Hjälp mig,tack snälla!
Okej nu är jag trött på min lilla besökare här hemma hos mig. Lyckades få med mig hem någon från förra "jakten" jag var på. Och nu väcker det anden min sambo så att jag får skiten för det. även när jag ska sova så håller den på. Den drog ner en tavla för mig för inte så länge sen som jag gillade mycket. Så jag tänkte fråga er vad ni känner. Efter som jag inte har lärt mig hantera energin jag känner så vill jag se om ni känner samma sak. Jag hoppas jag fick den på kort nu för det känns som om anden är på busshumör och far runt över allt. Speciellt ikväll men det kan ju vara för att det är fullmåne också. Snälla PM mig om saken. och har ni tips om vad jag ska göra så kan ni ju skriva det här annars :) I morgon ska vi försöka bli av med den.
jag lyckades ochså få med en ande hem från ett besök hos en man som hade massor av aktivitet, det var dock när jag jobbade i hemtjänsten så jag bara kände lite på energierna och inget mer, när vi upptäcker detta så tände jag och stblues ett ljus i vardagsrummet och bad om det heliga ljuset skulle omge oss, sen bad jag att mina skyddsandar skulle bistå mig och därefter kallade jag på anden som kom, jag sa att den hör hemma i ljuset och bad en av mina hjälpare att hjälpa honnom in. I samband med det så bad vi en liten bön sen var det klart!
Jag tycker att är det så illa bör du ta kontakt med ett medium som kan hantera detta.
Med tanke på att du själv inte har kunskap till att hantera energierna så kan tycker jag nog det är dumt att ens försöka.
Eftersom du skriver att detta är något du dragit med dig hem så vet man ju inte alls vem det är.
Hehe….fast det verkar ju vara ett busfrö:) fast det behöver ju absolut inte vara någon som inte hittat ljuset!
Där du bor finns det ju många medium har jag för mig som kan hjälpa dig.
Men detta är ju min åsikt och det finns säkert många andra som har andra tips och trix!
Lycka till /Helena
Han har hittat ljuset för det är samma ande hos mig… Han vill ha uppmärksamhet… Jag vet inte varför tyvärr…

#1,#2 Det är inte jag som ska driva ut den jag får hjälp :)
OK, vad ville du då få hjälp med om du nu har någon som kan hantera detta?
Jag kanske missuppfattade din fråga lite då! 

#5 det var mer för att se om alla kände av samma saker jag funderade på vem det kunde vara :) I men kväll försvinner den. Men om det inte funkar så lovar jag att jag ber om hjälp här :)
Nej jag är inte rädd för ormar.. I alla fall inte dina…

#7 he he vad har det med gästen som jag här på besök att göra :)
Inget men jag orkade inte leta efter tråden
#6 OK

#9 he he orkade du inte trycka på "mina inlägg"