Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettertipsråd
Läst 1152 ggr
signemo
0

Fler frågor

Hej på Er.

Dagens frågorfrån mig är.

1.Känner man av när man blir avläst,tex. via övningarna vi har här eller om någon försöker göra det annarsGlad.

2. Nu när vi läser av här, har personen valt kortet, tagit kortet, är det nytaget eller kan det ha suttit i ett album länge.?

3. Finns det böcker  man kan läsa vidare om fenomenet?

4. Eftersom jag tycker detta är spännande, funderar jag på det det med tarotkort, som jag inte kan något om. Kan man köpa sådana och bara öva i sin ensamhet Glad därhemma eller måste man ha försökskaniner från början?.

5. Får man fortsätta skriva frågor om dittan och dattan på det här viset, skall jag kanske lägga dem i nybörjartråden jag såg häromdan.

Kram  på Er.

Var rädda om varandra

signemo
0

Puffar upp mina frågor om det är ok

Var rädda om varandra

Katarinaj
0

1. Jag kände inget när jag blev avläst…tror jag *L*

2. Vet ej

3. Vet ej

4. Absolut, det har jag gjort, du kan pula med dom själv hur länge du vill och känner att det "räcker".

5. Här frågar vi hur mkt vi vill *L*

Kram Katarina

Njord
0

#2 - Bra svar! Jag instämmer helt, tycker samma som du! Glad

Soffe
0

Håller oxå med :)

Elisabeth-J
0

1. Det är nog olika, beroende på hur känslig man är. Att någon läser av utan din vetskap och ditt medgivande hoppas jag då inte att det sker för det är inte jysst i så fall.

2. Det är nytagna foton och personen väljer själv och i en del fall har dom själva tagit fotot. Dom foton som väljs har en koppling till den personen på något sätt.

3. Det finns säkert böcker, men jag kommer inte på titlar just nu

4. Ja du kan öva i din ensamhet med tarotkort. Det är många som lägger kort bara för sig själv.

5. Skriv på bara, här svarar vi så gott vi kan :)

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

signemo
0

Tack snälla för era svar. Ibland pluppar ju bara frågorna fram.

Kram och god natt på er när ni nu lägger er.

Var rädda om varandra

annemarili
0

Jag vet att det inte hör hemma här men känner det så starkt. Läs aldrig av någon som du inte bett om lov till. Vet inte varför det kom så starkt men var bara tvungen att skriva det.

Kram och lycka till! Anne Mari

signemo
0

Nej, det låter ju självklart.  Det är ju därför det är så bra att få testa här.Det har ju med etik att göra..

Nu kom nästa fundering över mig. Men tänk om jag läser av ett kort som någon valt och där jag känner både den som valt och den som tog kortet. Fast det är ju ofrivilligt. MAn borde nog inte fundera så mycketFlört. Kramis

Var rädda om varandra

Ljuset
0

En gång satt jag med ett foto på en dam som har gått över till andra sidan. Jag berättade vad jag fick fram om henne och helt plötsligt så kommer hennes man och vill förmedla saker. Det var en sådan stark länk att jag helt enkelt kunde känna att jag stod i deras hus som dom hade då. Det kommer jag aldrig att glömma.

Njord
0

#8 Signemo - Jag tycker du gör det krångligt i onödan. Om DU bara BESTÄMMER vem du ska läsa av så slipper du fundera över vem det är. Alltså du tar allt som kommer för givet att det är till den du ska läsa kortet för!

Svårare än så behöver det inte vara! Glad

signemo
0

Du är en klippa NjordFlört

Var rädda om varandra

Njord
0

#11- Tackar!

*sjunger för mig själv…..Steady as a rock…(Bryan Adams)* LalalalalaCool

Elisabeth-J
0

#7 Att det kom så starkt kanske beror på att jag skrev det i #5 :)

#10 Visst är det så, det är lätt att man krånglar till det mer än man behöver. Men man styrs också många gånger för man tror att det måste vara som det står i en bok eller för att nån annan säger att så måste man göra.

Enklast och att göra som man känner själv är det rätta :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Njord
0

#13- ang.#10- Jajamen visst är det så, vilket de flesta upptäcker när de släpper alla måsten och tror och litar på sig själva!

Böcker är nog bra både för att komma igång och även om du ska ge dig på något nytt och oprövat, men det är olika för alla!

Alla kan! Om de bara törs tro att de kan!

Släpp dina försök till kontroll och analys när du börjar med din mediala utveckling. Även om du tror att du fantiserar så släpp ut det genom munnen, hur tokigt det än verkar för dig!

Då ska du bli förvånad hur väl det kan stämma för sittern! Skrattande Och DET är den bästa kicken framåt som du kan få!

signemo
0

Hej på Er. Visst är jag bra på att krångla till detFlört. Men det är så bra här. Man känner att frågorna får hoppa fram.

Det är nog det där att lita på sig själv, Får väl jobba på det. HA en skön söndagseftermiddag.

Var rädda om varandra