Stöd i stormen
Mycket som pågår i vårt universum och ibland kan det kännas lite tyngre att andas vissa dagar. Tycker det är så skönt att läsa Karen Bishops News Alert. Kommit ett nytt nu. Tipsar om det än en gång, då det kan ge stöd i stegen att veta att det är lite stormigt nu!
Är glad att ha sanna vänner omkring mig och känna livet i dess skönhet. Det betyder massor när det händer mycket omkring oss.
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

När det stormar omkring en så står man stadigt kvar om man har båda fötterna på jorden och själv vet vart man står, vissa dagar kan vara tunga att andas men dessa dagar är en fjutt i rymden när man tänker på alla dom dagar som är lätta att andas. Att ha sina sanna vänner som verkligen känner oss och vet, det betyder allt när det stormar och dessa vänner är dom som betyder allt för mig förutom mina barn, dom är också mina sanna vänner. Att hålla energin och se på när stormarna försöker fälla och se vad det beror på, det är en ledsamhet många gånger när man ser vad dom som stormar mår dåligt och då är min högsta och innersta önskan att dom tar tag i sitt och tar hand om sig och sitt inre. Börjar titta på vad det är som gör att dom vill få andra på fall. Är det spegebilder, finns det något där som jag gör som sticker dom i ögonen, varför reagerar man som man gör med ilska, illvilja, hat eller liknande? Arbeta med ljusa och positiva energier till både sig själv och andra, det gör jag, det gör mina sanna vänner och min/vår förhoppning är att alla ska göra det i framtiden, vilket också håller på att börja ske mer och mer i dessa energihöjningar som pågår för fullt, men för en del människor känns dessa höjningar som en svajning och det blir en obalans pga oförstående vilket skapar stormar inombords och man sprider ut den stormen för att slippa ta hand om det själv.
Tillsammans med mina sanna vänner håller vi den positiva och ljusa energin!
Kram!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jag har haft kontakt med Karen Bishop sedan en tid tillbaka och har nu just fått besked om att jag har hennes tillstånd att översätta hennes "energy alerts" till svenska och lägga dem på min egen webserver. Hon lägger också in en länk på sin sida så snart jag har börjat med detta!
Och jag tycker hennes analyser av energierna och "frekvenshöjningen" är sååå klockrena!
/ Jerry

#2 Kanonbra! Det finns många som behöver översättning så då kan ju hennes budskap nå fram ännu mer, härligt!
Elisabeth
Men Jerry,vad kul!! Det är allt bara att gratulera,det var härliga nyheter!!

Vad roligt Jerry!! Blir en stor hjälp för många som har svårt för engelskan. Säg till om jag kan vara till någon hjälp, gör det gärna!
Elinor

Tack ska ni ha!
Inte så mycket för min egen del som för att jag tycker att det är så viktigt att sprida hennes info till så många som möjligt. Sen får väl var och en göra sin egen bedömning av innehållet förstås, preciiis som vanligt!
#5 - Ja, Elinor, vi har ju snackat lite om det tidigare, och det kan säkert bli aktuellt eftersom man inte alltid är hemma när hon lägger ut en ny "alert". Dessutom finns ju en hel drös av de gamla att komma ikapp. Men vi får väl ta det i PM eller mail.
Tack för erbjudandet!
/ Jerry
Åh, va bra! Det här har jag väntat på. Jag har ju den stora förmånen att få det översatt av Trisha här hemma men jag försöker tragla mig igenom texten på engelska själv först och det är inte så lätt att förstå allt. För mig har det varit en stor hjälp att läsa hennes nyhetsbrev. Det har hjälpt mig att förstå mycket bättre vad det är som händer rent energimässigt runt mig och varför jag ibland mår lite konstigt. Nu får flera den förmånen och möjligheten tack vare ditt initiativ.
Jag är tacksam Jerry över att få texterna översatta För även om jag tagit mej genom tjocka böcker och texter på engelska så har det varit med stor vånda. På tal om böcker på engelska såg jag att jag har kvar en del som jag vill bli av med.. men det får nog bli nästa vecka.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

#8 - Inget att tacka för än så länge, Cristine! Jag har ju inte ens börjat…..däremot sitte nu Trisha och översätter den senaste av texterna eftersom jag inte har någon energi överhuvudtaget varken idag/igår och förmodligen inte heller i morgon….
Orkar bara skriva en massa nonsens i trådarna…
Så det är henne vi får tacka vartefter…..
Men tack för din uppskattning av initiativet i all fall. Och du har så rätt i att det är en jobbig engelska eftersom de använder ord som inte ens finns i deras eget språk när det gäller denna sorts text….
Kram / Jerry

Jag jobbar på och gör det med stor glädje! Och tack till Jerry som fixat tillståndet!
Kramis till er alla!
Då får du mitt stöd för det digra arbetet Trisha.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag blir också glad att få det på svenska.duktigt jobbat trisha!

Glad och stolt är jag nu!! Har översatt den första Alerten och skickar den nu till Njord, så den kan läggas ut på sajten Whats up on planet Earth.
Ska höra med Njord om den som kom tidigare i aug, kan också vara intressant kanske.
Tack för stöd och uppmuntran!
All kärlek i stormen!
Det gav mig mycket att översätta, får ju läsa texten väldigt omsorgsfullt och den är sååå givande. Har haft några tokstollar som flippat runt omkring (jag älskar dom, men shit så långt borta från sig själva dom är!!) och att ha den här mjuka sköna känslan, hjälper en hel del.
Hoppas ni blir nöjda med översättningen.
Härligt Trisha! Ser fram emot att få läsa översättningen speciellt på det här sista nyhetsbrevet som var väldigt intressant och upplysande.

#14 - Stort tack för ditt jobb med denna översättning som jag lägger ut under kvällen. Länken kommer också senare.
Och som du ni vet efter att vi snackat så får du översätta så mycket du bara orkar om du vill! 
Inte minst för att jag själv är i dålig form just nu…..
*Bra Jobbat!* Det ska du ha stor "credit" för. 
/ Jerry

Så härligt jag blir så glad att se ert samarbete och ser verkligen fram emot att få läsa budskapen på svenska.
kram Rose

#16 #17 Tack båda! Ja, vilket härligt samarbete! Jag har pratat om det länge men inte fått ändan ur vagnen o skrivit till Karen Bishop. Det gjorde Jerry, men har inte orken just nu. Teamwork. I like!!

Vackert jobbat Trisha och Njord! Beundransvärt vad tid och kraft ni lägger ner på oss andra här! 
"Om inte NU........när då?"
"Vad som än händer......så är det OK"

Ja, och tänk att man kan ha så kul under tiden och så mycket utbyte. Ska nu översätta lite mer från hennes sajt, hon har en jobbig tid bakom sig med ångest o annat innan hon slutligen började göra det hon skulle. Väldigt intressant, tycker jag.
Och tro mig -jag har haft sån nytta av att långsamt läsa och översätta detta, de senaste dagarna har jag undrat vad det är med folk!! Tur jag är så bra själv!! haha….. ironi, ironi….

Okej, nu har jag lagt ut den senaste sidan på denna adress:
Karen Bishop - Energy Alerts på svenska!
/Jerry
# 19 - Instämmer - vackert jobbat Njord!
Tack Njord och Trisha!

#21Jag skulle så väldig gärna vilja läsa översättningen men det funkar inte när jag trycker på länken. Får upp ett utropstecken i ett bubbla i gult fält runt pekaren och ett klick från datorn bara. Hur funkar det för er andra?
Och jag som så gärna vill läsa…… 

Meeen! Ska försöka få tag på Njord!
Kanske kan du hitta översättningen på hans hemsida, tror han skulle lägga den där också!
Kramis!
Elinor
#24 Länken fungerar så det måste vara något i din Webläsare!
Klicka på utropstecknet om det går och läs vad som står :)

#24 Ja, länken funkar, så det är nog som Hellas säger.

#24# Jag har för mig att det blir sådär när man blockerat popupfönster. Hoppas du får upp den a-m
kram Rose

#28 Tack, det var popupfönstret som var blockerat bara! Nu funkar det. Tack nu ska jag läsa det i eftermiddag.
Kram!

#29# Vassego skönt att det fungerar för dig nu.
kram Rose
Jag har nu översatt näst sista alerten - så givande även den och även Karens Story, där man får ta del av hennes färdväg mot denna enormt populära sajt. Och har man börjat läsa så vill man ha mer info, så är det ju!
Även om den är från början av augusti, så får man ut massor av att läsa den. Det händer ju mycket inom människorna nu…..
Jerry kommer säkert att lägga ut detta närmaste dagarna.
Kramis från Elinor
#31 Åh vad duktiga Ni är och ambisiösa *Varm"
Stort tack till Er bägge, Elinor och Jerry!
Härligt :)

oh va kul ännu mer inspirerande läsning

Ber om ursäkt! Har datorhaveri och använde Happys dator och glömde att jag inte loggat in på mitt konto!! Förlåt, förlåt!! Det är inte hon som skrivit…..
Kramar igen från Elinor

Jag ska försöka hinna lägga upp mer ikväll/inatt 

Tack Jerry och Elinor! Ni är helt fantastiska med erat fina teamwork :) Det ni gör ger ni till så många och ni är två underbara själar, åter igen, stort Tack och massor av kramar!
Elisabeth

Nu har jag lagt ut en ny liten portal där jag kommer att lägga in alla översättningar som blir av Karens alerts och kanske något mer. Här är länken: Karen Bishop - på svenska
Ljus & Energier till eder!
Kram Från Jerry

Tusen tack Njord!!! Jag lägger in den bland länkarna här också 
Kramar!
Elisabeth

Tack snälla Elisabeth! 
Kramelikram!

Sådärja! Nu har jag översatt den senaste alerten från Karen Bishop och skickat till Jerry. Som vanligt intressant läsning, som gör att man får stöd i stormen…
Nu är det fredagkväll och dags för myspys!
Härligt, härligt!
Ha en underbar helg!
Massor med energihälsningar från
Trisha

Tack för ert jobb med översättning och publicering Tricha o Njord.
Det var en väldigt intresant läsning har själv inte mått så bra den sista tiden och har inte riktigt hittat en orsak till detta.
Så detta kan ju förklara en del till detta misstänker jag.
Lasse

#41 - Tack Lasse!
Ja, själv tror jag ju på detta med att det är en stor förändring på gång i vår kära värld. Och just nu (och bakåt en tid) är ju en jobbig period som blir bättre nu framåt hösten….
Jag har också mått dåligt sista tiden och har väldigt lite energi för tillfället, men det är väl som det ska vara (som man brukar säga).
Sköt om dig Lasse!
Hälsningar från Jerry
Jätteintressant läsning - Karen Bishop!
Tack från mitt hjärta!
Och ta hand om er alla!

Nu finns det en ny översatt rapport att läsa. 
Namaste Jordbor!