Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedium
Läst 2133 ggr
marsjo
0

Seans

Jag skulle vilja fråga om det är någon som vet om det finns någon som håller i seanser i östersund Jämtland?

Har funderat länge på att gå på en sådan men inte lyckats hitta någon här.

Tacksam för alla som kan komma med förslag.

Erika-A
0

Har du kollat med Elisabeth sajtvärden här. Hon gör det har jag för mig!

Mvh.
Erika

marsjo
0

Tack för svaret, så hon håller till här i östersund kanske, man kanske har tur då och kan komma iväg på en seans.

NancyAlke
0

Håll koll på Elisabeths sida, hon brukar köra seanser ganska ofta här i Östersund. Du hittar till hennes hemsida via hennes profil här…  Terry Evans skulle vara i trakterna i höst också, kolla hans hemsida, där brukar det finnas ett progam.

solblomman47
0

Ttitta på google på MJS Glädjekällan Marie Johansson Sundsvall hon verkar ska vara både i Bräcke och Östersund

Elisabeth-J
0

Terry kommer till Strömsund den 20 oktober, Anders Åkesson till Edsele den 22 oktober och till Lycksele den 23 oktober.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

marsjo
0

Tack vad snällt, ska kolla på det.

NancyAlke
0

Har för mig att Terry skulle vara i Hammarstrand eller något, i samma veva som han är i Strömsund också..

Frejzan
0

Kul att se att vi är några här uppe. Själv bor jag med gube mellan Hammerdal och Strömsund så vi kanske ses på någon seans eller annat.

Kram / Brittmarie

Njord
0

Ja, ni bor ju uppe strax ovanför  "mediumbältet", så däruppe ska ni väl kunna hitta seanser…..Cool

Man får väl flytta uppåt snart…..har ju mina rötter i Norra Värmland! Tungan uteOskyldig

NancyAlke
0

#8 ja, jag sviker ju er då jag flyttar till Mariestad om någon dag… men Jämtlänning kommer jag alltid att vara Flört

Frejzan
0

#10 Det var ju synd det då. Annars kanske vi hade kunnat ses någon gång. Gråter