Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 772 ggr
Jonnis
0

vilken dröm!

Vilken dröm jag hade inatt. Min mamma och jag var utomhus och hon frågade om jag skulle kalla på UFOt. Jag var nervös och gjorde det…det hände inget och jag blev lugn, tills jag hörde långt bort ett surr (som finns på filmen när en farkost kommer). Jag sa då att jag ångrar mig och det var helt okej för mamma. Vi gick in i bostaden och jag undrade om utomjordingen kunde komma in. Nej sa mamma, de sparkar inte in dörren.

Plötsligt ringer telefonen, mamma svarar och dörren öppnas. Va fasen, vi skulle ju inte släppa in honom! Iaf, han kommer in och jag känner att det var skönt att han inte såg ut som på alla filmer man sett. Mannen var kort, 170cm ca, ganska knubbig, hår på sidorna på huvudet, hög panna (ca 20-30 cm lång panna) och hade på sig en mörk kostym med vit skjorta.

Han gick fram till mig och sa "det är du som behöver mer kraft". Jag fick då rulla ihop mig i fosterställning och han liksom la sig bakom mig och höll om mig. Det hände flera gånger.

Sedan gick han ut genom dörren o försvann.

vad tror ni?

ikna
0

Mannen du drömmer om är din manliga sida. Eftersom han kommer från rymden, är det en främmande sida. Din manliga sida förenades med dig, när du låg i fosterställning och han låg bakom och av detta fick du energi/kraft.