Kameran e borta!!!
Egentligen är jag emot att ta hjälp med sånt här "trivialt" som borttappade saker, men jag kan inte hitta min kamera.
Sist jag hade den var på en möhippa i maj. Fotona har lagrats in i datorn så jag har ju fått med mig den hem den gången. Men var har jag lagt den nu??? kan inte minnas mig använda den efter denna tidpunkt.
Typiskt förvirrade jungfrur att sprida runt saker och ting.
Att jag aldrig fått till det med en bestämd plats för kameran har jag mig själv att skylla för.
Finns det någon vänlig själ som vill känna efter var den gömt sig? den är silvergrå om det nu kan vara till hjälp.
Mvh Crowone
Jag får papplåda och säng till mig, samtidigt som jag ser ett träfärgat skrivbord. Jag får också ologiskt och textil till mig.
Tyvärr fattar jag nada av detta samelsurium, men du som vet hur ditt hem ser ut kanske kan få ihop något mera logiskt av mina virriga bilder.
Glömde skriva en sak… Jag tycker att det är bra att folk skriver om borttappade saker, bara det är ok att få svar av oss som tränar och inte alltid är så himla pricksäkra.
Kan dock bli lite irriterad när det skrivs om borttappade högersockor eller godisbitar… kan ju finnas gränser för hur triviala saker man söker… men en kamera är ju värdefull, inte bara pengavärde i dom dessutom.

Tack för ditt svar.
Så duktig du är!! Jag ska förklara vad som kom till dig, även om det inte hjälpt mig att få fram kameran än.
Mitt "skrivbord" är ett bord med en typ linneduk på. Därav trä och textil. Papplådan är den jag trodde den låg i, där jag rotat flera, flera gånger men inte hittat den. Den finns alldeles bredvid en säng. Så helt ute och fiskade var du inte, Hihi!
Ska försöka ta mig i kragen och leta riktigt seriöst här hemma i veckan. Har haft en tuff tid nu ett tag och har inte gjort nån sån där extrem-letning än.
Ja kameran är värdefull inte bara ekonomiskt utan för att det finns bilder på den som jag råkat radera i min dator som jag vill ha överfört igen.
Jag är övertygad om att den ska ligga här hemma och tids nog får jag la svar. =)
Kramar från crowone!
Haha, ja, det förklarar varför det inte gick att få någon ordning på alla intryck. Men du, tänk på att jag fick ordet ologiskt också, har du inte någon fler pappkartong eller annat som kan knytas till det som jag fick fram… något ställe där du inte kan tänka dig att den ligger, så att det blir riktigt ologiskt!
Lycka till!

I någon väska, kanske handväska som du använder sällan?
Det verkar ju ologiskt, men kan ju vara så

Alla får vi olika ;) för jag känner att den ligger i ett handsfack eller liknande i en bil. Fast jag TROR inte att det är din bil.. och bilen är blå, tror jag..jag tror inte att du kommer få se den igen. Det är en vän som har den.. men är inte säker på att den lämnas tillbaka..
Har aldrig testat förut.. fick bara en känsla xD förlåt för ett dumt svar!

Det var inget dumt svar palsernackan. Gå på det du får till dig. Här får alla försöka. Du kan ha helt rätt.
Kram

tack

Tack allihopa!! Jag blir så glad att ni ens försöker hjälpa mig. Bilden jag vill ha tillbaka är en bild tagen på ett helt möhippegäng. Den blev så bra och jag vill ge den till bruden. Ska nog genast kolla min bil! Har faktiskt inte ens tänkt på den……(ologiskt?)
Fortsättning följer….

JACKPOT!!!!!!!! Tjohoooooo!!!!!!
GUUUD, så glad jag är!!!! *gör vår-skrik av lycka*
Tänkte att jag skulle kolla bilen, gjorde det men inget napp. Tänkte sen kolla alla väskor som finns…….OCH DÄR LÅG DEN. Ologiskt som bara den, i en väska som jag inte använt på mycket länge, Hahaha!
TACK, TACK, TACK snälla ni som har hjälp den virriga jungfrun!!!
Och då särskilt till mommo!!!! Kram på er alla!!!!

Det är kul när det funkar! Det bara kom så tydligt till mig.
Härligt mommo!!! Du är sååååååååå duktig!!!

Men du mommo, du e ju bara för bäst!!!! Allt beröm ska'ru ha!

Och ingen kan vara gladare än mig!
Fast du är också duktig NancyAlke, det har jag märkt!
Tack mommo… är bara lite ojämn om man säger, tolkar ofta fel, men när det blir rätt…så brukar det bli ordentligt rätt 
Jag blir ju lite nyfiken på en par saker runt det här med kameran, låg den i närheten av sängen eller skrivbordet och var väskan av tyg? Vill bara veta om jag hade snurrat till det helt eller bara lite 

Nje, det gjorde den inte. jag tror du sett var jag letat typ.
Kameran låg i garderoben i hallen. hade inte kollat där alls innan. kameran ligger i en väska som är av tyg ja, precis som du frågade om.

Jag vet inte. Jag bara såg att det var mörkt ( in i en väska) och så bara visste jag att den var i en väska. Och det kom till mig väldigt snabbt, redan före att jag hade läst inlägget tillslut.
Det är ofta så har jag märkt, att om jag verkligen ser någonting så kommer det till mig direkt, ibland ser jag det redan när jag börjar läsa inlägget.
Fast ibland missar det ju också. Och det är lite svårt att skilja på vad som är missat och vad som är riktigt
Tack! Det känns bättre att veta om man kommit helt snett eller varit nära… men här var det ju ordentligt snett då…
Är nog som du säger att jag såg var du letat, eller att om jag kunnat tolka "luddet" helt, alltså varit mera vältränad på det här, kanske kunnat se att du inte skulle leta mera där du letat utan att du skulle titta i nåt av tyg… Ska bli kul om man någon gång lär sig att tolka det man får till sig 
Hur som helst så var det ju viktigast att du fått tillbaka din kamera!

Visst är det vara så att ibland stämmer det bara och ibland är det så fel.
Jag testade ju lägga tarotkort i midsommras. Jag kände inte någon av tjejerna där eller visste ett endaste dugg om dem. Men den kvällen kände jag tydligt att det fanns energier omkring oss. Sen testade jag lägga för dem. Otroligt nog fick jag till mig vad korten skulle säga direkt.
Det lustiga i denna historien är att en av tjejerna frågade om sin sjukdom och om hur det skulle gå med detta. Jag fick ett kort som jag kände in som att hon skulle försöka vara lite mer positiv i tillvaron för att det skulle bli bättre. Sen kom kortet "hängde mannen". Jag fick försöka att säga till henne på ett lite fint sätt att hon körde med martyrskap vad det gällde detta. Nääää absolut inte, svarade hon. När hon gått ut ur rummet satt min kompis på andra sidan av bordet och bara tok-skrattde så tyst hon kunde. Det där var tydligen en "mitt i prick" jag lyckades få in, Hahaha!
Andra gånger jag lägger tarot får jag bara omöjliga kort att tolka in. Då släpper jag det och väntar till en annan dag.
Idag fick jag först upp kortet solen när jag tänkte på framtiden och sen kom 10 svärd upp. Helt olika kort för samma fråga. Då är det bara att släppa det.

Haha :d grattis ;)

Tackar och niger! Ja det är så det känns när den varit borta sen maj månad. =)