Besök??
Igår natt blev jag tok-rädd!!. Nu har jag varit sjuk i veckan och då gått in på You Tube å sett på olika avsnitt med "A Haunted". Dessa historier är faktiskt ordentligt skrämmande men samtidigt spännande. Vet att jag inte borde kolla på just sånt då jag kan skrämma upp mig själv efter dåliga erfarenheter i tonåren med Anden i glaset.
När jag liggande i sängen pratade i telefon vid 00 - 01 tiden kom det en REJÄL dunsning från nåt av rummen på andra sidan hallen. Det hördes tydligt även för den jag pratade med. Det lät som det var nåt tungt som ramlat mot väggen. Jag blev sketa-skraj!!! Jag som inte varit så mörkrädd sen sena tonåren typ.
Jag gick upp och kollade efter om det ramlat nåt i rummen där ljudet kom från, men hittade ingen förklaring. Nåt tungt i luften kände jag men det kunde ju liksåväl vara min egna rädsla som gjorde den känslan.
I lägenheten jämte bor en äldre dam som jag vet sover vid den tiden på dygnat. Skraj som jag var tog jag min vita salvia och rökte runt så jag skulle kunna somna.
Imorde kollade jag med damen om det fanns någon förklaring till dunsen, men inte 17 hittade vi nåt som kunde ha åstadkommit ett sånt ljud. Inte hade hon varit uppe heller.
Nä, jag vet inte vad detta är/var. Inbillning är ju uteslutet då vännen i telefon hörde dunsen så väl.
Hmmm……Vad var detta????

Det är mycket möjligt att du hade besök som ville uppmärksamma dig sin närvaro och hittar du inga andra logiska förklaringar så är det nog så :) En tanke är annars att det kan ha varit en fågel som flugit in mot väggen eller ett fönster, det har hänt några gånger här och låter som höga dunsar som man hoppar högt av :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Hmm?? Tyckte förstås att det lät som det kom nånstans ifrån mellan ena sovrummet och toan. Men visst…man vet aldrig. Ska kolla efter fjädrar och sånt.
Hoppas bara det är bra besök jag får, om det nu var ett besök. Den tunga känslan i luften tydde på detta. Är väl lite nervös att man drar till sig dåligt om man tittat på hemska avsnitt 2 dar i rad. *Ler* Kan man det tror du?
Sist jag hade en extremt tydlig påhälsning blev jag inte det minsta rädd. Bara rejält glad. Ingen tung känsla då inte.
Tack för din snabba kommentar. Du e bäst!

Det behövs egentligen bara att man pratar om det andliga, ser en film eller tv-program som du gjorde, för att man ska öppna upp lite till jämfört vad man är till vardags.
Andevärlden "ser" ju när man är öppen och dansar glatt in. Men förstås kan det finnas helt naturlig förklaring på det du hörde.
Om det är andevärlden som söker kontakt med din öppna själ, så lär du ju märka det. För då brukar det ske igen och igen, tills man kommunicerar. Var inte rädd. Ta reda på så mycket du kan om hur en kontakt kan ske och hur du kan känna dig trygg och säker i din kommunikation med dem, då du vet hur du ska bjuda in det du vill samarbeta med.
I kunskapen så försvinner rädslan!
Ha det fint!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus
Roligt Trisha att du nämner det med tv:n för när jag tittade på det okända kunde jag kommentera med de andra att..så är det också här eller det händer precis samma sak i mitt rum.. då stängdes tv av och vi tyckte det var konstigt. Då var vi många ggr rädda..men som du säger ..med kunskapen………
Kram
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Tack Trisha!
Ja det där med att titta på program och öppna sig är helt sant vad det gäller mig. Märkts när jag tittat på "det okända". Det var då jag hade den tydligaste kontaktetn sist.
Jag är inte rädd för en andevärld i sig men oerhört rädd att man ska dra på sig nåt ont. Jag har väldigt dåliga erfarenheter från Anden i glaset i tonårstiden. Vi ska inte gå in på det här, men det gjorde att jag inte ville pyssla med det mer.
Annat kom in i livet med småbarn, jobb, vardagslivet och man och då hade jag inte tid och möjlighet att hålla på med mitt intresse. (inte Anden i glaset då alltså för DET rör jag aldrig igen).
Nu när man inte har en kritiskt logisk karl som hämmar "flödet" har jag börjat öppna upp mig igen. Men hur ska jag lära mig kommunikationen? Jag är inte meditationstypen precis?
Hade varit så roligt att prata med dig via telefon en dag Trisha. Du verkar ha en hel del kunnande. Jag har så mkt tankar och funderingar om detta ämne.
Mvh Crowone

På sistone har jag känt mkt av vad jag kallar märkliga rysningar. Man känner hur håren reser sig men jag ryser inte som man gör av nåt kallt tex. Det kan vara på bara ena sidan av ett ben som jag känner det här. Att man har långbyxor gör ju att man fattar att det är nåt annat än vanliga rysningar.
Nåt ni känner igen???