Nu är jag rädd!!!!!!
Håller på att städa.. Har nys flyttat in hos min kille så jag håller eller höl på med att gå ner med saker i förådet i källaren (vi bor i lägenhet).. När jag var där nere o presis lakt in katongen jag bart dit o lås så hör jag någon som går med högklakat ute i huvud gången.. Hjartat åkte upp i hals gropen o jag hade i käntligen en påse som skulle till förådet som var förtung att bära hela vägen så jag hade stält den i trap huvset så länge den tog jag i alla hast och sprang upp till lägenheten.. En sakt till jag vet inte om de är ormen som låter men från hörnet där terariumet står låter de som någon nyser typ eller åt de hållet vet inte om de är ormen eller vad
Det kan väl mycket väl vara någon som gick in igenom huvudingången som bar högklackade skor?
#1 i fårådet så är de en lån koridor och från den koridåren är de dörar på vare sidor i inanför varje dör så är de föråd o igången lät de prisis som någon gick med högklakt lät inte som några jogging skor utan de lät som fina lätta steg..
Finns det inte vattenledningar i taket? När det knäpper i dem så kan det låta som klackskor… det gör det i våran källare i alla fall..

Visst kan det mycket väl vara någon från andra sidan som går där men det kan också finnas logiska förklaringar, jag tänkte också på vattenledningar i taket, så kolla det. Om det är någon från andevärlden så är det inte så farligt, säg till dom att du inte vill känna rädsla när du är i källaren och be dom gå därifrån.
När det gäller källare så har många rädslor pga filmer man sett osv. så bara den rädslan kan göra att man tror att minsta ljud är spöken.
Kolla med grannarna om dom märker något i källaren och om dom vet om någon som har bott där kanske som gick med högklackade skor.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus