Wow!
Det här är den starkaste orb jag någonsin fångat på kort.
På senaste tiden har jag sett Orber med blotta ögat i mitt rum, så jag tänkte fotografera lite och se vad som dök upp.
Man ser ganska tydligt ett ansikte i den!
Kan någon känna av lite om den här anden? vore väldigt kul för mig att få veta vem som smyger runt i mitt sovrum.

Wow säger jag också. Nu kan jag inte det där med att känna av men jag ser ett ansikte i orben.Coolt
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo
# 1 rätt mäktig en va? :) Hoppas någon kan läsa. Vore ganska trevligt att veta vem som smyger runt i mitt sovrum på nätterna.

häftigt :)

wow här med, ser inte ut som något damm korn heller.

ser ni den lilla bredvid? :O inte ens doddel skulle kunna hitta något fel xD jag ska känna efter. är farfar död? jag kände bara "farfars byxor" och såg ett par typ.. ljusbruna byxor xD tror jag inte fel så är det självaste farfar.. fast det kan också var morfar.. morfar och farfar vänner? ;) det slutar på "far" iaf xD

Nä, det är damm! Eller en sänglampa i taket, eller photoshoppad bild!
Men j*****t starkt reflekterande damm i alla fall! 
#7 Min dotter har inte photoshop och taklampan är trasig, sänglampan lyser neråt och det är inga andra lampor i rummet.
Dammråttor hittade hon under sängen för någon dag sedan stora som en toupé och de lyste inte alls lika snyggt som den ovanför garderoben.
Bifogar bild tagen under sängen på de muterade dammråttorna.
Nu är det storstädat och fint tills nästa gång en spindel kryper på henne under natten.

#8 - Jag bara skojade! Det var ett internt skämt (den det gäller förstår nog).
#2 - Du har nog plåtat en PRAKTORB ser det ut som! Det är jag villig att ta gift på! GRATTIS! 
Jo jag har sett all "kritik" om Orber. Men det är intressant och Totemo O.. har fångat en hel del på bild, och hon är otroligt intresserad av detta.
Nu har maken införskaffat en värmekamera som han ska arbeta med och de har varit runt i huset och sett "färgskillnader", han är skeptisk till det övernataturliga men jag tror att han har varit med om en hel del själv. Ska bli intressant och se när han får till dataprogrammet och kan lägga in bilder så vi får annalysera där vi känner av energier. Han kanske får jobba som "ghostbuster" istället för det han har tänkt göra.

då är det farfar :D förstod du något om "farfars byxor"?? för jag hör det hela tiden xD
Nej, men vi kan kolla vad det "betyder".

okeii^^ hur då?
Han kanske vill ha dem tvättade och strykna
Tänkte mest att jag skulle fråga farmor om det var något speciellt hon kunde komma på.

okej :D
# 9 Tackar tackar! ^^ Ja, jag är riktigt stolt över min vackra orbbild!