Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 2177 ggr
Elisabeth-J
0

Listan söndag 24/8

Här finns nu listan över er som kom med på övningarna imorgon. Listan kan komma att fyllas på vartefter så håll gärna koll efter uppdateringar. Ni som finns med, jag vill att ni skriver i tråden här senast kl 17 imorgon så att vi vet att ni har sett och att ni kommer att vara med. Har ni inte svarat kl 17 så byter vi till en annan deltagare. De är kanaliseringsövningar som innebär att kursdeltagarna läser av dig som person genom ett foto och några av dom kommer att försöka få kontakt med någon från andra sidan och förmedla budskap. Det här är övningar och det är en stor hjälp för dom att ni kan hjälpa till. Jag kommer att finnas bland trådarna och kolla hur det går, hjälper till om eller när det behövs. Ungefär en halvtimme innan, ca 19.30 kommer ni att komma till den låsta delen men jag skriver om det här i tråden när det är klart.

Önskar er alla lycka till!

Tessili - maiya

EvaNy - Ina123

Anina - Thinka

kvinna76 - Manni

Njord - Hellas

Vibeka - Chakra

wolfie - Zedd75

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[mia-38]
0

Om nån fattas så hoppar jag gärna in i morrn…

MVh Mia

Karis
0

Kan oxå ställa upp i sista minuten om det skulle behövas…

Kramis

Elisabeth-J
0

Om fler kommer med eller att vi ska ändra så kollar jag på den tidigare listan, så skriv gärna inte upp er här också för det är enklast att man bara följer efter en lista.

Elisabeth 

Njord
0

Jag har sett att jag är med! Ska bli kul att bli avläst, och av Hellas också! Det blir extrakul….SkrattandeOskyldig Lycka till Hellas!

Ska man fixa en aktuell bild på sig själv som underlag till dig?

EvaNy
0

Vad spännande, Elisabeth och Ina123!  Jag kommer att sitta klistrad vid datorn kl 19.30 i morgon  Glad

sofie28
0

om någon får förhinder så ställer jag gärna upp

Elisabeth-J
0

#6 Se inlägg #3

Elisabeth 

Anina
0

Vad spännande att jag fick vara med…. ser fram emot det!!!

[Hellas]
0

#4 Tänk, jag visste det när du anmälde ditt intresse Njord Flört!

Det blir bra med den bild du har på din Avatar, jag tittar inte direkt på bilden ändå!

Vi ses imorgon!

//Hellas

Njord
0

# Okej, vi ses i morgon då! Flört

Jag har ju en färskare bild i mitt fotoalbum om du behöver det…

Ljus & Kraft / Jerry

[TotemoOmoshiroi]
0

Oj! Listan var redan klar! Förvånad Jag som nyss anmälde mig.

Aja, better luck next time.

Lycka till alla som kom med! Cool

wolfie
0

Lycka till i kväll!Glad

Vibeka
0

Men va skoj att jag får vara med denna gång ,ser fram emot det Glad Chakra kommer säkert att göra ett kanonjobb Flört Jag sitter här klockan 19.30.

[Chakra]
0

#13 FlörtGlad

Britt-Marie
0

Lycka till alla ni som kom med denna gången…

signemo
0

Ett stort jättelycka till. Ni är ju bara så duktiga. Nu kommer det väl att spritta i magen hela dan igen , precis som förra gångenSkrattande.

Kram på Er

Var rädda om varandra

[Tessili]
0

Vad spännande att man kom med! Glad

Undrar bara var jag ska lägga in fotot någonstans. Ska jag skicka det till Maiya i ett pm?

Kram

maiya
0

#17! Hej Tessili,du kan lägga in ditt kort i den låsta tråden när du kommer in i den ikväll.

Då ses vi ikväll i den låsta tråden och tack för att du ställer upp ikväll så att jag får öva på dig.Kram

Ina123
0

#5 Hej, jätteroligt ska det bli att få öva på dig. Du väljer själv om du vill lägga in ett foto i den låsta tråden sen eller om du vill skicka ett till mig via pm. Vill gärna veta ditt förnamn också sen. Ses inne i den låsta delen ikväll då. kram Glad

Elisabeth-J
0

Listan har uppdaterats.

Elisabeth 

EvaNy
0

# Ina123, jag har en bild på Min sida. Kan du använda den? Annars försöker jag lägga in i den låsta tråden. Kram/Eva

Ina123
0

#21 Ja den går jättebra, fina ni är du och vovven :) Kram

wolfie
0

Jisses jag fick besök o glömde bort tiden..men jag är här!!ber så mycket om ursäkt!!!!

Elisabeth-J
0

CarolineO blir borttagen så karis, om du är här så skriv det för jag sätter in dig där istället.

Elisabeth 

Elisabeth-J
0

Ändringar igen i sista minuten. karis är inte inlogad så NancyAlke, hoppas att du kan hoppa in?

Elisabeth 

signemo
0

springer ut och in här på forumet. Ha en riktigt fin kväll tillsammans både distansare och övningsobjekt. Skall försöka vara tyst i denna tråden senFlört. Men det blir svårt känns det som

Var rädda om varandra

kvinna76
0

hoppas det till slut blir jag

Manni
0

Fast jag har läst Nancy redan… Finns det nån annan som kan ställa upp?

signemo
0

Skulle just skriva läs mig. Men sen slog det mig du har ju läst mig också. Lycka till i allafall. Kram

Var rädda om varandra

NancyAlke
0

Ingen som kan tänka sig att byta "objekt"? Vill såååååå gärna vara med, och i och för sig finns det myyyyycket mera att ösa ur, om pappsen vill hålla sig undan… men det kan väl bli konstigt för Manni

kvinna76
0

jag vill manni hätte gärna

kvinna76
0

jag vill manni hätte gärna

Elisabeth-J
0

Ok, då får vi ändra igen :) kvinna76 kan hoppa in och Nancy, du får vara med nästa söndag så ska jag se till att det blir någon som inte har läst av dig tidigare.

Elisabeth 

[Tessili]
0

Jag sitter redo nu.

Kommer den låsta tråden att synas under de senaste inläggen? Bara så jag vet var jag ska hitta den någonstans.

kvinna76
0

ja tack

NancyAlke
0

Ja, det blir bra det … *snyft* Flört Härligt att veta att jag får vara med snart i alla fall, även om jag inte kan nästa söndag… för då är jag på "flyttande fot" Cool

Anina
0

Jag är härGlad

EvaNy
0

Jag också Glad

Anina
0

Var hittar man den låsta tråden??

Njord
0

Jag är här

EvaNy
0

Jag undrar detsamma som #39…  Skäms

NancyAlke
0

Elisabeth brukar skriva när trådarna är fixade och klara… om det inte funkar då, så kan man behöva logga ut från ön och sedan logga in igen

[Hellas]
0

Ni som inte serr den låsta tråden, prova att logga ur och logga in igen :)

Njord
0

#41 - Det gör jag också EvaNy Obestämd

Elisabeth-J
0

Nu är allt klart och ni kan se era låsta trådar med era namn och en blå nyckel framför. Om ni inte ser det nu direkt så prova att trycka F5 för att uppdatera och fungerar det inte då så prova med att logga ut och in igen.

Elisabeth 

NancyAlke
0

Och jag påminner om att om man håller in CTRL knappen när man trycker f5 så tömmer man cookies samtidigt, vilket ökar chanserna till att det fungerar… tror jag Flört

Anina
0

Har gjort båda sakerna men hittar inte nyckeln??

NancyAlke
0

#47 Har du loggat ut ordentligt, så att du får skriva in ditt användarnamn och lösenord igen?

Anina
0

Har gjort det plus det du skrev med ctrl men funkar inte

stina63
0

Prova igen anina.. logga ut stäng fönstret och öppna fönsgtet och logga in igen

Anina
0

Har gjort det funkar ändå inte

Elisabeth-J
0

Anina jag ska kolla om det är något fel, återkommer strax

Elisabeth 

NancyAlke
0

För att inga missförstånd skall uppstå, så CTRL +f5 gör bara en refresh…  Loggar ut gör man längst uppe till höger. Som stina skriver så bör du nog stänga och öppna webbläsaren innan du loggar in sedan.

Om du har gjort allt detta så kanske du behöver starta om datorn mellan ut och inloggning, men det känns som overkill..

stina63
0

Fortsätt hela tiden tills du ser nyckelen ..jag hade samma problem

Elisabeth-J
0

Anina, allt ä som det ska så du ska kunna komma in där men följ Nancys råd och testa igen.

Elisabeth 

Anina
0

OK

Elisabeth-J
0

När du ser dom blå låsen framför trådar så är du inne och din tråd ligger på nästa sida så klicka bara framåt.

Elisabeth 

Anina
0

Hittade tack

Eva49
0

Hur ska Hellas kunna bortse från allt det hon redan vet om Njord?

Njord verkar vara en generös person, som är frikostig med att berätta om sina erfarenheter och värderingar i många inlägg.

Katarinaj
0

#59 Har försökt att förklara i ett inlägg #57 i tråden Kanalisering 24/8

NancyAlke
0

Den tråd som du redan börjat diskutera detta i "Eva49", finns här. Om du har behov av att fortsätta tjafsa trots att detta inte ger dig någonting, så är det kanske bäst om du fortsätter i den tråd du har börjat med. Tror faktiskt att du lämnade lite frågeställningar obesvarade där också…  Jag kommer i alla fall inte att svara dig i någon annan tråd än den… jag hoppas att andra följer mitt exempel.

[Hellas]
0

#59 Var så vänlig och ställ dina frågor i korrekt trådar, du påbörjade diskussionen själv igår och fick även svar Se inlägg #49

Om du vill veta någonting gällande enskilda sittningar så kommer du ju naturligtvis inte få några svar, jag antar och hoppas att även du själv arbetar efter de premisserna.

Å andra sidan, du kan ju fråga någon av de som varit deltagare, tex. Njord!

Karis
0

Ser nu vad jag missade för att jag inte var inloggad. Hoppas på bättre tur nästa gång.Glad

Njord
0

#59 - Ja, det finns ju en viss risk att det är svårt att vara objektiv mot en sådan pratkvarn som jag är förstås. Jag vet om att jag kanske är lite för öppen med mig själv. Å andra sidan så har jag så många olika sidor som ingen vet något om…..så det finns nog mer att gräva i.

Och jag tyckte jag att Hellas klarade det mycket bra. Det hon fick fram om mig som person stämde mycket bra om jag är ärlig.

Och det vill jag alltid vara, även om det retar en del ibland….Flört

Bra gjort Hellas!

[Hellas]
0

#64 Tack Jerry Skrattande!