Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 505 ggr
Ljuset
0

Tvivlar

Nu känner jag ett stort tvivel o tappat tron inför andevärlden och min guide. Jag ber och ber men jag får inget svar tillbaka från dom. Har så svårt att tro och lita på att de budskap jag får till mig ska slå in. Jag bara går runt och tänker på detta, är det någon som har något tips så jag kan ändra mina tankar. Kram

Elisabeth-J
0

Lita på det du har fått till dig och släpp alla tankar. Om du bara går och ältar det så sker inget nytt, du måste släppa taget för att nytt ska komma in. Försök att släppa så ska du se att du får mer svar och sen är det så att vi får inte alltid alla svar vi vill ha, så tillåt och acceptera dom svar som kommer.

Kram

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Ljuset
0

Tack Elisabeth. Du ger mig hopp och tilltro igen. Kram

calle555
0

Läs Tur eller otur av Richard Wiseman.

Ljuset
0

#3 okej, har inte hört talas om den, ska genast kolla vad det är. Kram

Ljuset
0

Tyvärr så hittar jag inte denna bok, var har du hittat den??

hinzidi
0

Jag vet hur du kjenner, Ljuset. Jeg har hatt sterk tro i flere år, og opplevelser nok , som beviste ting for meg. Jeg satt i vår og konstaterte for meg selv at nå har jeg faktisk ingen tvil igjen, og det var helt underbart! Jeg ikke bare trodde, jeg visste.

men - så kom tvilen sterkere tilbake. Visse hendelser skjedde, og jeg mistet etterhvert all tro. Min sannhet har fått en sterkere utfordring enn noengang. Jeg opplever mindre kontakt med hjelpere og guide. merker nesten ingenting lengre.

Men jeg vet egentlig at det er jeg selv som fikk et lite kaos. Virkelighetene er der som før. Det er jeg som skal finne fram igjen, i alt det nye som ble integrert.

Følelseslivet har vært noe ubalansert også, så jeg vet det er vanskelig å nå fram til meg, fra andre siden. Jeg vet egentlig at de er der, men det er litt som om jeg nekter dem å gi meg det jeg trenger, samtidig som jeg har ropt etter bekreftelser.
De er der…akkurat som før, men jeg selv har hatt for mye støy inne i meg til å høre og se ….

Jeg gleder meg til jeg får justert meg mer inn på Stillheten inne i meg selv. Livsopplevelsen blir bedre da, kontakten med alt som er- blir tydeligere framtredent.

Ljuset: for meg er det fokusering på et Stille sinn, litt hver dag, som kan hjelpe meg tilbake til opplevelsen av det du savner.