hur mår han?

säg till om ni behöver fler bilder

vill ingen testa?
Jag tycker nog att det är bra om Du tar lilla Stampe till en veterinär om han inte mår bra.
Det känns lite osmakligt att "testa" att känna av ett djur som kanske är sjuk och behöver ordentlig veterinärvård.
Jag vill inte alls vara elak mot dig men han ser så go ut och alla djur är värda all tänkbar vård man kan ge dem och du verkar vara en sådan som ömmar för dina djur.
Kram och lycka till

jo, det är inte så att jag tror att det är något fel på honom. Han har bara verkat lite konstig :/ men egentligen ingenting som tyder på att han är sjuk.. jag ville mest se om ni kände något.. men det allra bästa skulle nog vara om jag tog honom till en vetrinär snart , det förtjänar han som sagt var ;)
OK, ja han kanske är lite deprimerad :), det kan säkert även djur bli

:( okej.. det var det jag också har tänkt på.. kan du känna varför? ja har mina aningar men..
helgo, snäll, mysig kanin! Jag får inte fram något särskilt annars, mer än något med magen, som om det är lite besvär med matsmältningen. Ger du hö? När mina kaniner såg lite "vissna" ut under en blöt sommar så brukade de snabbt bli som vanligt igen på hö, och sedan hö+morot. Men det har du säkert tänkt på redan, jag började bara tänka tillbaka på mina kaniner som inte är med längre…..
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

morot har han inte får.. men gräs och så mår han inte jättebra av vet jag. Han är jättekelig och snäll och världens underbaraste kanin. Det var en kompis som också trodde att han hade liiite ont i magen så jag gav honom faktiskt lite aloevera.. jag TROR att det hjälpte.. värt att testa igen..? jag kanske borde ta honom till vetrinären nu också?

Har han sällskap? Av annan kanin eller så?
Amor vincit omnia

nae.. det har han inte :/ jag har velat fixa en kompis jääääättelänge.. MEn det blir inget mer än hund och kanin så länge jag bor hemma -.-