OT: Mode
Var tvungen att bara visa, vad sägs om denna mode som skall vara på väg hit till Sverige…….
Jag personligen tycker som första intryck…ha,ha,ha…vilken kul grej…..men….sen var det nog inte så rolig grej ändå….tänker på vad alla dessa sjuka gubbar och killar får i skallen…..nä, som kostym till teater kanske men inte mer……
Vad tycker ni?
Vad har världen blivit?? När kvinnor måste tänka så och inte klä sig som de vill.
Lika med badhus att man måste ha något över brösten.. Så dumt. Jag förstår regeln men det är sorligt bara… Vad då två fett bullar det kan ju inte vara så påtändande så att killar kommer hoppa på alla som inte har något över brösten..
Som sagt en rolig grej men idag skulle inte kvinnor få gå så i Sverige…
Ha,ha,….vet vad du menar…men nu tänkte jag på dom som är på gränsen till våldtäktsmän, som bara inte har klivit över gränsen än….

Trevligt mode tycker jag! 
*Väntar ivrigt på att det slår igenom i Sverige*
He,he,he,….iof, så kanske en annan skulle få en fin rumpa med i någon av dessa kjolar….

Ehh….Tja, har man mod nog och är tillräckligt desperat så….varför inte, Och när man ändå är igång……varför inte en matchande överdel oxå??? *ASG*
#7 ja, det skulle se ut det
….

MOH Ha Ha Ha!
Å jag som inte har nåt att visa upp. För mig skulle det vara en "dålig marknadsföring"……inga puppisar, ingen midja, ingen rumpa…Vad sägs om det va? Nä tacka vet jag heltäckande blåoveraller som döljer allt. Hi hi hi!
#9, Det är lugnt, kjolarna är inte genomskinliga utan det är en tryckt bild på kjolen så den ser genomskinlig ut….så då kan man ju se ut hur som helst innanför…he,he,he……

FALSK MARKNADSFÖRING ALLTSÅ!!! 
Njae…..men jag tror jag AVSTÅR ändå, hahaha!
Jag gör detsamma…..skulle absolut inte ta på mig något sådant….om det inte var för maskerad då förståss…."skrattar"
Undrar hur dom ser ut i storlek 48… har dom klämt dit lite celluliter och valkar då kanske?… 
Aha..var det tryck!? Undrar om det finns kjol med snopp hähä…DET skulle se ut det, på en dam…

#13 *ASGASG* Shit vad du är klämmig………

HiHiHi! Bara råkade ha "kom ihåg" om det här fotot. =D

Ha ha ha, jag flabbar på mig. Kan ju bara säga att jag aldrig kommer hoppa på det modet
#15 Supersnyggt!! hahahaha…
#15…

…."ASG"

Tackar och niger!!! Så kul att ni gillade den tjusiga out-fit jag hade på mig.
Hoppas verkligen att vi inte får denna mode hit. För mig skulle det vara som gå naken på gatan att ha en sådan kjol på sig