Charlottenberg
finns det någon här som bor där, eller någon annan anknytning dit, t.ex. kurser som ska hållas där eller något?
Eller någon som vet någon som bor där som är medial?
Amor vincit omnia

ställer frågan igen……. 
Amor vincit omnia
Vart ligger charlotten berg?
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

det visste inte jag heller i morse….. men jag fick det i skallen, och det har vägrat att släppa. Det ligger ovanför Örebro, nära norska gränsen tydligen.
Amor vincit omnia
Jag bor 7 mil norr om Örebro - mot dalarna till! sen finns ju Anders Åkesson och Lisbeth von Hartman i fjugesta - se i medium listan- som Elisabeth har!
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Tack Jane! *ler*
Jag fick för mig att jag ska leta efter en "mentor" där…….
Kram,
Carro
Amor vincit omnia

Charlottenberg ligger utanför Arvika mot norska gränsen. Men det kanske finns fler charlottenberg?
Var det inte en kvinna därifrån som var med på akademien mot det okända?
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo

Ja, det var det Charlottenberg jag menade. Men det kanske finns fler ställen som heter så….. *funderar*
Får nog kolla upp det! Tack för tipset om akademien för det okända.
Amor vincit omnia
Om man går på Eniro och Kartor, så får man 10 träffar på olika Charlottenberg, Danderyd, Köping, Arboga bl a…

Ja, jag har upptäckt det också 
Insåg att den koppling (om det nu är någon) till Charlottenberg som jag letar efter kommer att dyka upp av sig själv när det är dags.
Amor vincit omnia
#9 Tror jag också, att du kommer att få en vink framöver alltså 

#10 *ler* Ja, jag är ju inte alltid begåvad med tålamod…. Vill att mycket ska ske NU.
Men jag säger som en textrad i en sång: "Allt kommer till den som väntar, allt kommer till den som orkar härda ut…."
Amor vincit omnia