Gör det ändå!
Här kommer ord från Moder Teresa som jag tycker är så bra och tänkvärt
Människor är oresonliga och självupptagna.Förlåt dem ändå!
Om du är snäll,så kanske människor anklagar dig för att du har själviska motiv för det.Var snäll ändå!
Om du har stor framgång i livet,så kommer du att vinna en del falska vänner och några sanna fiender.Var framgångsrik ändå!
Om du är ärlig och uppriktig, så kommer människor kanske att lura dig. Var ärlig och uppriktig ändå!
Vad du har spenderat många år att bygga upp, kan någon förstöra över en natt.Bygg ändå!
Om du finner inre frid och glädje, så kanske människor blir avundsjuka.Var lycklig ändå!
Om du gör något gott idag, så glömmer ofta folk det i morgon.Gör goda saker ändå!
Ge världen det bästa du har,det kanske inte räcker.Men ge världen det bästa du har ändå!
Du förstår, i slutet är det mellan dig och Gud, aldrig mellan dig och dem ändå!
Tack! Ska försöka hålla det i minnet, om jag inte till och med skriver ut det. :)
Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.
Den är suverän - vi har trykt den i vår Tidning Lyztran!
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Underbar och tänkvärd
mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus
"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"
"Ingen är felfri"

Jag har texten på en affish men nu ska den sättas upp på väggen också, så bra och tänkvärt!
Kram
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Dessa ord är verkligen tänkvärda och bra.

Vackra ord - Men det svåra är att verkligen göra som de säger!
Har aldrig träffat nån som lever upp till det, ännu! 

ja det är verkligen vackra ord.och det är svårt att leva upp till men man kan ju alltid försöka så gott det går