Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 664 ggr
Elisabeth-J
0

Dagens 17/8

Här kan ni skriva er egen dagens, lite tankar och eftertankar kanske :)

Dagens humör: Dagens borde: Dagens frisyr: Dagens klädsel: Dagens väder: Dagens planer: Dagens materiella, vill ha: Dagens längtan: Dagens tanke: Dagens middag: Dagens tråkigaste: Dagens personer: Dagens irritation: Dagens låt: Dagens glädje: Dagens inspiration:

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Britt-Marie
0

Dagens humör: Ganska så bra Dagens borde: Få fönstren tvättade men det får vänta Dagens frisyr: Som vanligt Dagens klädsel: Jeans och jumper Dagens väder: Lite mulet och ca 16 g varmt Dagens planer: Åka och handla inför veckan som kommer. Så jag slipper bära själv sedan Dagens materiella, vill ha:- Dagens längtan: Att få träffa lilla Liam snart igen Dagens tanke: Vad tiden går Dagens middag: Blir nått enkelt Dagens tråkigaste: Att det skall bli att regna fram på dagen Dagens personer: Alla goa människor här på ÖN och så mina nära Dagens irritation:- Dagens låt: Har inte lyssnat nått ännu Dagens glädje: Att jag får mer och mer krafter Dagens inspiration: Kanske tar fram penslarna..

Njord
0

Dagens humör: På hugget! Tungan ute Dagens borde: Finns inga borde…."JAG ÄR" bara i flödet Dagens frisyr: Tuppkam Dagens klädsel: "Svennekostym" Tee + mjukisbrallor Dagens väder: Grått och dystert - Härligt! Glad Dagens planer:  Inventera/fundera på vad jag ska satsa på i höst Dagens materiella, vill ha: Pengar - detta otäcka faktum! Dagens längtan: Förståelse och ömsesidig respekt Dagens tanke: *Många, många* Dagens middag: Vet ej, chefen har inte sagt nåt ännu! Dagens tråkigaste: Det kommer nog vartefter……. Dagens personer: Samma här! Dagens irritation: *hoppas att jag slipper* Dagens låt: Ah Nee Mah - Spirit Of The Canyon (2001) Dagens glädje: Att leva! Dagens inspiration: En och annan person…

Happyspirit
0

Dagens humör: Bergochdalbana! Dagens borde: Känns som det är massor, fast egentligen är det ju inte så. Dagens frisyr: den berömda tofsen!!! Dagens klädsel: tunika och byxor Dagens väder: ganska trist faktiskt, blåsigt och mörkt, regnet hänger i luften Dagens planer: överleva Dagens materiella, vill ha: mat, bensin och en hel bil, Dagens längtan: Efter solen Dagens tanke: Gör ditt bästa det duger gott, en sak i taget, Andas!

Dagens middag: Hehe, inte den blekaste aning. Dagens tråkigaste: ingen aning där heller, försöker att inte tänka på sånt idag. Dagens personer: Famljen, Elinor. Dagens irritation: Inget speciellt Dagens låt: ---- Borde kanske spela lite musik. Dagens glädje: Mina vänner och Niclas och barnen Dagens inspiration: Att jag åtminstonde kommit långt med städningen.

palsternackan
0

Dagens humör: ledsen

Dagens borde: Städa

Dagens frisyr: okammat, ruuffsigt

Dagens klädsel: svart tröja och rutiga byxor

Dagens väder: grått och regn

dagens planer: ingenting

Dagens materiella, vill ha: en systemkamera

Dagens längtan: kvällen

Dagens tanke: hemligt..

Dagens middag: vet inte