hade ju ett underbart väder i slutet av terminen av vår cirkel.

Då vi plockade ut våra cirklar i parken och på stranden där eleverna höll storseans för varandra.

Vi upplevde inga problem överhuvudtaget hade inga problem med att känna av energierna osv  fast det inte fanns några väggar.

Vi ledare hade heller inte några problem att medlänka och följa med händelseförloppet.

Så tror faktist inte det har någon betydelse överhuvudtaget om man befinner sig utomhus eller inne.

Är man utomhus finns det ju kanske lite andra störnings moment som kan leda bort uppmärksamheten lite grand och lite nyfikna ögon från förbipasserande men själav länkandet var alldrig några problem.

Lasse

rosmarin90
0

Det som kan störa utomhus är ju som i vårt fall den fantastiska vyn över vattnet. Lätt för publiekn att tappa fokus. Solen som verkligen flödade ner över oss. En solhatt hade inte suttit i vägen heller. Det blåste så en del hade svårt att höra, så på slutet bytte vi sida så vi hade vinden i ryggen. Härlig årstid när man kan göra saker utomhus Kyss

tarotlasse
0

Inte bara det vackra vattnet som kan göra en okoncentrerad.

Dessa lätt klädda tjejer i bikini kan också  störa koncentrationen en  liten aning Generad

Men det verkade inte bekomma andevärlden utan bara mig Glad

Lasse

rosmarin90
0

KyssInga bikinis på seanser med andra ord, vi ska tänka på det när du kommer till oss Lasse.

Vibeka
0

Hehehe ja det kan jag inte lova för med den hettan vi hade så VILL man ha bikini!!!! Flört

Elisabeth-J
0

Min allra första storseans hölls utomhus och jag gillar att arbeta utomhus för det är en speciell känsla av att vara nära naturen samtidigt :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

rosmarin90
0

Härligt Elisabeth Kyss det lär bli fler utomhusseanser känner jag. Har ett underbart minne av en utomhusmässa där jag gav healing för en massa år sen. De som fick healing låg på en filt på marken och jag satt bredvid. Det var sååå speciellt med solen, fågelsången och alla naturljud ihop med healingen. Önskar att man bodde utomlands och kunde ge healing i en vacker trädgård. Helst japansk…

rosmarin90
0

Nu finns det lite bilder från utomhusseansen på Norrljus hemsida

anettebengtsson
0

mm, underbart att jobba utomhus..

grattis till en härlig sommarseans

Anette

rosmarin90
0

Tack Anette

Det blir repris nästa sommar, med grillning och annat kul på kvällen.

När jag ser bilderna blir jag glad.

kram Rose

Elisabeth-J
0

#26 Vilka härliga bilder, förstår att det var jättemysigt! Längtar tillbaka redan nu till den varma sommaren. Ja man blir glad av att se bilderna :)

Kram

Elisabeth 

rosmarin90
0

#29# Sommaren går alldeles för fort. Det har ju inte varit så många varma dagar heller i år. Men såna här bilder är härligt att titta på i vinter sen o längta till nästa sommar.

kram

Elisabeth-J
0

#30 Jaa dom bilderna ska jag kika på och längta :)

Kram

Elisabeth 

rosmarin90
0

Skrattandeja det är så roligt att vi börjar få in bilder från olika aktiviter på föreningen. utomhusseansen var sommarens höjdpunkt.

kram

Vibeka
0

Åhhhhh Rose va kul med bilder på oss när vi hade det så mysigt Skrattande Men nu sprack ju min image som spinkig räka! Mohahahahahah Cool

Ja nästa sommar ska vi njuta och ha det lika skönt och roligt igen.

Kramis

rosmarin90
0

hehehehe du som är så himla snygg. vem vill ha spinkiga räkor Flört

Vi får se fram mot nästa sommars trevligheter.

kram Rose

Vibeka
0

Men guuuuuuuu va du är gullig nu Skäms snygg och snygg ska hon säga som är en vacker eldälva Kyss

Ja säkert nån som vill skava mot en Flört

Ja det gör vi!

Kramis Carina

rosmarin90
0

Puss på dig goding, det var det raraste jag hört på länge eldälva "wow"

Gubben min brukar säga att en kvinna utan mage är som en säng utan kudde ;-)

Det är väl skönt att det finns alla möjliga sorters utseende på oss människor. Tråkigt om alla var likadana.

Nu måste jag bara leta upp lite kul bilder på älvor, säkert nån som ser ut som du :O

kramis

Vibeka
0

Haha jag hittade dig!!!! Såååååååå fin, KRammmmmmmmmmmmm

Njord
0

Jaja, det är klart att det är tjusigt med frodiga kvinnor med! ObestämdFlört

Tur att det finns lite variationer på oss alla!

(men jag är ju inte nån liten smalis precis….så det blir ju riktiga påfrestningar i sängbotten å så där om det är en till som går i tungviktsklass….*tror det var så jag tänkte, faktiskt* Tungan ute

Men som sagt, inget är statiskt! Och allt är relativt….*L*

Kram på er (Zorn-kullor & Twiggyflickor)

Bybo
0

#37 Var det du Carina som höll i seansen på bilderna? Isf p´åminde du om mig lite..fast jag är ännu mer Zorn :-)

Njord
0

Ja, storleken ja……har den betydelse, eller?

"Stor eller liten! Mig kvittar det f*n sa flickan, tog fel på brysselkålen och vitkålshuvet!"

Men så satte hon i halsen också!  Tungan uteSkrattande

rosmarin90
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#37# Härlig bild, ja kan humlor flyga kan ju runda älvor göra det också hihi.

#39# vi var fem stycken som gick upp och tog in kontakter på utomhusseansen. Från ÖN Vibeka, jag och Njord. De andra två Mats och Petra är inte medlemmar på ÖN.

#38# Ja Bibi är ju en tunnis så ni spar sängbotten Tungan ute

Här är en älva till dig Vibeka

Vibeka
0

#37 Ja bybo vi var som sagt flera som gick upp och länkade Glad Men du har helt rätt vi påminner om varandra!! Kuligt!! Flört

#40 Om storleken har betydelse ja det kan du slå dig i backen på och det kan gälla mycket det!  FlörtHehehehe

#41 Så fin tack raring!! Kyss

Bybo
0

#41 Aha…Ni verkade ha en finfin dag :-)

#42 Och födda samma år och Vädurar..*S*….