Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 649 ggr
Elisabeth-J
0

God morgon 24/8

Är uppe tidigt denna söndag. Sonen ska på fotbollsmatch så jag håller tummarna att dom vinner den här gången  :)

Här är det mycket dimma ute idag men solen ser ut att komma fram snart. Har cirkel idag så snart ska jag fixa en paj till fikat.

Önskar er alla en härlig söndag!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Lionadh
0

Detsamma till dig! Är också uppe tidigt, det är skönt ibland..

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

maiya
0

Godmorgon Elisabeth,och till er alla andra här på ÖN!

Solen skiner här i E-Tuna en underbarmorgon.

Önskar alla en härlig söndag.

Kram!

Clary
0

God morgon på er. Här skiner också solen men det var bara 5,5 grader när jag var ut i morse med morgonkaffet!

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Cristine
0

God morgon Elisabeth och alla andra..var också uppe med tuppen och stökade i trädgården och solen lyser för fullt.

Underbar Söndag önskas till alla.

Cristine

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

sven-g
0

God morgon här är mycket dimmigt temp 9 gr ruggit väder. Om ett par timmar åker jag till en av skogs kojorna och blir där i veckan. Tänk vad underbart ingen el inga mäniskor på ett mil bara den sanna verkligheten. Ska tänka på er om det blir fint väder blir det stockeld lilling och surströmming. Så på återseende SGL

NancyAlke
0

Godmorgon alla! Här i Östersund skiner solen, har inte koll på temperaturen eftersom jag packat ihop termometern… men det är ordentligt kylslaget än så länge.

I går blev jag klar med flyttstöket och nu kan jag använda den kommande veckan till lite "finlir" och WoW spelande, det känns sååå skönt. På fredag kommer flyttfirman och på lördag åker jag ner till min nya hemort… ÄNTLIGEN!

wolfie
0

God morgon alla!jag vaknade redan 4.50 på jobbet..tog en timmes promenad innan jag gick hem..lugnt o mysigt..skönt att vara hemma igen o tillgång till dator!Glad

Ha en härlig dag alla!

Marina2
0

God morgon ! Här var sol innan men nu är det molningt men uppehåll.Ska nog ta mig en cykeltur senare och tvätta lite och kanske gå med trimmern lite.Önskar er alla en härlig söndag!

chik
0

God Morgon!!

Norra Halland sol.Det är höst i luften..

Jag önskar er en trevlig söndag.

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Chakra]
0

Godmorgon!

Solen skiner här!

Vaknade av att kyrkklockorna slog…och kom på att jag skulle sända healing vid den tiden!

Manni
0

God morgon! Vilken härlig dag; solen skiner, kaffet är klart och vi ska åka på skördemarknad. Och i kväll är det kanaliseringsövning. :)

Trisha
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! Efter en fantastisk healingupplevelse med flera från ÖN som skickade till min far, är jag fortfarande halvflummig….

Men nu bär det av till Stockholm, Raz kommer o hämtar mig, min fine son. Min lilla juristtjej har köpt lägenhet vi St Eriksplan, ska bli skitkul att se! Där kommer jag att jobba o ha sittningar i höst. Yippee! Mår fantatiskt bra idag! Önskar alla detsamma på ÖN.

Min fine son:

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Pluppis
0

God morgon (eller förmiddag)

Jag ska gå ut och rafsa ihop allt som ligger utspritt på baksidan sedan Janne rev poolen.. Det känns som om detta är sista helgen med lite värme i..

Elisabeth, du fick mig sugen på paj! Kanske man ska slänga ihop en och ha till em fikat?? *mums*

Men Elinor! Lova att hålla koll efter Kungsängensskylten och dra iväg en liten hälsning till mig ;o) Ni åker ju den vägen förbi.. (Kungsängen/Tibble/Svea LIvgardet står det) Och St Eriksplan är nästan vid mitt jobb, jag jobbar på Gävlegatan! Och din son går inte av för hackor *blink blink*

Nähä, nu ska bär fram ur frysen till en paj! De får tina medan jag stökar på ute Oskyldig

Kramisar

~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~

Britt-Marie
0

God Lunch tid får jag säga…Solen skiner här över Kopparberg idag, jätte härligt..

Vaknade med ett ryck i morse då plötsligt sovrumsgardinen åkte upp kl 07.05..De har hållt fred på sig en hel vecka nu..Men i morse var det dax igen. konstigt att rullgardinen kunde vara nere hela natten för att plötsligt rulla upp sig i morse. Man blir ju lite rädd då det händer, för det låter ju så när en rullgardin far upp med full fart..hahahaha…sambon och jag blev kvickt vakna båda två..

signemo
0

Hej på Er. Det blir visst lite mer god middag.

Hoppas Ni har lika soligt omkring er som jag. Här är ett underbart väder. Sen pirrar det i magen inför kvallens övingar. Fast jag skall inte vara med, men det pirrar ändå.

Tänk om jag kunde få lite mer fart på mig att plocka lite. Fast det blir väl som det blir med det. Kanske skulle plocka svamp i stället.

Ha det så gott allihopa.

Önskar dagens virrpanna känns det som

Var rädda om varandra

Tatsu
0

Hej allihopa!
I Fränsta skiner solen och den är riktigt varm.
Har varit ute i trädgården och stökat lite, blev getingstucken mellan fingrarna när jag ansade lite blommor. Handskar på.

Sedan skar jag mig på fotknölen av rakhyveln, än är det kortbyxväder så raka benen måste jag, nu blev det snyggt med plåster där.

Det började inte så bra men hoppas att det blir bättre, sista semesterdagen och allt.Nu väntar tokjobbiga dagar, tre försäljare /dag är inbokad denna vecka som kommer. Får hoppas att hjärnan är utvilad och redo för nästa sommars mode.
Ha det så bra allihopa./Tatsu