Seans
Jag skulle vilja fråga om det är någon som vet om det finns någon som håller i seanser i östersund Jämtland?
Har funderat länge på att gå på en sådan men inte lyckats hitta någon här.
Tacksam för alla som kan komma med förslag.
Har du kollat med Elisabeth sajtvärden här. Hon gör det har jag för mig!
Mvh.
Erika
Tack för svaret, så hon håller till här i östersund kanske, man kanske har tur då och kan komma iväg på en seans.
Håll koll på Elisabeths sida, hon brukar köra seanser ganska ofta här i Östersund. Du hittar till hennes hemsida via hennes profil här… Terry Evans skulle vara i trakterna i höst också, kolla hans hemsida, där brukar det finnas ett progam.
Ttitta på google på MJS Glädjekällan Marie Johansson Sundsvall hon verkar ska vara både i Bräcke och Östersund

Terry kommer till Strömsund den 20 oktober, Anders Åkesson till Edsele den 22 oktober och till Lycksele den 23 oktober.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Tack vad snällt, ska kolla på det.
Har för mig att Terry skulle vara i Hammarstrand eller något, i samma veva som han är i Strömsund också..
Kul att se att vi är några här uppe. Själv bor jag med gube mellan Hammerdal och Strömsund så vi kanske ses på någon seans eller annat.
Kram / Brittmarie

Ja, ni bor ju uppe strax ovanför "mediumbältet", så däruppe ska ni väl kunna hitta seanser…..
Man får väl flytta uppåt snart…..har ju mina rötter i Norra Värmland! 

#8 ja, jag sviker ju er då jag flyttar till Mariestad om någon dag… men Jämtlänning kommer jag alltid att vara 
#10 Det var ju synd det då. Annars kanske vi hade kunnat ses någon gång.