Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: kurser
Läst 657 ggr
Trisha
0

A New Earth

A New Earht - awakening to your lifes purpose

www.oprah.com/anewearth

Allt som kan ge oss energi och kraft på vägen välkomnar vi ju är på ÖN. Så om nu någon av er missat Oprah Winfreys och Eckart Tolles gratis webb-undervisning, så får ni nu chansen ta del av detta fantastiska arbete.

Det går att gratis ladda hem - det är för alla på hela jorden att ta del av!

Finns även en bok som säljer som smör, vet ej i nuläget om den kommit på svenska.

För var och en att ta del av som är beredd att lyssna och förstå.

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Tesa66
0

Tack för tipset Trisha! Jag var in o tittade på sidan.Det ser jättespännande ut.Glad

Trisha
0

Ja, det jag hunnit ta del av är kanon!

Njord
0

#0 - *Hmm* Tror inte den har kommit på svenska!

Ska jag ringa/maila till Oprah och höra om vi ska translata den? SkrattandeOskyldig Vi behöver ju stålar eller hur? Guld i mun

Kramis från lilla moi!

Trisha
0

Nä, nu förstår jag inte Njord…. Stålar…???? Vad är det?? Har inte sett några såna på ett tag.

Så - jaaaaaaaaa! Skriv o fråga direkt! Jag skulle verkligen ääääälska att kunna köpa mat för mitt skrivande så jag kunde fortsätta!

Nu blir jag säkert anklagad för att vara pengagalen… men det får jag väl ta då. Tycker i nuläget att det skulle vara väldigt trevligt med lite guld.

Kramis till dig min översättarkompis!

sweethoney
0

Jodå, boken finns på Adlibris på svenska. Inte var den så dyr heller. Glad

Sorry om jag förstör för er nu, Njord och Trisha……. *S*

Amor vincit omnia

Trisha
0

Haha - det var då f-n……

Närå, Sweetie! Kanon att den finns på svenska!

Kramis på dig för glimten i ögat!!

sweethoney
0

*ler*

Jag är ju en "boksnok"….. sitter och inventerar Falköpings bibliotek på böcker om medialitet och healing. Vi är lyckligt lottade med en välförsedd bibbla här. Har ni några tips på författare/titlar som passar en vetgirig "rookie" som mig?

Amor vincit omnia

sweethoney
0

Den finns till och med på bibblan här! Gissa om jag ska dit imorgon!!

Amor vincit omnia

Trisha
0

Vilken tur du har! Ska kolla jag med om den finns här. Men E-tunas bibbla brukar vara ruggigt snåla med andliga böcker….

Njord
0

Jämrans åxå!

Alltid ute för sent! Tungan uteGuld i mun 

Men jag ger inte upp Trisha! *Surfar vilt på amerikanska andliga + alla möjliga flumsajter tills jag hittar nåt att jobba med*

ovetguru

Trisha
0

Ja, och under tiden så delar vi alla med oss på ÖN av våra tankar och funderingar och allt vi hittar som vi vill andra ska få ta del av. Tänkte det igår, när vi hjälpte en själ vidare till Ljuset, egentligen har man lite väl stora önskningar vad man vill åstadkomma och glömmer se vad man faktiskt gör.

Känner själv en sån inre oro emellanåt, även om den lugnat sig till viss del, som lugnet innan stormen. Allt det jag läser och hör om, har jag ju precis som ni andra, vetat ett bra tag. Känns ju som om man vill försöka vrida allt rätt och det är ju inte uppgiften.

Uppgiften ligger ju i att kasta ljus över saker och ting, att förstå själv att det ÄR en turbulent, men nödvändig tid. Och att hålla lugnet och vetskapen om att vi alla är på väg hem, det är det som är jobbet. Att hitta glittret och glädjen i livet, några händer att hålla i o säga - nu går vi! Genom det här, till en andlig medvetenhet där själen dansar med oss igen.

Låter ju lite halvreligiöst, men det är det ju också. Men att vara en liten människa mitt i en tsunami, är ju inte helt lätt alla dagar.

Hjälps vi åt så går det lyfta upp energin!