Lisa Williams mössa/keps
Är det några fler här inne som måste lägga locket på som hon gör?, för att få vara ifred från andevärlden. Hon verkar ju vara EXTREMT motaglig. Hon är ju helt otrolig på det hon gör.
Annars pratas det ju om att bestämma sig för att vara öppen el stängd.
Så nu blir jag lite nyfiken på er härinne.

Skall bli spännande och höra några svara på detta..
Lisa Williams är helt otrolig och en sån härlig människa..

Hon är så mysig Lisa med mössan :) Ja man måste lägga locket på för att få vara ifred många gånger, precis som med levande, man bestämmer själv när dom får komma hem på fika, har man inte tid just då så får man be dom återkomma. Mössan är hennes sätt att visa att dom inte får komma till henne när hon tar den på sig. Alla gör vi nog på olika sätt, man kan bara säga att nu är jag stängd t.e.x. Även om jag har sagt ifrån så händer det ju ofta att dom gärna vill fram ändå fast jag kanske inte har tid just då, då säger jag det, att jag har inte tid just nu men du får gärna återkomma när jag är klar med det jag gör, om det är mina anhöriga. Det är vanligt att personers anhöriga kommer hit innan personen kommer hit på en sittning eller om jag ska till ett hus men då säger jag att dom får vänta tills personen kommer eller tills jag kommer till huset, det respekterar dom såklart, många är ju så glada och ivriga vilket jag tycker är gulligt :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jag vill berätta om när jag var barn. Det började när jag var 10 år, då fick jag jättestarka känslor av att jag var tvungen att hålla händerna på mitt huvud, jag satt där och kände att jag stängde igen något men förstod ju inte då vad det innebar. Mamma pratade med mig om det sen när jag var ca 14 och då förstod jag vad det handlade om. Första gången det inträffade satt jag på golvet nedanför mammas säng, mamma låg i sängen och min lillebror som då var 5 år hoppade runt i sängen och i rummet och vi pratade om något jobbigt som pågick just då. Plötsligt ser jag saker framför mig om mig och min bror, det jag såg var i en annan tid och en annan plats, då kände jag jättestarka energier på kronchakrat (visste inte då att der var det) så jag la händerna där och satt en stund och kände hur jag stängde något, detta fortsatte i alla år tills jag förstod att jag stängde igen för andevärlden. Så mitt sätt då var att lägga händerna på huvudet :) För bara några år sedan berättade min styvpappa för mig att det där hade jag gjort sen jag var ett år, han hade många gånger undrat varför jag hade gjort så :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

#3 och 4
Tack för dina fina berättelser

Tack för att du delar med dig. Väldigt intressant. Ok, nu fattar jag

#4 Tack för din fina berättelse!