Kvällens övningar 17/8
Här kommer listan på er som kom med ikväll. Listan kan komma att fyllas på under dagen så håll gärna koll om du inte står med just nu. När ni ser ert namn här så vill jag att ni skriver i tråden så vi ser att ni är med :)
Jag kommer sen en stund innan det är dags ikväll att skriva här i tråden när ni har tillgång till den dolda delen och hur ni ska göra om ni inte kommer in.
Lycka till allihop ikväll!
sweethoney - Hellas
kajanus - Zedd75
MargaretaA - Thinka
Angel60 - Inga-Lena
ClarasMamma - camilla-s
celeste - Zedd75
liaW - Thinka
misel - Ina123
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jag tackar och bockar för att jag får vara med :)
kram lia

Tack för att jag får vara med !
Och oh, så spännande det ska bli!!
Kram
Amor vincit omnia

Tackar med…vilken tid är det för oss första på listan? Ska ställa larmet *Ler*

Ja just det.. tur du sa det om tiden. Det var ju Thinka som skulle jobba med mig, och hon hade ju 2 ikväll. Blir det jag vid 9 då, eftersom mitt namn stod sist?
Sedan undrar jag om det ska var ett speciellt kort som Thinka behöver eller om det duger med det jag inne på min sida, som är ur grodperspektiv, eller något ;)
vad roligt att få vara med. men jag har missat vilken tid som gäller…

Tack, tack, tack

#4 och #5 Jag börjar gärna med MargaretaA kl 20.00 med reservation på fem tio minuter. LiaW ca 21.00 om det är okej för er två? På den låsta tråden vill jag gärna ha ett kort på er, jag går inte gärna in på era personliga sidor innan för att inte få information i förväg.
/minna
Gud va kul att jag får vara med i kväll men det blir ju inte match om min bror ska läsa ev mej
Har bytt namn hetter wolf_86 men heter ClarasMamma nu ler¨
Kram
Ta till vara på alla nära och kära du vet aldrig när dom lämnar denna jord <3
http://pysselgummsan.blogg.se/
okej tack Thinka då vet jag 
Hej, Vad kul för er som skall vara med. Önskar alla lycka till.
Det är så konstigt , det börjar krypa i skinnet av spänning inför kvällen övningar fast jag inte skall vara med. Anmälde mig inte eftersom jag inte visste hur kvällen skulle vara här.
Ha en riktigt fin kväll
Var rädda om varandra
Hej, Vad kul för er som skall vara med. Önskar alla lycka till.
Det är så konstigt , det börjar krypa i skinnet av spänning inför kvällen övningar fast jag inte skall vara med. Anmälde mig inte eftersom jag inte visste hur kvällen skulle vara här.
Ha en riktigt fin kväll
Var rädda om varandra
Signemo - samma sak här! Säkert läst det här meddelandet ett 40-tal gånger idag 
#10 Japp, nu blir det en sån där kväll som man inte får nåt gjort för att man bara sitter här och klickar uppdatera… Fattar inte varför man gör det … för egentligen går ju aktiviteten ner på forumet när övningarna pågår… men man är sååå rädd att missa nåt, och så känner man av all energi…
#13. Kan de bero på att vi är lite tokiga tror du.
Jag gör precis som du.
Var rädda om varandra
#14 ATT det gör… tokiga och luddiga i huvet 

Lycka till ni som blir med i kväll!
Nancy..jag har mina dagar jag med..klickar o klickar..
Lycka till alla..jag är mer än luddig efter kräftskivan igår. Huuuua.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#17 AHA det var därför som du inte vågade slå på webcamen 

synd man inte kom me nu när man var barnfri eheh men kommer ävl kram o lyucka till på er
Lycka till nu ikväll!
Själv ska jag till tvättstugan eftersom de inte får i ordning vår tvättmaskin och tumlare! Ska bli spännande att läsa när jag kommer hem igen!
Kramisar
~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~

Roligt dessa övningar börjar igen. Lycka till ni som ska träna!

Det ska bli spännande. Jag önskar er som tränar Lycka Till!
Lycka till i kväll…
Kramis Tina
Lycka till allihop, det blir en garanterat jätterolig energirik övningskväll och det är ju alltid så att även om man själv inte är direktaktiv utan mer engagerad utifrån som tex. Signemo och Nancy så får ju även Ni en hel dos av energi på köpet *S*.
Sedan vet jag att Ni brukar vara otroligt hjälpsamma när det börjar krångla med att komma in i de låsta trådarna. Jag menar, ni vet ju detta med in och utloggningar osv.
Kram allihop…Nu kör vi så det rycker
Här kommer ännu ett stort lycka till och ha det så bra från mig. Det sprudlar liksom i magen på mig. Kramis
Var rädda om varandra
Önskar oxå er alla lycka till ikväll. Kram på er

Nu är allt klart. Ni kan se era trådar med en blå nyckel framför. Om ni inte ser den direkt så kan den ligga på nästa sida då dom trådarna blandas med övriga forumtådar. Om ni inte ser någon blå nyckel alls, uppdatera genom att trycka F5-tangenten, annars provar du att logga ut och in igen. När ni ser era trådar så skriv där så vi ser att ni finns med.
Elisabeth
Lycka till och puss på alla 

Många Goa Kramar
Annisangel
Elisabeth jag ser inga nycklar fast jag har loggat in och ut fela gånger har uppdaterat med..;S

Jag ser inte heller någon nyckel…..

Samma här jag ser inte heller ngn nyckel.

#29 Jag vet inte vad som är fel, när jag lägger in ditt nick där så kommer det inte med, det sparas men fösvinner lika fort. Jag ska kolla upp det och hoppas att det ordnar sig
Ni andra finns med och ska kunna komma in.
Elisabeth

#29 Nu har jag fixat det så kolla nu om du kommer in.
Elisabeth

#30 Har du uppdaterat? Loggat ut och in igen?
misel kom in nu såg jag :)
Elisabeth
ett tips är att hålla in ctrl när ni uppdaterar med f5, då tömmer man cookies samtidigt.

#30 Nu ska det fungera så testa igen.
Elisabeth
Nu funkar det för mig…
oj nu som först såg jag att ja va med
är jag försent ute?

Ja det är för sent nu, men skriv gärna upp dig till nästa gång eller en annan söndag.
Elisabeth
Oj, nu har det blvit nåt missförstånd! Jag skrev i tråden där du undrade Elisabeth, vilka som ville vara med ikväll, att jag hade tre st andra som jag höll på att läsa av/länka åt, så jag blev tvungen att fixa dom först - Därför strök jag mig från listan, men antagligen har du inte sett det.
Oj, nu blir du så besviken Angel60, men om jag tar dig imorgon eller på tisdag då? Jag har precis skickat iväg en avläsning till signemo och skall börja med länkningen nu..
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

#41 Vi har löst det Inga-Lena :)
Det blev ett missförstånd då jag redan hade skrivit på ett papper att du skulle vara med men hade inte sett det inlägget förrän allt var klart ikväll :)
Kramisar!!!
Elisabeth
Åh, vad skönt! Men vad hände med Angel60 då? Vill inte göra henne besviken..
Kramisar! ;)
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Mit Internet Explore låste sig och nu kan jag inte komma tillbaka till min länk där Zedd precis börjat läsa av mig…. ser ingen av hänglås trådarna…. hjälp :)
Jag har också läst allt ni fått fram och det är så intressant!
Ni är verkligen jätteduktiga!
Ska bli roligt när jag känner mig reda att öva! Det är snart dags!

Nu lyckades jag få fram min länk….. efter 5-6 ut och inloggningar så kom de fram….hänglåsen =)

Tack till alla er som sällde upp ikväll!
Kramar!
Elisabeth

Kom hem från kurs ikväll (medialt med Jens) Blev så glad att ni är igång med "nya" sidan och roligt att det verkar funka nu med allt (nästan*ler) Hoppas det funkade bra för er alla!!
Kramar!
Kerstin
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Jag vill tacka Thinka för ett fantastiskt tålamod med lilla mig och för ett otroligt bra jobb! Jag ska läsa allt i morgon och se om det inte ramlar ner ännu fler poletter ;)
Tack Elisabeth oxå för att du fixade och ordnade..
kramar

Jag vill tacka Zedd75 för igår, det var första gången för mig och jag var väl inte så snabb som man skulle vara i svaren. Jag tänkte nog och funderade för mycket.
Ska skärpa till mig om jag får vara med någon mer gång…
Kram till Zedd75 och Elisabeth
jag vill be om ursäkt att jag missade det ttoalt, inte alls likt mig….förlåt o ja hoppas på en ny chans.kram ps kan ställa upp i princip när som om ngn vill öva…..bara pm mig så löser det sig,tack på förhand
Jag anmäler mig till nästa söndag om det går bra !?
Många Goa Kramar
Annisangel

jag med nästa sönda:9
Går det att anmäla sig redan nu som övningsobjekt till nästa gång? I så fall vill jag gärna också anmäla mig! 
Jag hänger inte riktigt med var man kan läsa om de övningar ni gjorde igår..? Men det kanske är "låst" så att bara ni som medverkat kan läsa… Om någon vet så får ni gärna förklara hur det fungerar!

#55 Det kommer en ny tråd inför nästa söndag och där ska vi förklara mer vad det innebär.
Elisabeth