Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettsorg
Läst 1106 ggr
Helleh
0

Min vän är död.

Fick det bekräftat av folkbokföringen & senare nu av polisen & även datumet. Det gör mig helt säker nu på att det var min vän som varit här & hälsat på, lekt med min sons nya leksak han fick av mormor, som kan spela osv & spridit lite kyla omkring oss..

HAn visste om min & min dotters nyfikenhet & rädsla för "det övernaturliga" & det som gör mig så säker är att leksaksbilen började spela, samma melodi 4 ggr med olika lång tid emellan ( tror inte på dåliga batterier då den var ny), den var vänd mot mig & den spelade inte mer efter att min dotter kom ut ur duschen & det skedde på dagtid…

Jag tror mkt väl att det var han som tog hänsyn till vår mörkerrädsla :)

Jag kommer sakna honom fruktansvärt mkt, men samtidigt är jag glad för att han fått frid & äntligen får träffa sina nära & kära som han saknat så oerhört mkt. *kram*

signemo
0

Kan bara kramar om. Har själv misst vänner både genom sjukdom och en som själv valde att avsluta sitt liv här. Man är väldigt ledsen samtidigt som man unnar dem all ro de kan få.

Var rädda om varandra

wolfie
0

Jag beklagar det som inträffat..Men nu vet du vad som hänt iaf..Så du slipper fundera..Hoppas jag var till en hjälp så du kunde lösa detta snabbt..

många tröstekramar

Carina

rosmarin90
0

Varma kramar till dig i din sorg. Skönt att du fick veta hur det låg till i alla fall. Ovissheten är det som är värst.

kram Rose

Tinnie
0

Varma tankar och kramar till dig. Tänker på dig!

Kram
Tinnie.

Ljuset
0

Sänder en kram till dig.

Vibeka
0

Varma kramar och massor med ljus till dig nu när du har fått vetskap. Han har de gott nu trots allt.

Helleh
0

Tusen tack för alla kramar! Jag ska komma ihåg dom & alla annan vänlighet när chocken börjar släppa & sorgen tränger sig på för mkt!  *kram*

Eija
0

Tröstekramar till dig från mig med, trots din sorg så är det skönt att du fick veta…..

Mavios
0

Tröst och stykra sänder jag med kramar och varma tankar till dig.

Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.

Britt-Marie
0

Tröste kramar sänder jag dig..

Rocktjejen
0

Usch! ryser o har tårar i ögonen Gråter

Vilken svår situation för dig att du inte har kunnat nått honom och dessutom befinna sig 70 mil hemifrån..

Hoppas han nu har fått ro i sin själ..

*tänker på dig*

varma kramar Eva

stina63
0

Skickar varma tröstekramar till dej,,,

Kramis Tina

Helleh
0

Tusen tack igen för fler kramar!

[Chakra]
0

Varma tankar och kramar går till Dig Helleh!

Thinka
0

I sorgens stund, finns det inga rätta ord. Sänder dig en varm tanke och en kram!

Marina2
0

Varma tankar o kramar till dig.

Trisha
0

Vad vackert du kan tänka om det här, vilken styrka mitt i din sorg!

Alla varma tankar till dig!

Kramis från Elinor

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

[Hellas]
0

Sänder varma kramar  till dig!

camecat
0

Beklagar

NancyAlke
0

Stora varma kramar till dig!!!

ruphus
0

Jag beklagar sorgen!

Kram!

Tuva-Lena
0

Så tråkigt Helleh! Varma tankar och styrka i din sorg! Kramar!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Andina
0

Mycket Ljus och Kärlek till Dig!
Jag hoppas att du så småningom kan finna tröst i
att din vän är Fri! Och att du vet att han faktiskt finns
även om han inte existerar i fysisk form längre.
Han har helt klart en väldigt varm Kärlek till dig och de
dina! Ta emot den!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Njord
0

Ord synes otillräckliga, men jag kan bara instämma i de föregående skribenternas inlägg. Var förvissad om att din vän är bortom all smärta och alla mänskliga bekymmer.

sofie28
0

beklagar