Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 961 ggr
Tesa66
0

Guide?

För ca ett år sen vaknade jag en natt av att det stog en man brevid sängen.Jag hörde hans namn inne i mitt huvud och såg namnet skrivet över hans bröst.Sedan försvann han sakta bort. Jag som vanligtvis är ganska mörkrädd kände bara ett stort lugn.Jag har sen sett samma man några gånger när jag mediterat.Jag känner att han vill något men jag kan inte "greppa" vad. Finns det någon som får upp något om vem han är och vad han vill?

Hans namn är Raa-Djaan.

kram Tesa

Trisha
0

Det är ju förstås bara du som kan veta säkert, men det låter ju inte helt otroligt att det är en guide som försöker få komma till tals. Fråga i dina tankar vad han vill, prata med honom precis som om det kom någon o hälsade på i ditt hem. Det är alltid det enklaste sättet att se det här med kommunikation med andevärlden på - så naturligt som möjligt. Sen behöver man ju inte prata högt med dom, utan det kan ske som sagt via tankarna.

Ju mer du sedan kommunicerar med honom, desto mer litar du på det du får till dig. Men i min värld ska ingen annan tala om för dig vad det säkert är. Som sagt och det är sååå viktigt - det är bara du själv som kan veta säkert.

Lycka till med kommunikationen!

Elinor

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus