Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 495 ggr
Cristine
0

God Morgon!

Jag var på kräftskivan och hade roligt men samtidigt väldigt jobbigt.. först med febern..illrött ansikte..sedan glömde jag medicinen till restless leggs..så jag var tvungen att gå runt hela tiden..kom också på att man kan inte bedöva med alkohol så till slut var vi tvugna dottern och jag att ta en taxi hem.  Jättefint väder idag här i Timrå.

Önskar hela Ön en fantastisk söndag.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

wolfie
0

God morgon!Är mulet här nu o jag som tänkte ta mig en runda i skogen..Får bli regnkläder för finns mycket fästingar o jag har blivit biten 2 ggr redan…usch..

NancyAlke
0

Godmorgon alla! Vad bra om du fick en rolig kväll i går Cristine, även om den inte var perfekt. Hoppas nu att eländet som finns i din kropp tar och ger sig så att du får må bra igen.

Östersund bjuder även i dag på klarblå himmel och sol. Jag ska fortsätta flyttstöka och även förbereda mig för att jobba till veckan. Då gör jag mina sista dagar på mitt gamla arbete, just nu känns det rätt bra … inte allt för sorgligt trots att jag älskat det jobbet. Det jag gruvar mig mest för är väl själva "avtackningen"… skulle helst vilja smita, för jag gillar INTE avsked.

Elisabeth-J
0

God morgon! Här skiner solen idag :)

Blev sent igår med barn som lekte, sommarlov så dom lägger sig ju inte så tidigt precis. Skådade månförmörkelsen vilket var så mysigt :) Idag blir det en lugn dag innan det är dags för kvällens övningar här på forumet. Under dagen ska jag ut till en lugn plats och bara vara, njuta av naturen och solen :)

Önskar er alla en hälig dag! Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[Chakra]
0

Godmorgon alla!

Idag är sista dagen på resten av mitt liv…sista dagen på semesternGlad

Det blir promenad och besök hos mamma på äldreboendet senare.
Hoppas solen tittar fram idag också!

Och Cristine; hoppas du mår bättre!
Nancy, ha det bra i flyttstöket!