Godmorgon!
Jag vill önska alla övernaturliga en god mogon! Östersund bjuder i dag på strålande sol så jag ska nog ta en sväng på stan… Jag ska också till min frissa som haft 5 låååånga veckors semester.
Kramelikram på er alla!

God morgon! Här ser det ut att bli fint väder idag och Robin började idag skola efter sommrlovet så nu är det allvar igen med dom rätta rutinerna, skönt! :)
Kram
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

God morgon Nancy o alla här!nu blir det en nypa luft,alltså en morgonpromenad,har nyss mediterat en stund,sedan tar jag dagen som den kommer,ska åka till granngården på em..inhandla lite nödvändigheter..
Ha en underbar morgon o en lika underbar dag allihop!
Kramkram
Hej på er! Här är det molningt men uppehåll än så länge. Det blir till att slänga skräp och jobba på kontoret.Ha det gott alla!
Här hos oss i Bredbyn, örnsköldsvik lyser solen också, men morgonen började lite ruggigt, hösten har kommit
Ha en bra dag!
Mona
mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus
"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"
"Ingen är felfri"
Godmiddag på er alla! En härlig dag utan regn, skönt att solen tittar fram
. Ha en bra dag kram, kram
God dag här *pust* varmt som bara den. Har varit till Härnösand och inhandlat en massa onödiga grejor..det var väl mer för att äta ute och försöka landa efter gårdagens upp levelser hemma i trädgården med örnar..en massa getingar och katter i slagsmål.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Goddag…får en annan säga…..här skiner solen oxå, så nu går tvättmaskinen för fullt, så man kan utnyttja soltorkning..he,he,he….
kram tillbaka