Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 766 ggr
moonflower
0

Kattbesök...?

Jag gillar verkligen djur, har själv hund och katt!! Skulle inte vilja var utan dem för allt i världen. 

Härom kvällen, när jag var på vippen att somna, kom en söt katt "ur dimman" och gosade väldigt kärvänligt med mitt ansikte. Den var trygg och lycklig. Det var en vuxen katt, en herre, helt svart förutom lite vitt i ansiktet.  Det passande namnet Wiskas, kom också. 

Har aldrig sett katten förut på något vis, om man säger så!

Har jag en duktig fantasi eller är det så de ger sig till känna?

I vilket fall så var det en underbar upplevelse!

hälsn fr moonflower

stina63
0

Vilken härligt upplevelse du har fått.. Jag ryser av glädje när jag läser.. Jag själv brukar få besök av min avlivna katt och då myser jag så väldit mycket.

Kramis tina

lappjanne
0

Inte sällan får jag sällskap i duschen. Ibland är det någon av våra katter som vill ta sig ett dopp men oftast är jag till synes ensam..

Mvh

Janne

Cat
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min gamla katt Bella vaktar över mig. Kanske är de min hjärna som spökar men om de nu är så så är upplevelsera lika verkliga för mig som om dom vore sanna.

Har alltid kunnat prata med Bella genom tankar när hon levde bara genom att se och känna av, inga ord. Vi hade en väldigt speciell och stark relation.

Nu vägleder hon mig genom drömmar och tröstar med att krypa under täcket på nätterna.

De är ändå över 3 år sen hon dog och har haft andra katter efter ändå stannar hon kvar hos mig.

Maria-67
0

Det är så som du upplever det det är väldigt verkligt har upplevt samma sak med min katt. Även när jag var på massage så såg jag hela tiden en svartlockig stor hund och det var flera gånger som massören hade den med sig.Till slut frågade jag och hon sa att hon haft en sådan hund som dött. Hunden var så livlig och glad och följde med henne överallt.

En annan sak en gång när jag var bortrest hos släktingar så tänkte jag så mycket på min katt Tossan och då så dök det bara upp en katt som var jättetillgiven på bandet stog det att den hette Speigel. Katten kom tillbaka flera gånger och jag matade henne sen var hon bara försvunnen.

Katarinaj
0

Åh så fin…..vacker Katt verkligen…

moonflower
0

Tusen tack för alla Era svar ! Det är härligt att höra att jag inte är ensam om dessa upplevelser - för de är ju så underbara - hoppas det kommer fler! 

Kram fr moonflower !