HAPPY FYLLER 40!!!!!
GRATTIS TILL DIG MIN UNDERBARA, GENERÖSA, KÄRLEKSFULLA GALET LYCKLIGA VÄN!
Idag struntar jag i att vara lagom i mina yttringar! Att ha en vän som du, det är inte alla förunnat! Jag ska göra allt jag kan för att förgylla din dag och börjar att med min fullkomligt ljuvliga sångröst knalla upp för trappan o sjunga för dig!!
För er som kanske bor i närheten av Tumbo, Eskilstuna - Happy älskar glittriga presenter, vitt vin och Trisslotter!!
Ett stort fång med massor av blommor i olika färger till dig min fina Anki! För det är du - en regnbågsblomma! Ditt absolut rena hjärta förundrar mig fortfarande, fast jag ibland blir galen när du är så naiv och tror precis alla om gott. Men du vinner….!!
Om du inte kan komma o gratta denna underbara kvinna - skicka en massa lycko-tingeling-energier!!
Kramar i mängd från skitgrannen Elinor
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus
Stort Grattis till dig Härliga Happy, önskar dig en toppendag!!! Kramar i massor 

Oj Oj, Här händer det grejer. Har precis slagit upp ögonen, jag i alla fall nästan. *skrattar* Morgonen började att min man kom in och sjöng illa vid sängkanten. Sen skulle jag hoppa in i duschen då kommer Elinor uppstudsandes som en studsboll och sjungandes som Tiger i Nallepuh! En påse kantareller ljung och tarotkorten som jag önskat mig i flera år. Gudinnekorten fick jag. Underbart. Och TACK ni alla goa för lyckönskningarna.!!!!!!!!!!!!!!!
Mest av allt är jag glad för alla glada människor jag har omkring mig. Hoppas dagen kan fortsätta så. Glada människor är det bästa jag vet!! *ler jättestooort* Jag kan inte riktigt sluta skriva för jag hittar inte orden jag vill säga riktigt. Så jag säger bara TACK Elinor Ina och FIA. TACK!
Stoooora varma Kraaaamar/Happyspirit/Anki
Grattis tjejen och välkommen "över strecket"
*här skulle det vara en blomma, men jag hittar inte smileytåten"

HAPPY(S) BITRHDAY!! Grattis och en stor kram i från Katarina!

Stort GRATTIS Anki!!!!!
Skickar massor med tingeling-energier och kramar!!!!
Presenten får du snart när vi ses ;)
Önskar dig en underbar dag!
Kramisar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Massor med grattiskramar!!
"Om inte NU........när då?"
"Vad som än händer......så är det OK"

Gratulerar på födelsedagen!!
Grattis på födelsedagen!!!!
hoppas att du får en underbar dag Happyspirit/Anki!!!!
Kram från Kvasthilda
Stort Grattis på din födelsedag!
Hoppas din Happy day blir som du önskar den.
Kram Cristine
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Grattis goa Happy!

Grattis till att du blivit stor! 
Grattis Happy!!!
Hoppas din dag blir helt underbar!
Kramar i massor!!
~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~

Jättegrattis till dig Happy. Hoppas du får en underbar dag!
Grattiskramar
/Kristina.

Stort GRATTIS!! Ha nu en toppenbra födelsedag !!
Massor av kramar !!!
Kerstina
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Grattis happy och hoppas din dag blir så speciell som just DU vill ha den och att många överaskningar sker under dagen :)
Grattis på födelsedagen! *blomma*
Tack igen ALLA GOA Glada!!!!! Jag blir rörd av era Gratulationer. Hoppas ni alla får en Underbar dag också!
Varmaste Kramar till ER ALLA!
Happyspirit/Anki
Grattis på födelsedagen,Happy
Jättegrattis och många kramar på din dag! 

Ett jättestort GRATTIS till dig härliga goa Happy.Önskar dig en underbar födelsedag.HIPP HIPP HURRA.Kram

Grattis på födelsedagen!!! *fyrfaldigt leve och en fanfar*
Önskar dig en hejdundrande trevlig dag på det sätt du helst vill ha det.
Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.
HAPPY BIRTHDAY TO YOU………….
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Stort GRATTIS! Vill jag utropa till värdens bästa "Happy"!
Å du vet väl vad som sägs….det är vid 40 livet verkligen börjar
!
Kram till dig Du kloka underbara!
//Hellas

Stooooooooora grattiskramar på din dag Happy!
Jag önskar dig en underbar dag.
Kram kram kram från Lenha

Grattis Happy på födelsedagen 
kram Rose
Grattis på dig..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Kjempegrattis på fødelsesdagen!

GRATTIS på din dag härliga, goa spontana Anki!!!
Önskar dig en underbar födelsedag som blir precis som du vill ha den.
BAMSEKRAMAR kommer här.

Oh TACK igen ni Underbara människor. Jag har precis fått champanje av min man och 40st rosor och en stegräknare!!! Nu har jag gått 936 steg. Jätteskojigt!!! *skrattar* Nu ska han spela lite Rednex för mig. Älskar dem det är sååå mycket glädje i deras musik. Och snart kommer min mamma och hennes man hit. Då ska vi äta lite smörgåstårta.
Har dessutom hunnit få i mig tre klunkar vitt vin. Niiice! *blink*
Massor med Kramisar till sista delen av er Gratulanter. Ni rör mig med eran omtanke. TACK!/Happy
Jättegrattis Happy på din födelsedag! Varma kramar Erika 

Ett stort stort grattis på din födelsedag!
kram
Nämen goa Tussigullan!!! Är det din dag i dag!? Massor av grattiskramar och sån där energi *skratt* Ska ta med mig nåt jag med, nästa gång jag kommer…;-) Pösselikramkraaaaaam!!!
TACK! Erika, Thinka och Bybo!!!!!
Pusselikraaaam på er med!

Hallå alla - härligt att ni hjälper till att lysa upp Happys dag!
Och tack till Jerry (Njord) som just idag såg till att filmen vi väntat så på - Out on a limb - kom just idag! Tack! Extra guldkant!!!
Grattis Happy… Ha en underbar födelsedag..
bamsekram Tina

Hipp Hurra till Happy och JÄTTEGRATTIS !!!
Hoppas din dag blir fin över förväntan
.
Många kramar från Micke

#38 Vassego, det var så lite så! 
Stort grattis från mig också!
Här kommer en till som vill ge dig en kram och ett stort grattis
Var rädda om varandra

Grattis från mig med!
Kram,
Caroline
Amor vincit omnia

Mina goaste kramar till min fina vän på hennes 40 års dag!!
Smörgåstårta….hmmm…kanske ska släpa in barnen i bilen och åka en sväng mot E-tuna…… ;)
Hoppas din dag är och har varit underbar! Du är den väl värd!!
Puss Åsa
Stora varma grattulationer och kramar från mig vännen!!!
Välkommen i i ligan!! 
Grattis på 40-årsdagen.
Ha en trevlig födelsedag.
Kram Tatsu

Grattis grattis, ha en bra kväll/natt Kram Anina

Grattis igen :-)
Tack för en trevlig kväll :-) Hoppas att du kan få guppa till dig några steg till inatt på din räknare :-D
Många Kramar
Maria
Tack igen Alla goa medvandrare, nu börjar dagen gå mot sitt slut bara ett par timmar kvar av det här dygnet. Nu har jag gått 7255 steg. Märkligt jag som knappt har gått nåt mycket alls idag. *ler*. Nu ska jag leta efter Elinor som försvunnit någonstans i virrvarret. Kram alla och sov gott sen./Happy

Massor av grattiskramar på din 25-årsdag Happy 
Hoppas du haft en jättebra dag!
Grattis!! Nu börjar dina bästa år!! Grattis kramar till dig från Maili!
Grattis du underbara kvinna! Ljuset i mitt liv, värmen i min själ, kärleken i mitt hjärta. Hur stor är inte lyckan i att ha fått möta min sanna själsfrände och kvinna, hur stor är inte lyckan i att få dela mina dagar med dig? Hur oändligt tacksam är jag inte för att få leva i den oändliga kärlek som du utstrålar ? Jag älskar dig så högt min underbart vackra hustru Ann-Kristin. Hjärtinnerliga gratulationer från mig till dig på denna dag som är din.

Tjaha, vi får väl avsluta dagen med fina energier…. Kan väl bara säga att jag gillar Nanne Grönvall skarpt, Pisse-Nisse-låtar bl a. Men nu är det en annan låt som ringer i mitt huvud som hon gjort….
Grööööööön… Jag är så AVUNDSJUK!! Tänk att ha en man som älskar en så! Ojojojojoj, va härligt.
Vi har haft en skitkul dag!!!
TACK alla!!! Jag har haft en Underbar dag. Så nu är jag 40år. Hmm, nu kan det väl bara bli bättre och bättre!
Så det känns som det börjar bli dags att sova några timmar. God Natt och Tack för idag.
Kramisar/Anki

Stort Grattis i efterskott!Det är nu livet börjar..
Kram
Stort grattis i efterskott!