Ramsbergsgårdens Medlemsvecka!
Oj oj oj - det finns inte ord för den veckan vi har haft - helt fantastiskt:-) säger som kirsti i idol - Halleuja moments hela tiden!
Vilka härliga människor som var här både deltagare och Medarbetare. och alla goa forumdeltagare med, ett av syfterna var ju att bevisa att det faktiskt går att sammarbeta olika skolor emellan - sammarbete inte konkurans
Vi hade allt om mediumskap i sammarbete både vår skola RSS och Anders Åkessons skola SLD. Jätte kul! Elevseansen med bla andra Minna här ifrån var ju en höjdare blan många höjdare under veckan!
Vad duktig du var Minna och de två andra med - man blir liksom stolt i hjärtat!
Fler andra Lärare medverkade med meditationer , behandlingar och sittningar. mm.
Sen hade vi Medeltidsfest som inte heller gick av för hackor - lägger ut en länk så ni kan höra(man ser inte så mycket) hur kul vi hadde (om det går) det är lotta som spelade in!(hoppas det är okay att jag lägger ut den för dig Lotta) Kristoffer gjord en fantastisk eld uppvisning. Poesie björnen Trumade och Estelle bjöd på långdans med medeltidssång. Hans byggde vår nya medeltidsal - från ingen ting! helt fantastiskt.
Den spiritualistiska Andakten var vacker i sin helhet som Anette e:son Wiklund höll- inte mångas ögon var torra- men den absoluta höjdaren blev ju den Fysiska seansen som andevännerna bjöd oss på med Anders Åkesson som medium.
Vi var runt 16 personer som bevittnade denna seans - där trumpeter och bjälra leviterade i rummet och smekte os på våra huvuden de bjöd också på ande teckning som ritades och skrevs.(automatskrift) en Barn hand som materialiserades och tog på oss(garanterat inget barn med i rummet) + att alla deltagare satt fastbundna i sina stolar med buntband. Anderöster både trans och oberoende direktröst - sist men inte minst en apport( = föremål som ande värden tar in i seansrummet!) en liten kotte med sillverfärg på.
Tack Ande vännerna och naturligt vis Anders Åkesson, som medium utan honnom hade detta inte kunnat ske
Man blir välldigt ödmjuk att andevännerna gav oss detta på vår första medlems träff- TACK!
Ni kan läsa mera om vår Vecka i vår Tidskrift Lyztran! - där kommer full rapport av hela veckan!
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Fick tyvärr inte in video snutten - så det fick bli en bild på vår nya medeltidslokal där Poesie Björnen står och trummar för oss
Kram Jane
Det blir ett årligt återkommande evenemang

Måste verkling försöka vara med nästa år det låter så sagolikt härligt Kram från oss

Det låter väldigt underbart Jane och jag förstår att du är uppfylld av alla fina energier efter den här veckan. Samarbete ser vi mer och mer av nu vilket gläder mig jättemycket, det höjer energierna rejält :)
Kramar!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Av att läsa vad ni gjorde där, känner jag verkligen att det måste ha varit en upplevelse….va kul ni måste ha haft….och så spännande…..
Oj, det låter som ni haft en underbar vecka. Härligt med den fysiska cirkeln också.
Åh vad underbart Ni har haft, vilken grej!
Jag förstår att det säkert är blandade känslor just nu för din make och dig Jane.
Man planerar ju länge……sedan verkställer man och då har man mer än fullt upp…..sedan blir det tomt!
Å andra sidan har ni ju nu underbara minnen kvar.
Kram //Hellas

Vad härligt det låter alltsammans! Ljuvligt låter det också med den fysiska…..
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus
Ja allt var verkligen så bra som jag skriver - och blir något attt falla tillbaka på i vinter att minnas.
det är så roligt hur ande vännerna leder en till olika saker att göra och skapa! Känns som att detta kan bli välldigt stort (vilket det redan är) men större i framtiden
Nästa år får ni vara med alla goa här ifrån med, de som vill
Kram Jane
Hallå - ni som var med - är ni på semester
Kom hem nu och såg tråden om medlemsveckan. :-)
Ja det var en underbar vecka med många Halleluja moments.
Det var så roligt att träffa alla och jag har lärt mig mycket.
Ja medeltidsfesten var kul!! Jag hade tur att hitta en klänning att låna, men den satt tajt över bysten. Senare på kvällen var jag tvungen att ta av mig den så jag kunde andas djupa andetag utan att riskera att spränga sömmarna. :-)
Javisst det är okej att du lägger ut den och det jag fotat. Det var ju en del ansikten i bilderna, det såg jag i kameran och sen i datorn blev det nästan lite läbbigt för det var så många ande ansikten. Ja Jane, den Fysiska seansen var en riktig höjdare!! Jag är så tacksam och glad att jag blev utvald av andevärlden att vara med på den. Det var en underbar upplevelse. :-) Kommer leva länge på det. :-) Ja vi satt fastbundna och det var helt ok!!
Ja jag vill också tacka andevännerna och Anders Åkesson för att vi fick vara med på den Fysiska seansen. Vill tacka alla som var med där. :-) Jag ser fram emot att läsa Lyztran om medlemsveckan (och annat med :-) ) och att det nog kommer finnas lite intressanta bilder att se. 
#13 Tack Lotta
för ditt inlägg och för din härliga energi och de fina halsbandet jag fick av dig - vill liksom inte släppa det:-)
Och för alla fantastiska kort du tagit - när jag har mera tid ska jag studera vidare - du tycks ju ha förmågan att fånga våra ande vänner på bild:-)
Kram Jane
#14 Varsågod! :-) Det var kul att du gillade halsbandet. Ja studera korten och berätta gärna sen vad du såg. Det var roligt att det var så mycket på korten. :-)
Kram Lotta
#15 det ska jag - kram Jane

Vill också passa på att tacka för en helt underbar vecka. Det va trevligt att få träffa så många härliga människor. Ser fram emot nästa träff redan
. Ett extra tack till Jane o Joel som arrangerade denna härliga vecka. Och alla ni andra som va med och deltog.. Minna det va härligt att se dig arbeta det gjorde du kanon.. Och ni andra som va med på elevseansen.. Och till Anette som gjorde en fin andak.
Kram Lisbeth
#17 Tack goa vännen! och tack själv för ditt och Anders deltagande!!!!!!!!!!
Det är härligt att arbeta tillsammans:-)
Kram Jane

#0 Borde du inte bilda någon sorts organisation, nu när det går så bra att samarbeta. Bra att smida, medan järnet är varmt, heter det som bekant.
#19 Tack för råden - du kanske vill vara med - vem du nu är
Puttar denna tråden - då vi vill få in egna reflektioner ifrån deltagarna som var med på Träffen - för kolage till Tidningen Lyztran!
Så skriv för brinnande hals - är ni snälla!
Kram Jane
Jag har redan skrivit. 
#22 Ja ja mensan det har du och det var bra med:-)
Jätte tack - hoppas fler lämnar in sina allster!
Kram Jane
Oj, denna tråd har jag missat ser jag! Låter spännande hade mer än gärna varit med och då speciellt på den fysiska seansen…
Kram Erika
#23 Varsågod! :-) Ja hoppas fler skriver om sina upplevelser. :-)
Kram Lotta
#25 Det hoppas jag med - våra engelska medlem som var med har skrivit
hoppas fler kommer in!