Till Trisha :0)
Trisha! Du vet inte alls vem jag är (inte många andra heller *s*) men jag ville bara säga att du en riktig glädjespridare! Sen du "hitta" till Ön har det blivit en helt annan stämmning. Du tillför så mycket kunskap som du delar med av och din livserfarenhet..på gott å ont! *me like you* Ville bara säga det!
Tack för att du delar med dig!!!!

Fick för mig att jag skulle titta in en snabbis här på ÖN innan jag sussade - och vad fick jag att sova på!!
Tack, tack snälla du! Det var alldeles underbart att få dom orden!
Nu sover jag som en kissekatt inatt! Alldeles glad inuti…..
Kram o natti!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus
Håller med Playagumman jag :-)

Håller med förgående talare Trisha.Kram
Håller också med, kraaaam 
Jag håller med absolut!!!!! Tack gumman för att du delar med dig så mycket ur din otroligt stora kunskapsbank. Det är värdefullt för mig och nu ser du hur uppskattat det är. Så jag fortsätter att peppa dig med att du ska skriva mycket så du snart kan börja på dina böcker som du ska skriva. Jag tror många här på moderjord skulle uppskatta att få ta del av dem. *ler stort* Jag vet att jag skulle det i alla fall.
Kramis Anki
Jag håller också med
Kramis Tina

Det håller jag med om och jag är så tacksam för att du delar med dig och ger så mycket av dig själv 
Kram!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Och du skriver långt också Trisha så man får mycket att läsa och tänka till på!
Tack!
Håller med! Skriv dina böcker också!
Jag håller oxå med :) Tycker alltid att dina inlägg är intressanta och inspirerande :) Tack för att du är här och delar med dig :) KRAM!

En mycket klok och varmhjärtad person, det konstaterade jag tidigt. Finns inget att tveka på, skriv dina Böcker, det är dags nu.
Kram Katarina

Det här är en sån underbar feedback som kommer till mig. Det har varit så många turer i mitt liv och i januari var jag så sjuk i en sköldkörtel som la av, så då fanns inget kvar av min själsstyrka. Vet varför jag råkade ut, försökte än en gång räcka till för mycket så kroppen sa helt enkelt ifrån.
Att komma tillbaka när man hamnat "därnere" är som en del av er kanske vet, inte helt enkelt. Har haft lite köttyxor i ryggen med skitsnack o annat, så det var svårt att hitta modet att "komma ut" igen…
Flyttade tillbaka hit till Happy o Niclas (som alltid finns där för mig) och Happy övertalade mig att bli medlem här. (jag är dinosaurie och trodde inte på det här med kommunikation över nätet!! haha…) Elisabeth mötte upp som den underbara människa hon är och skrev en artikel innan jag, datatönt som jag är, hunnit lägga upp medlemsskapet. Artikeln blev jättefin och jag fick så många intressanta frågor och egot som "visste" att det här med forum inte var nåt, fick börja ge sig.
Sen har det fortsatt och jag gläder mig så mycket åt utbytet som sker här. När så Playjas inlägg och era svar kom, då fick äntligen glädjen komma upp o ut inom mig. Jag är ute igen!!! Och vågar dela med mig av det jag har. Mumma för själen!
Happy sa till mig för en tid sen - skriv böcker, artiklar o inne på forumet så slipper folk träffa dig!
Och visst finns det en liten tös inom mig som tycker det är trist, men samtidigt så känner Happy mig innan o utan och vet att min väldigt ärliga konfronterande energi är jobbig för många…. Så nu blev det helt frid med detta inom mig, tack vare er här ovan!
Så jag skriver o plockar svamp i skogen med Happy, har nån kurs ibland för dom som orkar med min person - hahaha! Och är en lycklig person.
Äsch, nu blev det så här lång igen. Måste skärpa mig…
TACK ALLA!!!! Ska hälsa träden, svamparna och lingonen från er alla!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus
Hahahaha! Du är för rolig Trisha. Du får det att låta att du skulle vara en hemsk person som inte kan vara ute bland folk. Så är det verkligen inte. Jisses, *Asg*. Det var ju inte bara så att folk ska slippa träffa dig det vet du ju. Det var ju menat mest som ett skämt. Snarare att du inte ska behöva vara ute så mycket i dessa energier eftersom du höll på att återhämta dig från din sjukdom. Ja, du vet ju själv.
Puss på dig. Love U!/Happy