Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 870 ggr
Jimmy-Ottossn
0

Hemsk morgon...

Vi håller på att renovera ett hus vi skall flytta in i framöver, imorse vaknar jag av att min sambo skriker på mig, skyndar mig upp till huset där min sambo står med kraftiga skador på handleden, han hadde halkat på taket och skärt upp handleden på takplåten så både pulsåder och senor var av, kan inte beskriva med ord hur hemskt det var! tack vare en strumpa jag virade runt hans hand så klarade han sig otroligt nog, vart först att åka in med ambulans till västervik från en vårdmotagnign vi åkt till sedan bara efter knappt en 15min där så vart han skickad till linköping där han nu nyopperarad och helt slut…så nu tar jag en veckan "brake up" innom det mediala för att ordna upp allt detta och finnas till…så tänk på detta alla att arbeta ALDRIG ensam när det handlar om sådana saker..

sänd gärna en värmande tanke, det behöver han.

rosmarin90
0

Massa healing till dig och din sambo..

Förstår att du måste pausa lite och ta hand om din vän.

Hjärtkramar Rose

wolfie
0

Ta hand om din vän nu!det lät väldigt otäckt det där..

Ta även hand om dig själv oxå..

Kram

Jane-Lyzell
0

Hua - vad illa - ta hand om varandra! - skickar så mycket tankar jag kan med healande!

VÄnligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jimmy-Ottossn
0

1# Tack Rose! Kram!!!

2# Tack!

Jimmy-Ottossn
0

3# Tack Jane! Allt stöd är verkligen uppskattat!

Erika-A
0

Usch, vad hemskt! Skickar massor av healing till er bägge!

Kram Erika

Njord
0

Tråkigt att höra! Tar med er i min "nattliga" healing.

Katarinaj
0

Förvånad Det kunde gått riktigt illa hua….skickar varma tankar till både dig och din sambo

Kram Katarina

Jimmy-Ottossn
0

6# Tack Erika!

7# Tack

Jimmy-Ottossn
0

8# Ja tankarna om hur det hadde kunnat gått finns där hela tiden, det är skrämande! vet inte hur många gånger han svimmade innan vi kom till vårdcentralen…

Tack för omtanken.

Jane-Lyzell
0

Urs vilken rysare!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

nero
0

fy va otäckt!!!

Sköt om er!

Vibeka
0

Åhhhhhhh min kära vän så tråkigt!!! Jag sänder självklart över healing till din sambo men till dig oxå så du orkar vara stark nu. Givet så får annat vänta nu så du kan rikta din kraft och kärlek till sambonGlad

Varma kramar Carina

Eija
0

Tänker på er och skickar varma kramar jag med….usch va hemskt det måste ha varit för er båda….tur att allt gick bra…

[Vintersaga]
0

Tack för varningen Jimmy! Vi ska till att lägga plåttak på torpet nu och det här gör att vi är ännu mer försiktiga…

Skickar healing till dig och din sambo och hoppas att ni båda återhämtar er från händelsen!

Kram Rickard

Jimmy-Ottossn
0

Ja detta vart en dag man sent glömmer…

15# Ja var försiktiga! det är så lätt hänt att något går fel, speciellt i den arbetsställningen.

Tack alla för att ni finns!

NancyAlke
0

Å hugaligen vad hemskt, sånt där som man bara inte förstår hur någon kan klara! Du har ju förmodligen räddat hans liv redan och nu ska du ta hand om honom hemma… varma, stärkande tankar till dig och healing efter bästa förmåga till din vän!

Mavios
0

Stackars er,  vilken chockartad upplevelse!!! Tänker på er och sänder varma tankar och lite tröstekramar till er båda!

Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.

kybele
0

Ta väl hand om varandra och hoppas att allt kommer gå bra och att din sambo blir helt återställd. Sänder kramar till er båda

Elisabeth-J
0

Vilken hemsk olycka men vilken tur att du fanns där och kunde hjälpa till Jimmy! Som du skriver här så bör man inte göra vilka jobb som helst när man är ensam. Vad bra att han fick snabb vård och blir bra igen, jag rös starkt när jag läste detta. Jag sänder varma tankar och kramar till er båda!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

CatarinaJ
0

Jimmy, vilken tur att han hade dig där!! Jag tänker på er, varma tankar! Hoppas att han blir bra snart och att du mår bättre!

Kram på er båda två

Catarina

liaW
0

Fy vad otäckt. Du får tacka din lyckliga stjärna att din sambo hade dig där.

Jag hoppas att allt går bra och att din sambo tillfrisknar fort. Försöker skicka varma tankar till er båda..

Massa kramar.

signemo
0

Hej

Det lät otäckt. Hoppas Ni får den bästa medicinska vård. Det är ju inga smågrejer direkt om jag förstod dig rätt.

Ta hand om varandra och sköt om Er. Allt annt går att ordna sen.

Varma kramar till er båda

Var rädda om varandra

Tatsu
0

Fy vad otäckt det hade kunnat gå riktigt illa. Tur att du var hemma och hade sinnesnärvaro vad som skulle göras, jag skulle nog ha tuppat av själv tål inte att se blod.
Det lär väl ta en tid innan sådant läker ihop och blir bra, men läkarna är skickliga.
Jag är ingen healer men skickar varma norrländska bamsekramar till er båda.
Tatsu

[Chakra]
0

Åh, vad ont det gjorde när jag läste det!

Ta hand om er! Healing kommer!

Kram

Bybo
0

Men, vad hemskt!! Hur mår ni nu?

Jimmy-Ottossn
0

Nu är vi nere i lägenheten utanför Växjö igen, och han mår mycket bättre, dock får han ha gips i 6veckor nu och känseln i lillfingret och ringfingret kommer inte igen, men hitils går det som tur väl är förvånansvärt bra. Vi har suttit och pratat mycket om det då han behöver det, men så hemskt när man ser hur allvarligt det var och hur otroligt mycket som kunde gått ännu mer fel…så man ska vara tacksam för att det gick så bra som det gjorde till slut!

Jag är väldigt tacksam för ert stöd! Tack!

Katarinaj
0

Vad skönt att få höra, att det under omständigheterna ändå är ganska bra. En traumatisk upplevelse för er båda.

Kram Katarina

Lenha
0

Tänker på er och skickar helande kramar…

Kram kram

Cristine
0

Hej! jag sände många varma tankar även om jag inte skrev något och är glad att det gått så bra för det var en fruktansvärt otäck olycka..sköt om er båda. Kram Cristine

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

wolfie
0

Sköt om er båda!Måste ha varit fruktansvärt att få uppleva det där otäcka!Kram till er!

Vibeka
0

Låter toppen att ni fått åka hem nu Glad Var rädd om dig du med Jimmyvännen, tänker på er och hoppas han tillfrisknar snabbt!!

Kramar till er båda!