Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 689 ggr
Mavios
0

OT tandläkarbesök

Jag ska på premiärbesök hos ny tandläkare i dag och är ruggigt NERVÖS (har mildare form av tandvårdsskräck nämligen).
Det skulle kännas skönt om nåra av er här ger mig en ryggdunk och vänlig tanke inför besöket. Skäms

Tid 12.50.
NU ska jag slutputsa gaddarna inför besöket. Vill ju inte att de ska hitta det jag nyss åt. Oskyldig

Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.

Katarinaj
0

Tyvärr såg jag inte inlägget förrän nu, så jag hoppas att det gick bra utan ryggdunk *L*

Kram Katarina

[Chakra]
0

Hoppas din nya tandläkare förstod din tandvårdsrädsla så besöket gick bra!  Man kan få mycket hjälp numera!

Mavios
0

Tack!
Besöket gick bra och jag känner ett spirande förtroende för henne, och jag kommer träffa henne mycket framöver. :(
Både hon och tandsköterskan gick och nynnade lite då och då - tycker om tandvårdspersonal som är så avslappnade, för då blir jag det också.
Hade en känsla av starkt ljus med mig också (fast det kaaan ju ha varit den starka lampan ovanför) :) I alla fall gjorde den känslan mig gott också. Blev nästan lite Meditation att ligga i stolen till slut. Har en rotfyllning att göra, jag sökte akut för pulserande smärtor i tanden. Inte skönt!

Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.