Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 854 ggr
Elisabeth-J
0

Dagens 26/8

Här kan ni skriva er egen dagens, lite tankar och eftertankar kanske :)

Dagens humör: Dagens borde: Dagens frisyr: Dagens klädsel: Dagens väder: Dagens planer: Dagens materiella, vill ha: Dagens längtan: Dagens tanke: Dagens middag: Dagens tråkigaste: Dagens personer: Dagens irritation: Dagens låt: Dagens glädje: Dagens inspiration:

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Soffe
0

Dagens humör: Glad o lite seg Dagens borde: Städa :/ Dagens frisyr: En påhittad Dagens klädsel: Tröja o Tights Dagens väder: Molnigt Dagens planer: Bara ta det lugnt Dagens materiella, vill ha: Mer pengar Dagens längtan: Sol Dagens tanke: De flesta är förbi, men det kommer nya :) Dagens middag: Pasta med Tomatpesto och svamp Dagens tråkigaste: Vädret Dagens personer: Mig själv o min katt Dagens irritation: Inget Dagens låt: Ingen Dagens glädje: Att jag känner mig Glad Dagens inspiration: Internet

Bybo
0

Dagens humör: Okej
Dagens borde: Som alltid, städa
Dagens frisyr: - Dagens klädsel: kjol, top
Dagens väder: Mest mulet
Dagens planer: -
Dagens materiella, vill ha: En cykel
Dagens längtan: Att veta vad jag vill i vissa frågor
Dagens tanke: Börja röra på mig mera *S*
Dagens middag: Nåt Tacoaktigt
Dagens tråkigaste: Disken
Dagens personer: Ungarna
Dagens irritation: -
Dagens låt: Olika cd-skivor bla: Red Hot Chilipepper, Frida Hyvönen
Dagens glädje: -
Dagens inspiration: Kollat på konst

Elisabeth-J
0

**Dagens humör:  Glad
Dagens borde: Ingenting mer idag
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens klädsel: Svarta jeans, vit & rosa luvtöja
Dagens väder: Mest molningt
Dagens planer: Sortera några papper
Dagens materiella, vill ha: Har redan köpt den idag :)
Dagens längtan: Helgen
Dagens tanke: Massor med tankar och ideer idag ;)
Dagens middag: Hamburgare
Dagens tråkigaste: ---
Dagens personer: Mina barn & mina vänner
Dagens irritation: ---
Dagens låt: Flera på radion
Dagens glädje: Mitt arbete :)
Dagens inspiration: Kurserna
**

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[Chakra]
0

**
Dagens humör:** Glad men för många myror i "huvet"**
Dagens borde:Hittat mer svampDagens frisyr:** Jo tack**
Dagens klädsel:Tunika och jeansDagens väder:** Moln, värme och regnskurar, sånt väder som jag får huvudvärk av**
Dagens planer:Lite jobb och lång skogspromenad
Dagens materiella, vill ha:---
Dagens längtan:Efter min själsfrände, var är du någonstans? Det är dags nu förstår du!Dagens tanke:** Som vanligt tänker jag för mycket**
Dagens middag:Kasslergratäng
Dagens tråkigaste:---
Dagens personer:Exmannen och sonen
Dagens irritation:Varför får/tar inte alla gamla människor (emot)den hjälp de behöverDagens låt:---
Dagens glädje:** Att mamma kunde åka och överraska sin syster igår på födelsedan - känns i mitt hjärta**
Dagens inspiration:**Naturen

Njord
0

Dagens humör: Lätt stressad..
Dagens borde: Axxa upp med karriären….
Dagens frisyr: Regnblött rufs
Dagens klädsel: Blöta kläder, jeansjacka + byxor
Dagens väder: Ösregn när jag var ute iaf.
Dagens planer: Tar det som det kommer
Dagens materiella, vill ha: Hade jag ju inte råd med, nej!

Dagens längtan: Till jul…
Dagens tanke: Undrar om jag ska starta en kurs på nätet? *Hmm*
Dagens middag: Köttfärsfyllda paprikor, fetostsallad
Dagens tråkigaste: Att åka varubud åt ett par stycken…
Dagens personer: Mellandotra och Mats A.
Dagens irritation: Min oföretagsamhet
Dagens låt: "Won't get fooled again" - The Who
Dagens glädje: Icke ännu
Dagens inspiration: Andras framgångar

Pluppis
0

Dagens humör: Sk*tglad just nu! Dagens borde: Städa..? Dagens frisyr: Nja, lite fixad kanske =) Dagens klädsel: Svarta byxor och en rosa skjorta Dagens väder: Har varit strålande sol, nu regnar det… Dagens planer: Äta en sen middag sen ta det lugnt ett tag Dagens materiella, vill ha: Inte ett skvatt! Sååå nöjd! Dagens längtan: Helgen! Att få träffa Thinka, Happy & Trisha!!! Dagens tanke: Att äntligen löser sig allt (förhoppningsvis)! Dagens middag: Gorgonzolafylld lövbiff Dagens tråkigaste: Att folk är såååå negativa… Dagens personer: Min chef Jocke! Dagens irritation: Samma, negativa människor Dagens låt: Har inte hunnit lyssna på något  =) Dagens glädje: Mitt jobb!!! Dagens inspiration: All feedback på jobbet

~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~

Trisha
0

Dagens humör:   Ovanligt matt för att vara jag.. Dagens borde:   Försvann med maginfluensan Dagens frisyr:   Oj….  tufsig Dagens klädsel:  Mjukt o skönt, tights o en top Dagens väder:  Grått hela dagen, men nu lite vacker kvällshimmel Dagens planer:  Blev grusade Dagens materiella, vill ha:  Efter närkontakt med toastolen -frisk kropp!!! Dagens längtan:  Må bra…. Dagens tanke:  Vilken utrensning jag fick hjälp med! Dagens middag:  Inget… vatten Dagens tråkigaste:  Jag Dagens personer:  Maya på cirkeln - wow vilken grej! Dagens irritation:  Att inte orka nåt… Dagens låt:  There is always someone out there who will care for you… Dagens glädje:  Att hjälpa energin/anden med Maya vidare Dagens inspiration:   Att ligga i soffan o vara matt och ge mig chansen se Oprah Winfrey ang boken A New Earth

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

NancyAlke
0

Dagens humör: gott Dagens borde: har klarat mig Dagens frisyr: nyklippt Dagens klädsel: mjukisar både uppe å nere Dagens väder: trist Dagens planer: att koppla av och det har lyckats Dagens materiella, vill ha: pengar till distanskursen Dagens längtan: till Mariestad Dagens tanke: varför denna onödiga osämja Dagens middag: kyckling och sallad Dagens tråkigaste: att en vän mår dåligt Dagens personer: hon vet vem hon är Dagens irritation: lögnerna Dagens låt: Enya i alla former Dagens glädje: barnen Dagens inspiration: längtan till distansutbildningen

Britt-Marie
0

Dagens humör: Har varit bra trots regnig dag Dagens borde: Inget speciellt Dagens frisyr:Nyklippt och slingat Dagens klädsel: Jeans, jumper och tröja, lite kulet inne tycker jag Dagens väder:Regn,regn och regn Dagens planer: ¨Målat lite på Liams tavla, den är snart klar nu Dagens materiella, vill ha: Lite nya olje färger Dagens längtan: Till gårdagens väder Dagens tanke: Vad kul att måla Dagens middag: Kyckling idag igen Dagens tråkigaste: Vädret Dagens personer: Lilla grannflickan Saga 4 År Dagens irritation: TV kanalerna krånglar Dagens låt: Ingen speciell som jag kommer på nu Dagens glädje: Att jag fått krafter tillbaka Dagens inspiration: Målning

Tatsu
0

Dagens humör:bra
Dagens borde:  vet inte
Dagens frisyr: som vanligt
Dagens klädsel: jeans och limegrön skjorta
Dagens väder: mulet och regn
Dagens planer: allt är klart utom lunch imorgon
Dagens materiella, vill ha: vet ej
Dagens längtan: något gott, choklad (förbjudet)
Dagens tanke: ganska tomt just nu
Dagens middag: varma mackor och tomater
Dagens tråkigaste: att våra sommargrannar packar ihop och far hem till Holland.
Dagens personer: maken
Dagens irritation: en skoförsäljare som sålt både till oss och en annan butik på orten,samma grejer, det är inte snällt trots att vi frågat om inte den andra butiken hade deras skor. Falskt.
Dagens låt: Kids rock ?
Dagens glädje: Gav Tibor oss, vi lärde oss ett nytt "ordspråk"
Dagens inspiration:?.