Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettfoton
Läst 1202 ggr
[TotemoOmoshiroi]
0

Jaha..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ytterligare en orbbild. Jag vet att många är less på dom, och om så är fallet, låt då bli att läsa den här tråden. Enkelt, eller hur? Flört

I vilket fall som hellst, så storstädade jag mitt rum för nån dag sedan och tog några för och efterbilder, just för att det var så himla stökigt från början att jag bara var tvungen att ha bevis på slutet! Tungan ute
Närjag sedan tog alla "efter" bilder, hamnade det Orber på is stort sett alla runt min säng, och jag har själv kännt av massor med aktiviteter runt om där på nätterna. Igårkväll vakna jag av att något/någon stod där, men jag såg inte mer än vad jag uppfatta som en axel.

Så, Om någon vill vara så vänlig att förtydliga för mig, via orberna och energier ni kan tänkas känna från bilden, Vem/vilka det är som tittar på när jag sover.

// Kramar från  T.O ( som förresten återvänt till ÖN igen )

sven-g
0

Står det någon i fotänden till vänster, jag känner något men det känns som det bara vill väl.

Njord
0

Jag ser en man till vänster om sängen.

[TotemoOmoshiroi]
0

# 1 Jag vet inte om det håller till så mycket vid fotänden, men det är inte omöjligt. Har du några detaljer om hur personen ser ut?

# 2 Mer beskrivning vore toppen!

Njord
0

Inte så lång man…under medellängd, runt 60+ år, håller höger hand om hakan och ser lite fundersam ut, vänlig, tror han är från din mors sida i släkten.

[TotemoOmoshiroi]
0

# 4 ska höra om hon kan relatera till han. Något mer du känner av?

Njord
0

Lite lätt framåtböjd..inte direkt kutryggig men nästan lite så….känns som han ägnar sig en hel del åt att följa dig på din livsväg, får nog nästan lite guidefeeling med honom….en riktig arbetskarl verkar det ha varit, jakt och fiskeintresserad, äkta naturmänniska som älskade att vara utomhus.

[TotemoOmoshiroi]
0

# 6 Hon säger att det låter som hennes morfar. han verkar dyka upp både här och där runt oss, på både kort och seanser.
Du kan inte känna om han vill något speciellt?

Njord
0

Nej, han vill nog bara visa att han är med er verkar det som, och speciellt med dig! Oskyldig Han är väldigt intresserad av det du håller på med och han stöttar dig i det arbetet. Det är stor kärlek han förmedlar till dig kan jag säga! Skrattande Du måste ha känt hans närvaro, det är jag säker på!

[TotemoOmoshiroi]
0

# 8 Ja, nån närvaro känner jag ju. Blir lite brydd bara varför han skulle hålla sig i närheten av mig och inte istället min mamma, om det nu är han. Det var ingen jag någonsin kände. Obestämd

Men tja, om det är min guide känns ju det roligt. alltid undrat vem som skulle kunna vara det. Glad

sven-g
0

Jag hade visst kommit på avvägar men nu är jag med igen. Håller fullständigt med Njord. Om vi ser samma man har han ett sånt ansikte som folk får som vistas mycket i naturen, senig och stark men inte kraftig. Ur typ av fiskare jägare eller fritids vandrare.

Njord
0

Ja, just det sven-g! Precis så ser han ut för mig! Skrattande

[TotemoOmoshiroi]
0

Ni skulle inte kunna beskriva hans utseende lite mer? Några speciella drag eller kroppsformer? Glasögon lr inte? Hår? Personlighetsbeskrivningar kan ju passa in på så många.

Tatsu
0

Om det är min morfar så var han storfiskare. Året runt, det var hans liv, han jagade inte men var ute i skogen och plockade bär och var en hustomte på mamma och pappas gård. Fixade och donade med allt, duktig och jätte snäll, lugn som en filbunke.
Han slet hårt, först i skogen och sedan som banarbetare.

Han älskade att spela kort med vännerna och de träffades 1 gång i veckan för "pokerlir", hade en pott med 5 eller 10 öringar tror jag det var, så rik blev dom inte men roligt hade dom.
Jag fick vara med några gånger och vilka diskussioner de hade om vem som hade lagt det och det kortet, och varför la jag inte si och så osv. Det var blodigt allvar.

Han var pedantisk med bil och hem, tyvärr gick han bort allt för tidigt, hans hjärta brast när han var i skogen och plockade hjortron till mormors 70-års dag.
Han hade hjärtfel och ville inte ringa vårdc någon mer gång pga en dominat sköterska som hade nekat besök när han ringt vid tidigare tillfälle. Han gick bort så plötsligt att mamma var i chock väldigt länge och kunde inte gå i kyrkan efter detta.Vi hade 3 dödsfall av nära släktingar på 2 månader så det var tufft.

Han lärde mig att spela kort och andra spel, trä på mask och rensa fisk. Jag var på en privat sittning i våras och vi kom fram till att morfar var den som förmedlade budskapen enligt hennes beskrivning av personen. Väldigt intressant att han tar kontakt med Totemo.. som han aldrig har träffat, det är 24 år sedan han dog.

Tatsu
0

Har ni förresten sett en sådan salig blandning av stil i ett rum.
Hjärtan, dödskallar, japanska prylar och seriefigurer.

Har försökt att få henne att rensa bort saker men hon kan inte skiljas från sina kära ägodelar.

[TotemoOmoshiroi]
0

# 14 och mamsen ska ursäkta dotterns inredning… Tungan ute Jösses.

Njord
0

#14 - Jag har en 19-årig dotter hemma som har ett nästan likadant rum! Glad

#13 - Det du berättar kan nog nog stämma bra med denne man jag såg. Men eftersom du nu berättat för mycket så kan inte jag säga något mer, eftersom det inte skulle bli trovärdigt i så fall. Men det jag kände det var påtagligt för mig.

Och det du berättar stämmer överens med känslan jag fick av mannen.

Att han tar kontakt med din dotter är ju inte underligt tycker jag. Tror han tycker det är kul med ungdomen och deras vitalitet, dynamik och galna upptåg…..SkrattandeOskyldig

En mycket bra "skyddsande" att ha i kåken, bästa tänkbara! Glad

Grattis!

Tatsu
0

#16 Det var synd att jag förstörde för henne med min beskrivning, "tänkte inte på det". (som Peter Dalle sa)

Men jag tror att det kan vara en annan person här som varken Totemo eller jag är släkt med, utan med hennes halv syrra.
Vet inte varför jag har för mig det och varför han skulle vara här för hon har flyttat hemifrån för 5 år sedan. Men vi tittade på andra kort med Orber från ett annat rum och då såg jag bara hans ansikte, vi har kort på honom som jag letat fram efter det och det var jättelikt honom. Jag har aldrig träffat honom.

sven-g
0

#12 Inga glasögon ser stolt ut, vad jag fick fram först var någon på mors sida, han måste ha klätt sig rätt ungdomligt, ingen storväst där heller. Men en är jag hundra på, han har gått till ljuset och är bara en sån som ser efter sina anhöriga.

Njord
0

Jajamen, visst är han i ljuset! Precis som alla andra avlidna. Enligt min tro så låter inte "andra sidan" någon virra omkring på jorden utan hjälper dem till ljuset om de inte skulle hitta dit.

Men de kan ju komma och hälsa på oss precis när de vill, och om då någon som tror att de är jordbundna vill att de ska gå in i ljuset så gör de oss gärna till viljes! Så de är mycket snälla och tillmötesgående för att vi ska bli nöjda och glada med "vår insats/räddning" *hehe*

En annan sak med dem som skall till de "nedre astralvärldarna" förstås……men de kommer heller inte igenom så lätt till vår jobbiga vibration….Oskyldig

Tatsu
0

Njord, jag kollade på din presentation, vad är M….-Li ?kommer inte ihåg ordet, som vanligt, superkort minne. Har aldrig hört det namnet bara,blev lite nyfiken vad det kunde vara.
Tatsu

Njord
0

#20 - Du tänker på Munay-Ki!

Ordet betyder ungefär "Jag Älskar Dig" (Gränslös Kärlek…typ!)

Det är nio (e.g.10) schamanska riter från Maya/Inka-indianernas schamanska tradition som är mycket bra grejor kan jag säga! Det är svårt att förklara vad det handlar om i en tråd så här, men här är en länk till en site där du kan läsa mer om det:

Munay-Ki på svenska

Munay-Ki på dig / Jerry OskyldigSkrattande

Tatsu
0

Får läsa i morgon, Gamla vovven är på rymmen igen, tredje dagen på raken. Jaga löptik är han inte för gammal för.
Tatsu

Njord
0

#22 - Nej, om man inte orkar det så är det inte mycket mening med livet längre……FlörtSkrattande 

Hoppas att han hittar henne innan du hittar honom……*L*

/ Jerry