Varm fläck
Jag brukar få besök av min mormor ibland och då känner jag att hon står i dörröppningen och tittar.Det gjorde hon också alltid när hon levde.Så satt jag härom kvällen och läste,kände att hon stod där och pratade lite med henne.Sedan när jag ska gå förbi och ut till köket så känner jag att där var mormor stått var det alldeles varmt.Vet ju att de kommer med temperaturväxlingar men jag har tidigare aldrig känt en sån varm fläck.Vad säger ni andra om saken? Några liknande upplevelser för er?

Vad härligt att du börjar känna energierna med värmen, det är väldigt vanligt att vi känner kyla eller värme när vi får besök och du har ju stark kontakt med din mormor, jättemysigt :)
Kram
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Bra man känner av varma energier,det är en början. Var på en kurs och blir alltid förkyld innan och det har varit varje gång jag skall på kurserna. Och dom på kursen säger det är andligheten som gör sig påmind. Senare när jag kom hem så var jag jätteförkyld så jag gick och lade mig, sen i dörröppningen stog en man som jag såg väldigt tydligt. Sen börja jag känna varmt och kallt i kroppen. När jag sedan gick upp så kände jag mig lättare på något konstigt sätt. Det har med energierna att göra varmt och kallt.
Satt ochså och pratade en gång vid köksbordet med min mamma och det kom en jättevarm energi och sen så smällde det till i skafferidörren jättehögt så var det jättevarm energi som stannade kvar helt klart någon som hälsade på.
Ja det är härligt att känna,och mormor o jag har en jättestark kontakt.
Det där har jag aldrig hört förr,att andligheten gör sig påmind genom förkylning varje gång du går på kurs? Menar du att det var mannens förkylning du fick känna av?Och sen att den släppte när du såg han? För att man känner känslor mm genom andarna vet jag och har själv kännt av.
Innan en kurs dagen innan kommer det en massa andar som hälsar på dom är närgågna och dom lämnar budskap.Har haft svårt att somna dagen innan Så jag har alltid kännt mig sjuk innan jag skall på en kurs,halsont,förkylning huvudvärk. Så säger lärarna på kursen att det är andligheten man drar till sig saker som förkylningar,när jag sedan kom hem efter att sett den här mannen och så var förkylningen som bortblåst.Det var ju ochså en man på kursen som dom inte fick bukt med från andevärlden en av lärarna kände hjärtproblem,det hjälpte inte att dom tände rökelse heller.Såg en jättestor man hela tiden från kursen han förmedlade om någon tappat ett halsband vart det låg han visade ett hus. Och det var en stor energi från andevärlden som varit där sen vi startade kursen. Dom fick hålla en annan seans sedan för han ville inte försvinna.Vissa på kursen är transmedium andarna använder deras kropp ochså. Andligheten växer när man går kurser så man öppnar sig enormt för allt runtomkring.

Den där känningen har jag också haft av värme. Och jag uppfattar det då som om det är min mamma som är på besök. Julen 2006 då jag stod vid diskbänken så kände jag plötsligt en så ljummen smekning mot min ena arm. Jag sa direkt- men är det du mamma som är här och besöker mig innan julen, vad glad jag blir. Mamma dog April 2006..Det är så härligt då man känner den här varma energin..
#5 Vad härligt för dig.
#4 Jag känner alltid pirr i magen,glad förväntan innan kurs.Blir så att säga uppspelt.

Jag har kännt av den här varma energin vid flera tillfällen, tex när min pappa låg för sitt sista och jag och min brorson stod bredvid varandra där vid sängen.. Jag sa till honom känner du vad varmt det är mellan oss, ja svarade han direkt och du är lite röd på ena kinden..Så vi hade någon där i mellan oss..Men det var också som varm energi i hela rummet på nått sätt..
Pappa pratade ju om så många som hade besökt honom under de sista dagarna i livet och alla dem han pratade om fanns på andra sidan..Men så pratade han även om en släkting som han liksom såg längre bort som i ett väntrum..Pappa dog den 28 Augusti och den här släktingen dog sedan den 8 November samma år..Det blev man lite förundrad över…
Nu är det snart ett år sedan pappa fick somna in. Skönt för honom, men saknaden är svår efter båda föräldrarna..med pappa gick allt så fort..mamma var dement och man visste att dagen skulle komma då hon fick somna in. .. Nu får de vara hos varnadra igen och det känns skönt…Pappa saknade mamma så..
Vad fint att ni fick känna det och vara med honom.Nu fick ni ju också uppleva,höra vad din pappa fick se och uppleva innan han somnade in.Vilka ljusa fina energier!Och ja nu är de ju tillsammans igen.Ja du visst är det "märkligt" att din pappa fick se vad som komma skulle för denna släkting,eller det kanske inte är så "märkligt"? För vem vet vad vi får se och uppleva?