Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 1290 ggr
doddel
0

Inatt igen

Det hände igen. När jag skulle sova så kändes det som om någon kom in i rummet och satte sig i sängen. Inget jag brukar oroa mig för. Men denna gång gjorde han/hon/den det igen.

Jag kunde inte röra mig och det kändes som om den gick igenom mig. Jag var som om jag inte kunde styra kroppen. Det är läskigt för det är andra gången på några dagar.

Undrar vem det är för jag kände mig som om händerna blev stora. Det hände förra gången med och så ser jag en gård jag aldrig varit på flum flum jag vet…

NancyAlke
0

Har du försökt att prata med personen? Det kanske är så att om du frågar får du svar på vem det är… Det känns väl mest som att du fått en energi med dig hem i från något ställe/någon.

doddel
0

nja jag är lite för rädd när jag inte kan röra mig..*ler* Inte min första tanke. Men det släpper om jag ber om skydd… Jag har fått en gård 2 gånger i huvudet men jag vet inte vad den betyder.

Jag är sådan också att jag leker inte med sådant för jag kan det inte och då kan jag få sådant jag inte vill ha…

Elisabeth-J
0

Läs gärna artikeln Förlamande tillstånd

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Trisha
0

Håller med Nancy - nån vill nåt, försök få kontakt. Andas och säg till dig själv att det är bara ljus det du tar in så att rädslan försvinner. Låt det sedan komma lite i taget så det blir i lugn och ro och du kan få mer info.

Funkar det inte så ta kontakt med ett medium i närheten av dig! Då kan du få hjälp att ta reda på hur kontakten ser ut och även stöd hur du ska göra för att se och veta själv. Finns ju mediumlista här, om du inte redan har en bra kontakt.

Lycka till!

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

doddel
0

Elisabeth-: Ok det kan vara det jag får… Stämmer in bra.. Men jag fattar inte hur bara men det skall man kanske inte fatta.. Då skall jag inte vara rädd för det… Även om det är läskigt.

Inatt kändes det som om jag svävade lite då jag inte började med att kämpa emot.. Jag vet att jag inte svävade men känslan var det. Så händer det igen kanske jag skall försöka vara med och inte emot det….

Maria-67
0

Det är ju en person som går igenom dig det hände mig ochså på en kurs att jag kände mig som en annan person. Det är när någon vill hälsa på dig mycket väl kan det vara en släkting. En del är starkare än andra har alltid en dam med mig som hela kursen kände av för hon hade stark energi. Den gården får du besöka för att dom ger dig ledtrådar så kanske du skall ge healing till djuren.När du väl ser gården så kommer du känna att du kommit rätt. Ju mer Ställen du besöker så får du med dig energier där ifrån och på så sätt får du drömmar nattetid. Jag kan säga att jag är inte fri från mitt arbete än fast jag jobbar på ett annat jobb nu. Drömmarna berättar hela tiden vad som händer på mitt förra jobb.

doddel
0

Ja kanske du har rätt har en vän som gick bort för några år sedan och jag tänker mer och mer på honom och han jobbade på en gård som jag aldrig varit på…

NancyAlke
0

Min första riktiga andekontakt var inte något jag bett om utan jag fick med mig en energi hem, efter att en person berättat om dennes dödsfall. Förmodligen var jag omedvetet öppen och anden såg sin chans. När jag började koncentrera mig på vad som hände med min kropp när "allt kändes konstigt" gick det upp ett ljus och jag lyckades då förstå vem det var. Jag förmedlade budskapet till personen som var den anhöriga… och sedan blev det lugnt, det tog tre dagar. Detta förutsätter ju förståss att man kan förmedla budskapet, är ju inte så enkelt om det är en lite främmande person.

doddel
0

Jag har alltid haft kontakt… På något vis har jag känt det men sedan jag började med reikin så har det ökat med 500%…

sven-g
0

#8 Var med om en liknande sak, anden gav sig inte förrän jag fattat. Anden var en tjej. Och det kan vara svårt när den ena misstolkningen kom efter dom  andra. Det tog flera dar innan jag fattat vem det var, föresten jag visste inte att hon var död, fick reda på det av en vän som jag tog upp det med, och beskrev tjejen och vad hon visat, först då visste jag vem det var, efter detta kom budskapet, en mycket ringa tjänst det gällde hennes mor som var i livet. Efter detta kom hon inte tillbaka.

NancyAlke
0

#10 Jo, sånt där borde ju kunna hända… För mig var ju problemet att jag inte visste att jag kunde ha andekontakter och jag var inte alls förberedd på att det skulle hända… Så för mig var ju första steget att ens fatta att det var en andekontakt om man säger Flört

För din del Doddel kan det väl vara så att du öppnar upp mera med Reikin och att det därför är lättare för andarna att "komma in" . Hoppas att det löser sig för dig, för det verkar ju inte vara någon höjdare… särskilt inte om du blir rädd.

doddel
0

NancyAlk: Jag är nog rädd för att jag inte vet vad som händer… Men nu när jag vet vad det kan vara så skall jag nog inte kämpa emot det…

Jag tror det kan ha med reikin at göra och jag är inte rädd för andar överlag men jag som sagt lekar inte med det och utmanar med olika konstiga lekar som anden i flaskan. Jag vill inte ta på mig mer än vad jag klarar av.

Jag hoppas nästan att det händer igen nu så jag vet om ni har rätt..

Har ni några förslag vad jag skall göra om det händer igen???

Maria-67
0

Han hälsar bara på så låt det ske för det är inget som kan hända. Du kan skicka tankar och se om det kommer tillbaka några. Men du skall inte vara orolig för det här.Bara Reikin gör att du kan hantera energier. Om du tycker det är obehagligt stäng dig i sådana fall men du är mottaglig för andra energier och detta är en bekant som vill göra sig hörd. Du kan kolla om du får upp mer bilder när du får andlig kontakt.

NancyAlke
0

När jag fått grepp om vem det var, så satte jag mig först och mediterade, sedan satte jag mig och skrev ett brev till den anhörige med det jag fick upp, det var både känslor och specifika saker som jag bad om att få för att kunna få bekräftelse från den anhörige om att det verkligen var han… Jag mailade brevet, fick nya frågor och feedback av henne och fortsatte att skriva följande kväll… efter tre kvällars skrivande lugnade han ner sig och jag fick vara ifred.

doddel
0

Händer det igen så skall jag nog ta reda på vad som händer… Så jag kan få ett slut på det…

sven-g
0

#16 Kom ihåg att om du ställer frågor, ställ så enkla du kan mest ja och nej frågor. Ett litet tips från en som gorde helt galet.

doddel
0

Ok tack det skall jag göra och som min vän marika skrev till mig, skydda mig innan jag åker till olika ställen med spöken som kyrkogårdar mitt i natten för att leta spöken…

sven-g
0

Helt rätt det som Marika sa, be om beskydd från ande värden. Gör du det så kan hända du inte blir rädd. Och blir du inte rädd ska du se att en helt ny värd kommer att öppna sig. Men glöm inte att tacka efteråt.

doddel
0

Ja jag tror jag skall våga nästa gång men det är inte lätt det kommer så fort…

Maria-67
0

Vi hade träff på den mediala utvecklingen på en kolerakyrkogård när vi var uppkopplade. man kände magproblem och jag domnade bort i kinden ochså.Kände ingenting det kom några och gav budskap ochså. Vi kunde förklara att vi kommer i frid och skulle hjälpa dom som var osaliga.Så fanns det gravar som hade så mycket energi det var ett sug underifrån på något sätt. Är man uppkopplad så händer massa saker om man inte stänger sig.

moonflower
0

Intressant tråd! Även den som ElisabethJ hänvisar till!

doddel: En tanke bara - han som besöker Dig - var han på något sätt förlamad innan han gick över? Kan det vara det han visar dig?

…som sagt bara en tanke!

kram fr moonflower

doddel
0

Nix han körde bil och det sade pang…

doddel
0

Se om jag vågar sova snart.. *ler*

Njord
0

CoolJa, ska ni vara ute och springa runt på kyrkogårdar och andra så kallade "spökplatser" så bör man nog be om extra beskydd om man inte har ett permanent sådant.

Det finns ju många kraftfulla beskydd att ta till. Om du inte får andra tips kan du ju höra av dig till mig doddel så fixar vi det.

Nema Problema! Oskyldig 

/ Jerry

doddel
0

Ja allt är ju av betydelse…